Guest Isan Lover Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Hej Att en festival hålls av och för dom här grupperna tycker jag är jättebra, och att mina egna "fobier" mer eller mindre har försvunnit får jag tacka Thailand för, där gick det inte att undgå och möta och lära känna personer med annorlunda läggningar än min egen, och jag är tacksam över att jag nu kan umgås naturligt med alla på samma sätt oavsett läggning. Jag var tidigare inskränkt och oförstående till dessa grupper, så tack Thailand för att ni ändrade på detta. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Hej Att en festival hålls av och för dom här grupperna tycker jag är jättebra, och att mina egna "fobier" mer eller mindre har försvunnit får jag tacka Thailand för, där gick det inte att undgå och möta och lära känna personer med annorlunda läggningar än min egen, och jag är tacksam över att jag nu kan umgås naturligt med alla på samma sätt oavsett läggning. Jag var tidigare inskränkt och oförstående till dessa grupper, så tack Thailand för att ni ändrade på detta. Mvh Isan Lover Ja IL, nog har även jag ändrat inställning efter ett antal Thailandsbesök. Till exempel finner både jag och fru Chang oftast katoyes charmerande, roliga och intressanta på ett helt eget unikt sätt. Även om det förstås finns undantag. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Ja IL, nog har även jag ändrat inställning efter ett antal Thailandsbesök. Till exempel finner både jag och fru Chang oftast katoyes charmerande, roliga och intressanta på ett helt eget unikt sätt. Även om det förstås finns undantag. Herr Chang har talat. Hej Det är samma för oss och frugan har ju en kusin som är katoey och ibland kommer hon (han) med några väninnor på besök, och dom är oftast ute för att ha roligt och söker upp alla tillfällen för festligheter i dom närmaste byarna och städerna. Man har ju dansat med några när det har varit molam, och då har folk verkligen jublat. Sen är det ju inte ovanligt med både homo och trans sexuella inom frisörsyrket i Thailand, och det brukar alltid bli lite show när dom sätter igång. Mvh Isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Augusti 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Såg kul ut, men det såg litet ut? Var det lite med folk? Jag trodde den där karnevalen var megasuperuber stor, men det verkade den inte vara. Hej korp, de sa på TV att det var 40 000 i Paraden och 500 000 som tittade på, kan ha fel på publiksiffran men tror inte det. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Hej korp, de sa på TV att det var 40 000 i Paraden och 500 000 som tittade på, kan ha fel på publiksiffran men tror inte det. gubben aha, ja det låter stort, det var kanske bara bilderna i denna tråd som gjorde att det såg lite glest ut #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu