gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Tja, gubben här, jag var med en tjejkompis inne i Stockholm och tittade på Pride Paraden idag. Mycket intressant. Jag hade Kameran med mig. Här kommer några bilder. Börjar med en bild som föregår Paraden, KaffeKossan Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 (ändrad) Det brukar börja med MC, alla bilder är tagna på Skeppsbron, bakgrunden är Gamla Stan Fråga mig inte om märkena, kanske någon MC-kunnig kan berätta. MC det var hojarna Gubben Ändrades Juli 31, 2010 av gubben4906 Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 (ändrad) Denna bild skulle egentligen vara först men det duger med nummer 3. Bilderna tar jag med på grund av de hemska förtryck dessa person kan råka ut för i sina hemländer Ändrades Juli 31, 2010 av gubben4906 Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 Ett collage av bilder följer nu: Gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 För min egen del är jag gärna utanför detta jippo. Vill dom ha det så håller jag mig hemma och surfar på MPR istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 Mer bilder gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Du får givetvis ett plus från Mvh BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 Mer bilder gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 Mer gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 Cadilac Gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 Babsan En Ford oxå Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Tack gubben. Jag fick se lite mer än jag ville där, men nu vet jag i alla fall att jag alldrig ska åka och kolla på pride i sthlm eller ngn annan stans för den delen. + karma blir det för bilderna i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2010 OK, det får vara allt för nu, avslutar med bilden ovan med Kyrkans representant, synd att inte Pastorn från Skåne var med gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Du glömde Thai folket: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Inte för mig men mångfald berikar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Den röd-gröna röran hade oxå en plats i ledet: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Vilken jäkla cirkus. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Hejsan Det är visst inne att hylla homosexuella... Ja, herre jisses.snart skall man väl skämmas för att man är heterosexuell... Hur skulle det låta om man hade en fesival för heterosexuella.då hade man väl blivit stämd för diskriminering.. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Den röd-gröna röran hade oxå en plats i ledet: Mår illa när jag ser denna bild. Ohly, fy fan. Har aldrig varit intresserad av att åka in till stan och titta på detta elände. Men dom finns och måste få finnas. Jag föredrog Kallhällsfestivalen, den var jättebra, bättre än en massa flator och bögar. Chok dee:wai: Kenthamon Ps. Bossej, såg idag att du är min kompis, vad tycker du (jag, min andra halva)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Hejsan Det är visst inne att hylla homosexuella... Ja, herre jisses.snart skall man väl skämmas för att man är heterosexuell... Hur skulle det låta om man hade en fesival för heterosexuella.då hade man väl blivit stämd för diskriminering.. MVH Nonki Vänta tio år så ska du se att vänsterröran har hittat på nånting. Chok Dee Kenthamon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 1, 2010 Dela Inlagd Augusti 1, 2010 Det där såg ju nästan värre ut än nedanför Peppermint på Walking street. Eller Tiffany's. Såg kul ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2010 Dela Inlagd Augusti 1, 2010 Fina bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 1, 2010 Dela Inlagd Augusti 1, 2010 Bra bilder Gubben, som vanligt. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pikelocator Inlagd Augusti 1, 2010 Dela Inlagd Augusti 1, 2010 Satan vad många dom är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Augusti 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2010 (ändrad) Du glömde Thai folket: Dessa duger väl oxå Och denna, fast och fin!!!!!!!!1 Jag har oxå en bild på de 3 mest populära personerna på MPR Jag fick tydligen inte in dessa bilder, har ett foto på samma "brud" som du men "hon" står neråtböjd och rättar till sina bobbies. gubben Ändrades Augusti 1, 2010 av gubben4906 Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu