Jump to content
IGNORERAD

Pride Paraden, Stockholm Sverige 2010-07-31

gubben4906

Recommended Posts

Du glömde Thai folket:

Toprunner, här kommer mina bilder på Thaifolket.

201.jpg

202.jpg

203.jpg

Som du ser på bilden så står hon( samma brud som du plåtade) neråt böjd och försöker att rätta till pärlorna som ska skydda mjölkapparaterna. :crazy:

204.jpg

205.jpg

De var de bilder jag hade på Thaifolket i årets Pride. Kanske finns andra som tagit bilder.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

• Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• gubben4906

16

• noBuzz

3

• Jive

3

• lenno

2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tack för att du delar med dig, gubben! Intressantast på länge... :clapping:

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Isaan Butterfly

Mår illa när jag ser denna bild. Ohly, fy fan.

Har aldrig varit intresserad av att åka in till stan och titta på detta elände. Men dom finns och måste få finnas.

Jag föredrog Kallhällsfestivalen, den var jättebra, bättre än en massa flator och bögar.

Chok dee:wai:

Kenthamon

Ps. Bossej, såg idag att du är min kompis, vad tycker du (jag, min andra halva)?

Nej Tack!

Verkar som att min gamla hemstad Stockholm har blivit

världens Bög Huvudstad

Ändrades av Bossej
Dela på andra sajter

Hejsan

Det är visst inne att hylla homosexuella...

Ja, herre jisses.snart skall man väl skämmas för att man är heterosexuell...

Hur skulle det låta om man hade en fesival för heterosexuella.då hade man väl blivit stämd för diskriminering..

MVH Nonki

Ja, herrejävv*ar vad de roar sig. Festival vartenda år! Å så ser de ut att ha så förbannat roligt dessutom! Det är annat än oss vanliga grå strejtar.

Inför restriktioner - högst vartannat år (trots att svärsonen har ett öltält där och kränger sjukt mycket bärs).

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Den röd-gröna röran hade oxå en plats i ledet:

Så uppfriskande att just dom har kommit ut ur garderoben!

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Dela på andra sajter

Nej Tack!

Verkar som att min gamla hemstad Stockholm har blivit

världens Bög Huvudstad

Ingen direkt överraskning att två av forumets absolut mest rabiata extremister skulle förenas i ett ogillande av minoriteter, jag hade kanske rätt i att de egentligen är en och samma person :) .

Dela på andra sajter

Skitkul med bilderna faktiskt..

Hade gärna varit med på efterfesten på kvällen (iförd susp naturligtvis)

Måste ha varit hur knäppt som helst. :)

Dela på andra sajter

Kärlek är naturligt!

post-3082-050832600 1280674728_thumb.png

:)

PS... börjar förstå varför jägare tycker det är så kul att samlas. Friluftsliv måste verkligen vara inspirerande...

post-3082-050832600 1280674728_thumb.png

Ändrades av noBuzz
Dela på andra sajter

Så uppfriskande att just dom har kommit ut ur garderoben!

Nu var det så att samtliga partier var där utom KD för de fick inte för högste bossen, Gud eller Hägglund eller vad bossen nu heter.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Ingen direkt överraskning att två av forumets absolut mest rabiata extremister skulle förenas i ett ogillande av minoriteter, jag hade kanske rätt i att de egentligen är en och samma person :) .

Det fina med Sverige är, att det är tillåtet att helt öppet gilla eller ogilla det mesta enligt eget gottfinnande och även en minoritet av rabiata tyckare bör, enligt samma liberala anda, få plats och bli respakterade.

Eller...?:)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Nu var det så att samtliga partier var där utom KD för de fick inte för högste bossen, Gud eller Hägglund eller vad bossen nu heter.

gubben

Det stämmer... här är han lille Billström... ser ut att passa bra där han med !

post-3735-017725000 1280687746_thumb.jpg

post-3735-017725000 1280687746_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Det stämmer... här är han lille Billström... ser ut att passa bra där han med !

Men nu är det så att "här är han lille Billström" är Moderat och inte Kristdemokrat.

gubben

Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Det fina med Sverige är, att det är tillåtet att helt öppet gilla eller ogilla det mesta enligt eget gottfinnande och även en minoritet av rabiata tyckare bör, enligt samma liberala anda, få plats och bli respakterade.

Njae. Man får väl tycka vad man vill, men man får väl inte säga riktigt vad som helst.

För egen del spelar folks sexuella läggning ingen roll, så länge männen inte är efter mig - fast iofs gillar jag inte efterhängsna tjejer heller :)

----

Men vad har ämnet med Thailand att göra? Däremot råkar jag veta en jag en sak, som har med Thailand OCH ämnet att göra, för "min" thailänska har en kompis, som byter kön till kvinna - Mindre könsbytesoperationer typ adamsäpplen kostar bara några hundra baht på bysjukhuset, ifall att någon är intresserad :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Dela på andra sajter

Men vad har ämnet med Thailand att göra?

Tjaa, under "Off topic" får du nog räkna med att det kommer icke Thai-relaterade ämnen.Även om det är under "Allmänt om Thailand"

Trevliga bilder förresten! en karneval är alltid en karneval :great:

Enda som drar ner upplevelsen är ju naturligtvis dessa härliga politiker som passar på o visa upp sig och sin smöriga sida.

Undra va dom säger bortom mikrofoner och kameror när karnevalen e över...?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Själv gillar jag bögar.Finns bara för lite av dom bara.

För om alla andra män var bögar så finns det bara 2 alt.för kvinnorna.

Ta MEJ eller bli lesbisk :haha::haha::haha:

Mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

Njae. Man får väl tycka vad man vill, men man får väl inte säga riktigt vad som helst.

För egen del spelar folks sexuella läggning ingen roll, så länge männen inte är efter mig - fast iofs gillar jag inte efterhängsna tjejer heller :)

----

Men vad har ämnet med Thailand att göra? Däremot råkar jag veta en jag en sak, som har med Thailand OCH ämnet att göra, för "min" thailänska har en kompis, som byter kön till kvinna - Mindre könsbytesoperationer typ adamsäpplen kostar bara några hundra baht på bysjukhuset, ifall att någon är intresserad :)

Om du tittar på inlägg 26 så ser du att Thailand i allra högsta grad är involverad i Prideparaden

gubben

Ändrades av gubben4906

Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Men nu är det så att "här är han lille Billström" är Moderat och inte Kristdemokrat.

gubben

Förlåt jag skrev slarvigt. Menade bara att t.ex Billström med han också.. bland de andra partierna. Carlgren var ju också där med sin man.. jag vet inte om han kom som centerpartist eller bög? Tyckte jag såg Sabuni utklädd i lackdräkt men var för sen med kameran så det blev ett sidskott. Sen var ju Guuudrun från Fi där oxå. KD är nog lite för homofoba för att vara där och Jimmie fick inte komma... som vanligt.

Dela på andra sajter

Då har du läste tidningarna för dåligt på sistone.

Tydligen. :bag:

Så går det när man svarar enligt sina fördomar...

Ändrades av nitramj77
Dela på andra sajter

Absolut ska rabiata tyckare också få yttra sig och det ser vi ju dagligen prov på här på MPR. I samma liberala anda får vi mindre rabiata också driva lite lätt med dem, förutsatt att det hålls på en hyfsad nivå från båda sidor givetvis.

Dela på andra sajter

----

Man skall skilja på "sexuell läggning" och "bögkultur".

Sexuell läggning måste bara accepteras rakt av utan invändningar.

Bögkultur däremot, eller snarare vissa inslag i bögkulturen, kan man mycket väl ha synpunkter på och detta utan att behöva bli beskylld för att dissa minoriteter.

Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Man skall skilja på "sexuell läggning" och "bögkultur".

Sexuell läggning måste bara accepteras rakt av utan invändningar.

Bögkultur däremot, eller snarare vissa inslag i bögkulturen, kan man mycket väl ha synpunkter på och detta utan att behöva bli beskylld för att dissa minoriteter.

Tidelag är ju redan lagligt och kanske även nekrofiler kan se mot en ljus framtid, skönt att se en sann "openminded" :whistle:

Jag törs inte nämna de än värre läggningar jag känner till.

Dela på andra sajter

Såg kul ut, men det såg litet ut? Var det lite med folk? Jag trodde den där karnevalen var megasuperuber stor, men det verkade den inte vara.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Dela på andra sajter

Tidelag är ju redan lagligt och kanske även nekrofiler kan se mot en ljus framtid, skönt att se en sann "openminded" :whistle:

Jag törs inte nämna de än värre läggningar jag känner till.

Ja, här gäller det min själ att uttrycka sej som en lagman för att inte bli missförstådd.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...