L64 Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Enligt hemsidan har dom Skandinaviskt smörgåsbord Lör/Sön. E de något o offra en stund på? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Enligt hemsidan har dom Skandinaviskt smörgåsbord Lör/Sön. E de något o offra en stund på? Nu väntar vi med spänning på smörgåsbilder. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 en fleskestek kan ju inte vara fel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Lamai. Dra gärna en mail och kolla om dom verkligen har smörgåsbord nu. Enligt samma hemsida ska dom också ha BBQ, men den är nerlagd nu under lågsäsong. Smörgåsbordet har jag aldrig provat, men köket presterar normalt riktig bra nordisk/svensk mat så jag gissar att även smörgåsbordet håller bra klass. Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Om dom har det Kanske det är dags för en liten Bkkträff? Stable lodge brukar vara bra, men det gäller att vara där tidigt annars är allt det bästa slut. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Så kan man ju få sig en gammeldansk! /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 De har även Skåne akvavit Aalborg akvavit Lysholms linje akvavit Skandinaviskt så det förslår En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Ber så mycket om ursäkt, jag tänkte på D´Pelican Inn i mitt förra inlägg, det är bara där jag ätit Bufféer. På Stable Lodge har jag bara testat a la carte, men det var bra. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Det smörgåsbordet är förmodligen mumma för oss Skandinaver, men det är troligen helt bortkastat att bjuda Thailändare på dessa läckerheter. Frugan gjorde förra året misstaget att bjuda sin farsa, brorsa, och hennes fasters familj på detta smörgåsbord inklusive nubbe till thai-herrarna. Kalaset gick på över 5000 bath och alla utom frugan satt äcklade och bara småpetade bevärat på sin sill, puddingar, Jansons Frestelse och gravad lax mm. Spriten hävde dock herrarna i sig och fasterns man höll på att smälla av när han fick den starka danska Akvaviten i halsen. Till slut gav frugan upp, hon betalade och de åkte istället hem till Fastern där hennes man lagade till en äkta thailändska "Thom Jam Gong". Det finns ett gammalt ordspråk som säger att ”man ska inte kasta pärlor åt svin”. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2010 Lamai. Dra gärna en mail och kolla om dom verkligen har smörgåsbord nu. Enligt samma hemsida ska dom också ha BBQ, men den är nerlagd nu under lågsäsong. Smörgåsbordet har jag aldrig provat, men köket presterar normalt riktig bra nordisk/svensk mat så jag gissar att även smörgåsbordet håller bra klass. Poffa Drar ett mail ikväll med en förfrågan. Ber så mycket om ursäkt, jag tänkte på D´Pelican Inn i mitt förra inlägg, det är bara där jag ätit Bufféer. På Stable Lodge har jag bara testat a la carte, men det var bra. MVH Tommy Finns Pelikanen kvar fortfarande? var låg/ligger den nånstans? Det smörgåsbordet är förmodligen mumma för oss Skandinaver, men det är troligen helt bortkastat att bjuda Thailändare på dessa läckerheter. Frugan gjorde förra året misstaget att bjuda sin farsa, brorsa, och hennes fasters familj på detta smörgåsbord inklusive nubbe till thai-herrarna. Kalaset gick på över 5000 bath och alla utom frugan satt äcklade och bara småpetade bevärat på sin sill, puddingar, Jansons Frestelse och gravad lax mm. Spriten hävde dock herrarna i sig och fasterns man höll på att smälla av när han fick den starka danska Akvaviten i halsen. Till slut gav frugan upp, hon betalade och de åkte istället hem till Fastern där hennes man lagade till en äkta thailändska "Thom Jam Gong". Det finns ett gammalt ordspråk som säger att ”man ska inte kasta pärlor åt svin”. Kul story, förutom för personen som tog notan Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 D´pelican inn http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2010 D´pelican inn Tjusigt Fick svar från Lodgen idag och dom skrev att smörgåsbordet körs Lör/Söndagar så nu har vi nåt o se fram emot!? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Hemsidan: http://www.stablelodge.com/ U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.