Jump to content

All aktivitet

Detta flöde uppdateras automatiskt

1. Senaste timmen.
  2. Enis

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

uppiffad Mama mo sap enis
  3. Idag
  4. audirs2

Dagens Humorbild

Zåg inte den komma sig!😆
  5. ellim63

Igår stod frugan vid spisen.. nudlar med räkor, ägg och thaikål... ❤️ Och idag blev det Cevapcici med matvete, chilistark tomatsås och gröna ärtor .. Och frugan fick en matlåda såklart... fantastiskt gott! 😋
  6. rolba

Dagens Humorbild

7. Ken

Dagens Humorbild

8. Mickey1969

Lite bilgodis

Fick ju med en brutal Supra på en av bilderna i alla fall..
  9. rolba

Dagens Humorbild

10. audirs2

Dagens Humorbild

Yääääk!
  11. rolba

Dagens skämthistoria

En man kommer in i en affär och förklarar för den kvinnliga expediten att han var därför att köpa tamponger till sin fru. Expediten säger till honom att de finns längst in i affären. Mannen tackar och går bort till den hylla där tampongerna finns. Några minuter senare kommer mannen tillbaka med en stor påse bomull och vill betala. Den kvinnliga expediten frågar undrande: -Jag trodde du var härför att köpa tamponger till din fru? Då svarade mannen: -Du förstår, det är så här. Igår när jag bad min fru att köpa en limpa cigaretter kom hon men med ett paket tobak och ett paket filter, så jag tänkte så här, ska jag rulla mina, så ska fan i mej hon också få rulla sina.
  12. rolba

Dagens Humorbild

13. Hua Hin

Dagens Humorbild

14. Hua Hin

Dagens Humorbild

15. Hua Hin

Dagens Humorbild

16. rolba

Dagens skämthistoria

Detta utspela sig i en liten by någonstans i Sverige. Herbert fyller 100 år och en reporter från byn är på plats för att intervjua Herbert. -Nå, Herbert kan du berätta något roligt som du har varit med om. -Ja det var i min ungdom som grannjäntan gick vilse i skogen. Då var alla grabbar ute och leta efter henne i skogen. När vi sedan hittade henne så fick alla ligga med henne. -Nej det kan jag ju inte skriva om förstår du väl, sa reportern. -Du kan väl berätta något annat kul som har hänt här i byn. -Ja, sa Herbert och harklade sig. -Jo det var så att grannens ko gick vilse i skogen någon gång på 70-talet. Då var alla gubbar ute och leta efter henne i skogen. När vi sedan hittade henne så fick alla ligga med henne. -Men för helvete! Det kan ju inte heller skriva om, röt reportern. -Du får berätta något tråkigt som har hänt i ställe, föreslog reportern. -Jaså, sa Herbert samtidigt som han tittade ner på grusgången. -Förra året gick jag vilse i skogen...
  17. rolba

Oxbringa, rotmos och pepparrotssky. Smakade bättre än vad det såg ut.
  18. audirs2

Aerosmith

Ibland känns det som 100 år man senast såg ett band!🤠
  19. rolba

Dagens skämthistoria

En överambitiös tränare till ett kvinnligt friidrottslag bestämmer sig för att börja ta steroider till hjälp för att förbättra tjejernas insatser. Efter några veckor börjar de slå alla sina motståndare. För första gången i tränarens korta karriär hägrar drömmen om guldmedaljer, så han ökar dosen lite till. Laget fortsätter att visa upp enastående resultat och det ser ut som att de kommer att ta sig till VM. Tränaren funderar länge, och medan han ser de glänsande medaljerna för sitt inre öga kryddar han flickornas diet lite till med steroider. Friidrottarna blir som knasiga och vinner allt de tar sig för. Sedan, kvällen innan VM-finalen sker katastrofen. Den 16-åriga häcklöperskan Filippa kommer in till tränarens kontor. – Jag har ett problem. Det växer mörkt, krulligt hår på mitt bröst, snyftar hon. – Åh herregud! Hur långt ned växer det? – Ned till kulorna, som är en annan fråga jag hade tänkt ta upp…
  20. audirs2

Lite bilgodis

Fanns en Nissan GTR med många hästar under huven! Ryska bilar var det däremot dåligt med!
  21. Wangthong

Lite bilgodis

Väldigt många fina bilar och trevliga bilder. Att både jänkarbilar och europeiska bilar är de som genomgående finns talar väl för att varken asiatiska eller afrikanska bilar kvalar in i de här klasserna.
  22. rolba

Dagens Humorbild

23. Peolito

Aerosmith

Camel från England var populära på 70-talet. progressiva typ, Genesis. Såg dom live på konserthuset för ca 40 år sedan :-). Mirage heter plattan från 1974.
  24. rolba

Rivstart på veckan.
  25. Peolito

Aerosmith

En gammal goding. Pink Floys med wish you were here.
  26. Peolito

Allsvenskan 2025

Dif var ju helt värdelösa. Lite lovande av nye spelaren men mittförsvaret borde säljas till Brajen.
  27. rolba

Dagens Humorbild

1. Visa mer innehåll

• Forumstatistik

• Antal trådar
      40,2k
    • Antal inlägg
      1,7m
  • Medlemmar

• Antal medlemmar
      9 240
    • Flest online