All aktivitet
Detta flöde uppdateras automatiskt
- Senaste timmen.
- Idag
-
Regnavbrott så då får man ta en snabblunch. Blev en favorit i repris. Tyvärr gick det sista av rödbetssalladen nu.
-
En till omgång i VM tipset, första omgången vart bra betald men andra inte ett öre för mig.... Turkiet förlorade två gången på raken 🤬. Den här omgången har några stora favoriter man inte kan komma ifrån tycker jag som Frankrike och England. Mina säkra: Frankrike. Dom inledde lie slöt mot Senegal innan man gasade på, Irak är inte i närheten av Senegal. England. Var lite sulliga i försvaret i första, sen gick man ut och dominerade. Marocko. Dom spelade bra mot Brasilien och Skottland, Haiti är sist och kommer bli sist. Sydkorea. Fick stryk med ett mål mot Mexiko men kunde även vunnit med ett mål tycker jag. Sydafrika är inget lag som man kan lita på känns det som. Några luriga: Norge-Senegal. Nu får vi se vad Norrbagarna är gjorda av? Senegal var bra mot Frankrike så jag tar 1X2 i dän här matchen. Colombia-DR Kongo. Kongo fick oavgjort mot Portugal och kan göra om det här med 1X. Skottland-Brasilien. Liten chansning här med X2 för Skottlands kämpavilja och defensiv. Argentina-Österrike. Argentina är favorit men jag chansar på Österrike och helgarderar 1X2.
- 94 svar
-
- 2
-
-
-
Vilka fina ’Strutar’. ❤️🤤
-
-
Jag gillar doom metal. Warning släppte i fredags Rituals of Shame. Första plattan på 20 år.
-
Hårdrock från Puerto Rico. Kom i fredags.
-
Joe Bonamassa - The Spirit of Rory - Live from Cork. En hyllning till gitarrblues hjälten Rory Gallagher. Bra tolkning av Rory.
-
V/A - Ride the Rainbow släpptes i fredags. Hårdrock med bl.a. 6 medlemmar från Rainbow Features no fewer than six Rainbow alumni (including Graham Bonnet, Joe Lynn Turner, Doogie White, Ronnie Romero, Don Airey, and Bob Daisley) alongside rock legends like Sebastian Bach, Steve Morse, and Rick Wakeman. Bra tryck i plattan.
-
För oss som gillar Judas Pries släpptes i fredags Judas Priest - The Best of Judas Priest.
- Igår...
-
-
- 4 svar
-
- 2
-
-
-
Helikopterfylla var något nytt för mej som jag inte har hört tidigare.
-
Söndagsmiddagen serverades på uteplatsen i ett strålande väder.... 🙏💕 Fläskkarré och en färskpotatissallad med äpple, rädisa, salladslök och dill+ salt och nymalen svartpeppar som dressades med olivolja och rödvinsvinäger... Två köpesåser hamnade också på tallriken... fantastiskt gott! 😋
- 82 758 svar
-
- 10
-
-
-
-
Forumstatistik
-
Antal trådar40,3k
-
Antal inlägg1,7m
-
-
Medlemmar
-
Antal medlemmar9 437
-
Flest online2 211
Nyaste medlemmen
swedenflag
Medlem sedan -
-
Karmatoppen
-
1
rolba
131 -
2
Enis
117 -
3ellim63
79 -
4sakonnakhon
47 -
5Peolito
32
-
