All aktivitet
Detta flöde uppdateras automatiskt
- Idag
-
Ellen och hennes man Bob gick i terapi efter 25 års äktenskap. Vad var problemet? Och Ellen började passionerat, snörvlande, smärtsamt att dra fram alla problem, som de haft under deras 25-åriga äktenskap. Om och om igen - hela visan: förnekande, brist på ömhet, tomhet, ensamhet, oälskad och oönskad - en oändlig lista på oemotsedda behov, som hon saknat under äktenskapet! Slutligen - efter oändliga upprepningar - avbröt terapeuten, gick runt skrivbordet och bad Ellen att stå upp. Kramade henne, knäppte upp blusen och bh:n - masserade brösten samtidigt som han kysste henne ......framför hennes man, som bara höjde på ögonbrynen.. Ellen tystnade, knäppte blusen och satte sig tyst ned - märkbart generad. Terapeuten vände sig till Bob och sa: Detta är vad din fru behöver - 3 gånger i veckan! Klarar du det? Bob tänkte efter - och svarade: Jag kan släppa av henne här måndagar och onsdagar, men fredagar spelar jag golf ..😁😁😁
-
Garanterat fler än en bock. Förmodligen fler getknullare åxå. 😉
-
Nyduschad står jag framför spegeln bredvid min man, och klagar på mina små bröst. Istället för att som han brukar göra, säga att dom inte alls är små, ger han helt otippat ett förslag istället. Han säger: - Om du vill att dina bröst skall bli större, ta då en bit toapapper, och gnugga med det mellan dina bröst ett par sekunder varje dag. Smått chockad, men nyfiken nog för att prova, hämtar jag en bit toapapper ställer mig framför spegeln och börjar gnugga. - Hur lång tid skall det ta? frågar jag min man Det tar några år, så blir dom större, svarar han självsäkert. Jag slutar att gnugga. Tror du verkligen att om jag gnuggar en bit papper mellan brösten i några år, att dom skulle bli större av det? Utan att blinka, svarar han mig: - Det funkade ju på din ända, eller hur?! Han lever fortfarande och med en hel del träning kommer han också att kunna gå, säger läkarna.
-
I Gävle har ni en Getknullare och en Bock.
-
Den där finns även i Gävle och kallas för getknullarn i folkmun
-
-
-
-
Mai mi buffalosick?
-
Issanbonde började följa Thailändska spelmaffian i Sverige
-
Mai mi himoj!?
-
-
Får väl lägga till några flera frågor i frågeformuläret med kryssrutor för ja eller nej Chak wao BTB Full service Pok deng Dummy något mera jag skall fråga om @måne? 😄
- 108 svar
-
- 1
-
-
Ska gå för det idag igen men nu är vissa lag klara för slutspel så man vet aldrig hur mycket dom satsar i sista kampen innan allvaret börjar ? Mina säkra : Frankrike. Dom ska vara bättre än Norge på alla fronter utom anfallet (där dom är likvärdiga) så dom kommer vinna matchen. Senegal. Dom har varit bra mot både Frankrike och Norge, medans Irak inte haft något att säga till om. Spanien. Dom har spelat upp sig efter missen mot Kap Verde men kan fortfarande sluta trea om dom inte vinner. Uruguay har inte lyckats med mycket. Dr. Kongo. Dom har överaskat medans Uzbekistan gått sämre än förväntat. Några luriga: Ecuador-Tyskland.Tyskland är redan gruppsegrare så laget kommer roteras, det kan ge Equador möjligheten till vinst! men Tyskland borde vinna iaf. 1 2 Japan-Sverige. Idioti men jag helgarderar... 1X2. Kap Verde-Saudiarabien. en poäng för Kap Verde ger dom slutspelsplats, inte omöjligt men jag tar med X2 för Saudi är inte dåliga. Colombia-Portugal. Colombia har varit bättre men Portugal verkar ha vaknat? 1X2 säger jag.
- 96 svar
-
- 3
-
-
Nån som testat "Arboga 10,2 Challenge"? Klarar ni? Jag har inte testat. MVH
-
Hur blir det då Enis med din forskning i Gävle?
- 108 svar
-
- 1
-
-
Det var som fan två spikar fel och reduceringen tog 1. Mina rätt hittills (förutom reducering) är 12, 12, 11 😁
-
-
-
Om det gör nå't blir det torskjakt utan att göra nåt åt problemet.
-
Visst är det Kapitalförsäkring Schablonbeskattat likt ISK
-
Forumstatistik
-
Antal trådar40,3k
-
Antal inlägg1,7m
-
-
Medlemmar
-
Karmatoppen
-
1
Enis
131 -
2
rolba
127 -
3Aray Na
77 -
4ellim63
66 -
5sakonnakhon
52
-
