Jump to content

All aktivitet

Detta flöde uppdateras automatiskt

  1. Senaste timmen.
  2. rolba

    Dagens Humorbild

  3. rolba

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Frukost. Leverpastejmacka. Lunch. Hamburgermacka.
  4. Idag
  5. Aray Na

    Vad lyssnar ni på just nu?

    En av dom bästa https://www.loudersound.com/music/jeff-scott-soto-interview
  6. Enis

    Vad dricker ni just nu?

    blev bjuden på en Irish igår enis
  7. Hua Hin

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Middag 🍻
  8. Aray Na

    Vad dricker ni just nu?

    Ptja, jag föredrar Stout men dom få gånger som kvicksilvret råkar befinna sig över 26 grader i skuggan så är Bryggmästarens bra, Även Mariestads old ox är fin. Schkål
  9. Aray Na

    Dagens Humorbild

    Ett halvår till uppesittarkväll och nygriljerat gris arschle 😉
  10. Aray Na

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Snäppet bättre än MAXs kokta pannbiffar. Dock en överraskning som funkade bra, coleslaw med pepparrot
  11. Tomas H

    Vad dricker ni just nu?

    Detta kan vara den produkt som Åbro hittils har lyckats bäst med. För de som gillar Öl såklart!
  12. Enis

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    röbetsglass till förätt tonfisk till varmrätt skippade dessert enis
  13. Aray Na

    Dagens Humorbild

  14. Aray Na

    Vad dricker ni just nu?

  15. Dempa

    Dags att Thai deklarera igen

    Gissar på kapitalförsäkring
  16. Aray Na

    Dagens Humorbild

    När man inte kan få nog av jordgubbar...
  17. Aray Na

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Dags att försöka att hamna under ett deciton innan Augusti månad är passerad.
  18. Enis

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    spett med jordnötssås och snabbnudlar enis
  19. Googlade lite och på forum och nyhetsmedia och hittade då information åtminstone 20 år tillbaka i tiden... så lär väl dröja minst 20 år till då innan Svensk rättsväsende gör nått. Enis
  20. Aray Na

    Dagens Humorbild

  21. Hua Hin

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Lunch 🍻
  22. Jed

    Dags att Thai deklarera igen

    KF ?? vad är det ?
  23. Det är många inblandade i det äldsta yrket... Här afrikaner i Stockholm Dock verkar thai upplägget vara rent utnyttjande. Skapa skuld genom spel (som mamasan vinner på) och till prostitution för att betala (vilket mamasan vinner på) När kommer snuten kika på detta eller är det enklare att jaga svenska väluppfostrade torskar?
  24. p125

    Dags att Thai deklarera igen

    Om jag förstått rätt får man inte ha ISK som utskriven men KF. Dock har inte thai nån aning om hur KF funkar. Det borde innebära att ett AF konto med beskattning på vinst vid försäljning är det som funkar. Nej, jag bor inte i Thailand...än. Planen är (än så länge) 8 mån i Thailand och 4 mån i Sverige.
  25. Peolito

    Aerosmith

    Från 1976 Eddie anf the Hot Rods med teenage depression. Fullt rock ös.
  1. Visa mer innehåll


  • Forumstatistik

    • Antal trådar
      40,3k
    • Antal inlägg
      1,7m
  • Medlemmar

    • Antal medlemmar
      9 439
    • Flest online
      2 211

    swedenflag
    Nyaste medlemmen
    swedenflag
    Medlem sedan
  • Karmatoppen

    1. 1
      rolba
      rolba
      122
    2. 2
      Enis
      Enis
      111
    3. 3
      ellim63
      ellim63
      70
    4. 4
      Aray Na
      Aray Na
      51
    5. 5
      sakonnakhon
      sakonnakhon
      46
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...