Jump to content

All aktivitet

Detta flöde uppdateras automatiskt

  1. Senaste timmen.
  2. vindici

    Dagens Humorbild

  3. Aray Na

    Dagens Humorbild

  4. Idag
  5. Aray Na

    Dagens Humorbild

    Har Ebba smakat starkkorv?
  6. 65Selander

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Ytterst sällan jag kan hitta lika välgrillad kyckling som eran #Avundsjuk
  7. Aray Na

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Från igår. Rödvinsbräserad lammstek med rotselleri och potatiscroquetter
  8. rolba

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Blev ett riktigt mandomsprov idag. Endast 18,5 grader i uterummet. En simpel ostmacka förhöjer stämmningen något.
  9. Aray Na

    Dagens Humorbild

    Åhh du ska snacka om dyrtid
  10. Peolito

    Aerosmith

    Från 1973 Manfred manns Eaurth Band med Messin.
  11. Aray Na

    Dagens Humorbild

    Undra om Strandhäll suger i sig BiB kvalitetsvin eller om hon fick en vuxennapp när hon avtackades..?
  12. Uppiz

    Vad har ni gjort idag?

    Igår blev det en tur ut till Ven, cyklade runt och hade en trevlig dag i härligt väder. Blev ett besök på Spirit of Hven, provade en liten whiskybricka.
  13. Uppiz

    Vad har ni gjort idag?

    Inte idag, men i söndags...blev en runda golf på The National Links Course i Bara.
  14. Peolito

    Aerosmith

    Roger McGuinn med Cardiff Rose från 1976.
  15. Ken

    Dagens Humorbild

  16. Peolito

    Aerosmith

    Åter till bluesen. BB King med live at the regal från 1964.
  17. Peolito

    Aerosmith

    Dubbel Shadowborne med plattan Heaven's Falling. Svensk melodiös power metal. Kom i fredags.
  18. ellim63

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Grillad köpekyckling.. Åsså jordgubbar.. fantastiskt gott! 😋
  19. Igår...
  20. Ken

    Dagens Humorbild

  21. rolba

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Regnavbrott så då får man ta en snabblunch. Blev en favorit i repris. Tyvärr gick det sista av rödbetssalladen nu.
  22. ellim63

    Dagens Humorbild

  23. Jed

    Stryktipset

    En till omgång i VM tipset, första omgången vart bra betald men andra inte ett öre för mig.... Turkiet förlorade två gången på raken 🤬. Den här omgången har några stora favoriter man inte kan komma ifrån tycker jag som Frankrike och England. Mina säkra: Frankrike. Dom inledde lie slöt mot Senegal innan man gasade på, Irak är inte i närheten av Senegal. England. Var lite sulliga i försvaret i första, sen gick man ut och dominerade. Marocko. Dom spelade bra mot Brasilien och Skottland, Haiti är sist och kommer bli sist. Sydkorea. Fick stryk med ett mål mot Mexiko men kunde även vunnit med ett mål tycker jag. Sydafrika är inget lag som man kan lita på känns det som. Några luriga: Norge-Senegal. Nu får vi se vad Norrbagarna är gjorda av? Senegal var bra mot Frankrike så jag tar 1X2 i dän här matchen. Colombia-DR Kongo. Kongo fick oavgjort mot Portugal och kan göra om det här med 1X. Skottland-Brasilien. Liten chansning här med X2 för Skottlands kämpavilja och defensiv. Argentina-Österrike. Argentina är favorit men jag chansar på Österrike och helgarderar 1X2.
  24. 65Selander

    Dagens Humorbild

  25. Jed

    Stryktipset

    11 rätt igen enda felet var Turkiet igen. Men reduceringen tog 1 och utdelning 0 kr.
  26. vindici

    Dagens Humorbild

  27. vindici

    Dagens Humorbild

    Dagens Dubbel
  28. måne

    Dagens Humorbild

    Nippels
  1. Visa mer innehåll


  • Forumstatistik

    • Antal trådar
      40,3k
    • Antal inlägg
      1,7m
  • Medlemmar

    • Antal medlemmar
      9 437
    • Flest online
      2 211

    Nyaste medlemmen
    swedenflag
    Medlem sedan
  • Karmatoppen

    1. 1
      rolba
      rolba
      124
    2. 2
      Enis
      Enis
      108
    3. 3
      ellim63
      ellim63
      82
    4. 4
      sakonnakhon
      sakonnakhon
      51
    5. 5
      Peolito
      Peolito
      38
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...