Maitan Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 på er gubbar nu startar allsvenskan snart. Blåvitt hade tränings match igår mått Ålborg hemma på Valhalla 3-1. Hysen två mål som sakt och Jonsson ett. Pär Ericsson spelade bra i 88 minuter, stort hopp Bara vi får behålla spelare å inte så mycket skader, så kommer det gå bra iår. Här kommer några pics från igår. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 Snyggt Mait ja i år e det våran tur När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2010 Javisst är det så, nu i år tar vi det Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 Hjärtat ä mä men deng mot Häcken hm? Tror ändå på Sportklubben 2010 Heja !! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2010 Hej svampen hörde idag att IFK kommer att spela boll i år, och AIK kommer att sparka boll. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 Akta er för finska djurgården i år ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 Har inte AIK sålt halva laget? Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 2LAX10 säger det mesta. Så glöm era drömmar om allt, vi ska tåga fram, vi kör över alla som kommer i vår väg! *TUUUT TUUUT!* Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godiva Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 ska bli gör kul å komma hem te gamla ullevi å kolla de blå vita hjältarna Självklart e de vårat år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 2LAX10 säger det mesta. Så glöm era drömmar om allt, vi ska tåga fram, vi kör över alla som kommer i vår väg! *TUUUT TUUUT!* Och Sportklubben drar i nödbromsen får se hur det går deen 12e lycka till Konduktörn! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 Det är dags för Malmö FF nu... Det borde det ha varit för länge sedan, men tyvärr har balansen inte infunnit sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 (ändrad) Allsvenskan 2010? Vad är det för j-vla diskussionsämne? Möjligtvis 2011 kan vi diskutera detta ämne igen, kanske Ändrades Februari 7, 2010 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 Allsvenskan 2010? Vad är det för j-vla diskussionsämne? Möjligtvis 2011 kan vi diskutera detta ämne igen, kanske eller som bäst2020 heja Bajen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 på er gubbar nu startar allsvenskan snart. Blåvitt hade tränings match igår mått Ålborg hemma på Valhalla 3-1. Hysen två mål som sakt och Jonsson ett. Pär Ericsson spelade bra i 88 minuter, stort hopp Bara vi får behålla spelare å inte så mycket skader, så kommer det gå bra iår. Här kommer några pics från igår. Mvh Maitan Det lag som klipper till dessa svartklädda "spelare", bläää, får en stor guldstjärna och eftersomÄnglarna var i final i höstas så kommer de självklart ta guldet i år. Sedan om det mot förmodan blir det andra Göteborgslaget som börjar me H så är väl det OK, men bu solna. Även om Bajen åkte ner i Superettan så måste jag som söderkis hålla på laget, nedan kommer min kampsång gubben ´ Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 7, 2010 Dela Inlagd Februari 7, 2010 ska bli gör kul å komma hem te gamla ullevi å kolla de blå vita hjältarna Självklart e de vårat år. Se upp för nu har ju H-C satt fart med golfen. Så han inte tar över nån av Ullevi som träningsplats. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2010 Ja på söndag är det spel på Valhalla IP kl 13,00 mot Ljungskile, man undrar om allsvenskan kommer igång i tid. Det är ju ett j-drans väder i svedala? Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 snart en halvmeter snö i gbg fy faaaaan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 Iår blir vi giftiga nu har vi ju lyckats slå och göra 3 mål på gävle FORZA DJURGÅRDEN HA HA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2010 Härligt Sam sip sam det blir säkert bättre fram igenom :drinks:Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 GAIS tar guldet!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 GAIS tar guldet!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 Det är dags för Malmö FF nu... Det borde det ha varit för länge sedan, men tyvärr har balansen inte infunnit sig. Tack för den Stefan, du har SÅ rätt Guldet borde vara fastkedjat i Malmö i flera år framåt! Det hör liksom hemma här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 Tack för den Stefan, du har SÅ rätt Guldet borde vara fastkedjat i Malmö i flera år framåt! Det hör liksom hemma här! *gäsp* drömma kan man alltid göra, när man håller på ett lag som borde spela i sagorna värld! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 *gäsp* drömma kan man alltid göra, när man håller på ett lag som borde spela i sagorna värld! Hela sverige vet om att guldet hör hemma här nere, tyvärr så har det inte varit fallet de senaste åren men med de förutsättningarna som Malmö har så borde det vara så att Malmö vinner, de andra lagen deltager i flera år framåt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 Hela sverige vet om att guldet hör hemma här nere, tyvärr så har det inte varit fallet de senaste åren men med de förutsättningarna som Malmö har så borde det vara så att Malmö vinner, de andra lagen deltager i flera år framåt! Om det nu vore så enkelt, men frågar man oss här i den gyllene huvudstaden så tillhör knappt malmö sverige Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu