Jump to content
IGNORERAD

Vad är det värsta som hänt i Sverige när ni var i Thailand?


Herr Chang

Recommended Posts

Jive:

Been there done that.

Det är länge sedan nu men minnet sitter rocksolid, till saken hör att min mor (som levde ensam i huset efter farsans död 2 år tidigare) hade en katt som var livrädd för alla utom morsan.

Efter att ha ringt upp ambulanskillarna och frågat om dom hade släppt ut katten, vilket dom inte hade gjort förstod jag att det stackars djuret var kvar inne i huset.

Så när jag kom upp efter 2 dagar efter morsans död började jag systematiskt leta igenom huset 3 vån. inkl källare.

Och nere i källaren bakom pannan hittade jag en panikslagen katt

Jag hade på vägen upp till dalarna ringt och frågat polisen om skottlossningstillstånd för att ta katten av daga på gården, men fått nej.

Jag insåg att jag inte skulle ha en chans att få med mej katten in i bilen, så jag praktiserade lite civil olydnad då jag stängde in katten i garaget och gick ut och laddade hagelbössan.

Därefter fäste jag ett snöre i garagedörren och ställde mej på pass för att döda min mors käraste vän...

Fy faan vad svårt det var att skjuta med tårfyllda ögon, men det gick.

Efter ca 20 minuter ringer polisen och frågar om jag visste något om vem som hade skjutit inne i villakvarteret, vafan tror du själv svarade jag (min fars fd kollega) kom hit å lås in mej då för fan jag var ju tvungen. Tror du att jag gjorde det för att det var roligt, du känner ju väl till omständigheterna (han beskökte ofta morsan efter min fars bortgång)så han visste hur katten var.

Usch fy tusan det gör ont att tänka på det...

Lider med dej, hoppas allt löser sej till det bästa

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    4

  • Herr Chang

    3

  • Baa

    2

  • Tommy

    2

Mest aktiva i denna tråd

Jive:

Been there done that.

Det är länge sedan nu men minnet sitter rocksolid, till saken hör att min mor (som levde ensam i huset efter farsans död 2 år tidigare) hade en katt som var livrädd för alla utom morsan.

Efter att ha ringt upp ambulanskillarna och frågat om dom hade släppt ut katten, vilket dom inte hade gjort förstod jag att det stackars djuret var kvar inne i huset.

Så när jag kom upp efter 2 dagar efter morsans död började jag systematiskt leta igenom huset 3 vån. inkl källare.

Och nere i källaren bakom pannan hittade jag en panikslagen katt

Jag hade på vägen upp till dalarna ringt och frågat polisen om skottlossningstillstånd för att ta katten av daga på gården, men fått nej.

Jag insåg att jag inte skulle ha en chans att få med mej katten in i bilen, så jag praktiserade lite civil olydnad då jag stängde in katten i garaget och gick ut och laddade hagelbössan.

Därefter fäste jag ett snöre i garagedörren och ställde mej på pass för att döda min mors käraste vän...

Fy faan vad svårt det var att skjuta med tårfyllda ögon, men det gick.

Efter ca 20 minuter ringer polisen och frågar om jag visste något om vem som hade skjutit inne i villakvarteret, vafan tror du själv svarade jag (min fars fd kollega) kom hit å lås in mej då för fan jag var ju tvungen. Tror du att jag gjorde det för att det var roligt, du känner ju väl till omständigheterna (han beskökte ofta morsan efter min fars bortgång)så han visste hur katten var.

Usch fy tusan det gör ont att tänka på det...

Lider med dej, hoppas allt löser sej till det bästa

Konstigt, men jag tror det hjälper lite att höra en story som din och andras för den delen.

Tack!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...