erik-sson Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Märker redan att vissa MPR,are bör hoppa över groggen ikväll. Samt att ni slipper en otrevlig lördagsmorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Märker redan att vissa MPR,are bör hoppa över groggen ikväll. Samt att ni slipper en otrevlig lördagsmorgon. Va e de för trams... FULLAST KÖR... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Oh fy fan va hemskt. Så där har man mått många ggr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Bara veklingar blir fyllesjuka...andra akademiskt utbildade vet att det handlar om att "återställa" vätska o salt balans...därför finns det "ÅTERSTÄLLARE" CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hayes Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Haha fy fan vad man inte vill kröka efter ha sett det där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Ja mem då tar jag karetan och drar ner på lokala bodegan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Bara veklingar blir fyllesjuka...andra akademiskt utbildade vet att det handlar om att "återställa" vätska o salt balans...därför finns det "ÅTERSTÄLLARE" Jo du jag har testat dom flesta "huskurer" utan resultat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Ja mem då tar jag karetan och drar ner på lokala bodegan Underbart.bara i ryssland...o kanske lite i Thai me CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Oh fy fan va hemskt. Så där har man mått många ggr Oj men tusan. Aldrig i livet att jag skulle försöka dricka på morgonen på det viset. Det är 100ggr bättre att ta två TreoComp och sova bort det värsta. Sen på eftermiddan köpa en riktigt fetto pizza. På kvällen kanske man är redo för en GT igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Jag har lagt in den förut, men den är så djäkla kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Ingen fredaqsgrogg för mig i kväll.. Och i går orkade jag bara med ett par 2-taktare.. Börjar antingen bli gammal eller så är det alla jävla charterväskor som suger musten ur en.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Ingen fredaqsgrogg för mig i kväll.. Och i går orkade jag bara med ett par 2-taktare.. Börjar antingen bli gammal eller så är det alla jävla charterväskor som suger musten ur en.. precis som den två taktare du citerar till kommer du igen med "minst" fyra takter CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Pluspoäng för Alko testen. Sanslöst kul. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2010 alkotesten va bra + Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.