Baabar Inlagd Juni 24, 2010 Dela Inlagd Juni 24, 2010 Om nårra timmar kan man kanske bidra me nårra bilder om midsommarfirandet Men tills dess.skål o ha en underbar sommar.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Nja, bilder från midsommar får nog vänta till tidigast fredag kväll för min del. Vi är ju några stollar som ska fira i Slottsskogen på eftermiddagen... Men jag önskar alla en trevlig midsommar! Fru Chang har lovat att inköpa och koka lite färskpotatis åt mig Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Det samma till alla.. Midsommar.. Missat helt och hållet att det är idag. Ok, å andra sidan så sista midsommarfirandet för mig var 2006. Ha en trevlig midsommar! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Glad midsommar på er alla! Vi firar den i morgon, start vid 3-tiden, eftersom sill och färskpotatisen levereras då. Om P3 önskar (såg just hans "status") är han välkommen till Bkk, Du får min sill P3, nubbe finns det gott om! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Glad Midsommar Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Underverkens tid är inte förbi. Jag klarade av att komma mig hem från midsommarfirandet på The Pool helt på egen hand men liiite vingligt blev det på slutet: Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Det här är min tredje midsommar iThailand.Imorse när gumman åkte till jobbet så hade jag inte en tanke. Men idag vid datorn har jag fattat.Det gäller alltså att bli lite berusad.Så jag tog min bil och köpte 7 flaskor chang och nu har jag klämt 5 så midsommaren är räddad.TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER ALLA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Glad Midsommar önskar BanFang. Idag handlade jag för 200 kronor på Lidl och fick köpa ett kilo färskpotatis för 1 öre. Jag köpte maxdosen på 3 kilo á 3 öre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 glad midsommar från stålverket 3 eftermidagar 14.00-22.00 hurra:) fre-sön , men hoppas ni får bra festväder. mvh.rydal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.