Jump to content
IGNORERAD

Är Sverige för moraliskt?

Guest jfk_68

Recommended Posts

hehehe fördomar ja .. träffade en kille med familj jag inte träffat på länge för några år sedan på stan , han undrade vad jag haft för mig på senare tid!

Jo jag har precis kommit hem från 5mån. i Thailand sa jag med ett brett flin över hela ansiktet! Snubben tog ett 2meters jätte hopp baklänges samt drog med sig familjen (blekfeta så klart) & utbrast: Fy Fan , då kan man få vilka jävla sjukdomar som helst av dig nu då?  :ahh:

Keep The Distance!!!  :thumbsup:

Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• crazyswede

6

• Kilo

3

• 2much

2

• Farang

2

Mest aktiva i denna tråd

Jag har tagit upp detta förut, om allt vi svenskar killar gör är fel.

Några ex.

-Jaha kan du inte få en svensk tjej, så du måste ta hit en thaitjej.

-Jaha du skall ner till Los, och kn-lla kulturarbetare.

-Vad är det för fel med semester i europa, och hur kan du åka ner det är fint i sverige.

-Jaha har du vart i los på semester, har du var på hud och kollat dig.

Listan kan göras hur lång som helst av alla kommentarer man har fått, skulle man då även säga att man har vart i Pattaya kommer dubbelt så många påstående av folk som inte ens har vart i Los.

Men dom har hört av sin jobbarkompis som har en bror vars vän har en thaitjej, sedan kan dom komma med en lögn med att börja med menningen -detta är sant för det har jag fått från en säker källa.

Redan där spricker hela meningen för frågar man vad källan kommer ifrån säger dom har hört av sin jobbarkompis som har en bror vars vän har en thaitjej.

Kolla bara in callcenter i Bkk, det är den enda ambassaden i hela världen (svenska men kan nog vara av alla världens amba..) där man måste boka tid för att lämna in papper om att besöka Sverige.

Skulle vilja se vad dom Svenska dammerna skulle säga om dom var tvugna att boka tid, för att få hit sina kärlekar från Turkiet samt Afrika.

Nä då skulle det bli ramaskri, dom har en lobbyverksamhet som går ut på att trycka ner Svenska killar.

Så vi grabbar som älskar Asien samt har en tjej från nån av dom länderna måste nog skaffa oss en bra lobbyist så vi kan börja säga ifrån.

Och inte bara mjäka med alla j-vla dumma påfund som dom svenska tjejerna prackar på oss, nä upp på barakaderna och skrik OOOH KILLAR OOOh KILLAR ..

Finns så många ex. på hur Svenska feminister ställer till det,när HM hade sina julaffisher på underkläder, det olagligt att köpa sex men inte sälja sex, kvotering in på mansyrken listan kan göras hur lång som helst.

Men dom skriker inte om Tjejer gå in 2 betala för 1, killar 80 kr tjejer gratis, tjejtaxi eller när ljungberg posera i kalsonger, på tal om kvotering så gjorde (statens)

veterinärskola en kvoteringa av att killar skulle kvoteras in för det finns bara tjejer där då blev dom stämda att det var könsdiskr..

Och detta tar vi grabbar med hull och hår, dom kan ta allt det vi har men går vi på deras områden fast det skall vara lika åt båda sidorna så blir det ramaski.

Vi har tagit nog med skit nu, finns inget land i världen som tjejerna har det så bra som i sverige ändå är vi bara h-rbockar som åker till Los eller nåt annat land i asien för en sak.

Mvh

Nerike

Ungefär vad jag tänkte skriva i tråden om prostitution men så fanns det här redan.

Inte konstigt att en del väljer att ljuga.

Dela på andra sajter

Kanon han våga säga vad han tyckte, medans den mjäkiga radiopratarn inte våga säga nåt för han hade nog fått sparken.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Exatemente Herr Upprike, håller verkligen med om den altmer utbredda könsdiskrimineringen som drabbar oss män. Tjejtaxi är en sak det är ju stört omöjligt att hitta ett par högklackade skor i herrstorlek, samma sak med bysthållare.

Herr Neander talar.

Dela på andra sajter

... medans den mjäkiga radiopratarn inte våga säga nåt för han hade nog fått sparken.

Mvh

Nerike

Täppas Fågelberg har väl aldrig haft några "balls" om man säger! hehehe  :P

ps. Om det inte var Björne som snackade i programet förstås?? unsure.gif

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...