Jump to content
IGNORERAD

Räcka fram handen och sluta fred med herr Bom Bom


broder tuk tuk

Recommended Posts

Jag tror du ska ge MrBomBom 24 timmar till på sig av div. anledningar.

Av samma anledning som Caveman också kommer att vara i oskrivbart tillstånd.

Som sagt 24 timmar får ni nog vänta.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    4

  • svarten

    3

  • Cosmo

    2

  • mgmats

    2

Mest aktiva i denna tråd

BTT och Herr Bom Bom...

LÄGG AV!!!

Ni är lika goda kålsupare båda två...

Jag har läst det mesta av erat bråk, men nu har det bara blivit för mycket...

Fattar ni inte att ingen kan vinna denna barnsliga diskussion..

För allas bästa...Lägg ner det..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Svarten!

Du vet lika väl som jag att majoriteten av de gubbar som reser till Thailand träffar sina tgf i barsvängen.

Det är inget att hymla om.

Många av de tjejerna får ett bättre liv I Sverige, både ekonomiskt och i många fall även känslomässigt.

Men framförallt slipper de förnedra sig inför män som herr Bom Bom med hans syn på kvinnan som

ett stycke kött man ska tömma sig i.

Du misstar dig Svarten om du drar liknelser mellan mig och herr Bom Bom.

Vissserligen betalar vi båda för sällskap i Pattaya,

men där stannar liknelsen.

Mr Bom Bom har tydligen avböjt mitt fredsförslag.

Han får en dag till på sig,

annars blir det fullt krig.

BTT

Ha ha vilken dåre :D:D

Du säger att du sträcker ut din hand och vill ha fred och du skall ge honom mer tid. Men du visar ju med detta inlägg att du inte har ändrat din ståndpunkt det minsta.

Och nu hotar du med fullt krig. Patetiskt  :ahh::kort:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Han får en dag till på sig,

annars blir det fullt krig.

BTT

Det påminner faktiskt lite om den där sketchen av Monty Python där riddaren får både armar och ben avhuggna men ändå fortsätter att slåss.

:D:D:D

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det påminner faktiskt lite om den där sketchen av Monty Python där riddaren får både armar och ben avhuggna men ändå fortsätter att slåss.

:D:D:D

Skitbra Mankan! Detta måste vara dagens inlägg!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag tror du ska ge MrBomBom 24 timmar till på sig av div. anledningar.

Av samma anledning som Caveman också kommer att vara i oskrivbart tillstånd.

Som sagt 24 timmar får ni nog vänta.

Är dom avstängda eller? 24 timmar utan BomBom då får man ju abstinens :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr BomBom är väl upptagen , han skulle ju få filipina leverans till helgen ...  :thumbsup:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag förstår inte hur någon kan vara så fixerad på vad någon annan flickvän gjort i sitt tidigare liv och hur någon som han inte känner har träffat sin flickvän. det tyder på ett tråkigt och innehållslöst liv samt säger något om personens livssyn och umgänge. eller har jag fel`?

MG

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Svarten!

Nu har jag ju vid närmare eftertanke erkännt att mina 99 % att alla thaitjejer i Sverige skulle vara fd bartjejer är felaktigt.

Fakta har fått mig på andra tankar.

Men, och det kan inte ens du förneka, majoriteten av de thailändskor som befinner sig i Sverige har träffat sin man

i kretsar där singelfaranger förekommer.

Inte för att det betyder ett dugg för mig.

Det tillhör det förflutna och livet går vidare.

Till Herr Bom Bom vill jag skriva,

att handen fortfarande är utsträckt.

Jag kan förlåta dig för dumheterna du skrivit på sajten,

däremot kommer jag aldrig att förlåta din kvinnosyn och ditt sätt att behandla kvinnor på.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men, och det kan inte ens du förneka, majoriteten av de thailändskor som befinner sig i Sverige har träffat sin man

i kretsar där singelfaranger förekommer.

Det tror jag ingen kan förneka, inte ens Svarten.  :y15: De flesta faranger är förmodligen singlar när de träffar sin Thaitjej nämligen. Men om du tror att det bara är i barerna som det finns singelkillar så tror du fel. Hur många av Thaitjejerna i Sverige som kommer från barerna eller rättare sagt hur många av de som någon gång i sitt tidigare liv haft sex för ekonomisk vinning kan varken du eller jag eller nån annan veta säkert. Vi kan bara spekulera i hur många och att det nog är ganska vanligt. Men om varken du eller någon annan vet med säkerhet, varför ens yttra sig om att de flesta Thaitjejer i Sverige är fd "h*ror" samtidigt som du säger att du skiter i tjejernas förflutna?

För mig går det inte ihop att man struntar i någons förflutna samtidigt som man ska dra upp det hela tiden. :no:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vem mgmats är men Broder nappade direkt... :D

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Svarten!

Nu har jag ju vid närmare eftertanke erkännt att mina 99 % att alla thaitjejer i Sverige skulle vara fd bartjejer är felaktigt.

Fakta har fått mig på andra tankar.

Men, och det kan inte ens du förneka, majoriteten av de thailändskor som befinner sig i Sverige har träffat sin man

i kretsar där singelfaranger förekommer.

...

Hej BTT!

Så ska det låta. Jag är imponerade på din nya syn. Du får nu din första +karma från mig. Jag är dock inte så säkert på ditt påstående om kretsar där singelfaranger förekommer. Detta stämmer inte överens med vad paren själva säger. Jag har inte tillräckligt mycket bevis för att anklaga dem för att tala osanning. Har du det? Själv tycker att det är bättre att oskyldigt förklara en lögnare än tvärtom!

Ha det gott!

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Svarten!!

Jag har själv tvingats ljuga på min arbetsplats om var jag ska tillbringa tiden i Thailand.

Jag brukar köra varianten att jag ska luffa runt lite på öarna, besöka vänner i Bangkok och shoppa på olika

marknader plus besöka ett antal tempel.

Skulle jag berätta sanningen skulle jag göra mig socialt ömöjlig.

Inte minst bland kärringkollegorna i 50 års åldern.

Vissa av dem är ute efter broder och skulle det komma fram att jag ligger med bartjejer i Pattaya,

skulle dessa kvinnors intresse för min ringa person svalna betydligt.

För att inte tala om ifall föräldrarna skullefå reda på att deras elever undervisas av en horbock.

Då skulle drevet gå och anklagelser om Hiv och aids skulle säkert komma upp i ljuset.

Så för att överleva så döljer jag den verkliga sanningen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte minst bland kärringkollegorna i 50 års åldern.

Vissa av dem är ute efter broder och skulle det komma fram att jag ligger med bartjejer i Pattaya,

skulle dessa kvinnors intresse för min ringa person svalna betydligt.

Låter inte som ett stort problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Inte minst bland kärringkollegorna i 50 års åldern.

Vissa av dem är ute efter broder och skulle det komma fram att jag ligger med bartjejer i Pattaya,

skulle dessa kvinnors intresse för min ringa person svalna betydligt.

Låter inte som ett stort problem.

:D:D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte minst bland kärringkollegorna i 50 års åldern.

Vissa av dem är ute efter broder och skulle det komma fram att jag ligger med bartjejer i Pattaya,

skulle dessa kvinnors intresse för min ringa person svalna betydligt.

För att inte tala om ifall föräldrarna skullefå reda på att deras elever undervisas av en horbock.

Då skulle drevet gå och anklagelser om Hiv och aids skulle säkert komma upp i ljuset.

Så för att överleva så döljer jag den verkliga sanningen.

BTT

:D:lol:

Du börjar bli en riktig glädjespridare, omedveten humor är ju oftast roligast. :D:D

Baa

PS Är Du inte orolig för att dina 50 taggare skulle känna igen dig på beskrivningen om Dom skulle kolla MPR, då kanske Du blir frusen framåt höstkanten. DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Svarten!!

Jag har själv tvingats ljuga på min arbetsplats om var jag ska tillbringa tiden i Thailand.

Jag brukar köra varianten att jag ska luffa runt lite på öarna, besöka vänner i Bangkok och shoppa på olika

marknader plus besöka ett antal tempel.

Skulle jag berätta sanningen skulle jag göra mig socialt ömöjlig.

Inte minst bland kärringkollegorna i 50 års åldern.

Vissa av dem är ute efter broder och skulle det komma fram att jag ligger med bartjejer i Pattaya,

skulle dessa kvinnors intresse för min ringa person svalna betydligt.

För att inte tala om ifall föräldrarna skullefå reda på att deras elever undervisas av en horbock.

Då skulle drevet gå och anklagelser om Hiv och aids skulle säkert komma upp i ljuset.

Så för att överleva så döljer jag den verkliga sanningen.

BTT

Nä... kan inte vara lätt att leva dubbel liv .  :no:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Inte minst bland kärringkollegorna i 50 års åldern.

Vissa av dem är ute efter broder och skulle det komma fram att jag ligger med bartjejer i Pattaya,

skulle dessa kvinnors intresse för min ringa person svalna betydligt.

Låter inte som ett stort problem.

Kanske han tänker på förlorad matriell o inkomstkälla ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT!

Jag tycker att du skall hålla hårt på den overkliga sanningen! :lol:

Den verkliga sanningen är något överskattat.

Speciellt bland: ,"kärringkollegorna i 50 års åldern. Vissa av dem är ute efter broder och skulle det komma fram att jag ligger med bartjejer i Pattaya, skulle dessa kvinnors intresse för min ringa person svalna betydligt"

Om du skall börja köpa egna kläder, så blir det ju mindre över till "lilla Noi, i baren"

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...