Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways Premium Economy är det något att ha?


andresthlm

Recommended Posts

andresthlm

Inte på airliners.net iaf :crazy:

Jasså inte? Kolla själv då, några av bilderna ÄR hämtade bl.a från airliners.net

http://www.airliners.net/photo/Thai-Airways-International/Boeing-747-4D7/0655594/&sid=75b90f737ae5f58696c16173282f8867

http://www.airliners.net/photo/Thai-Airways-International/Boeing-747-4D7/1520328/&sid=75b90f737ae5f58696c16173282f8867

En bild som illusterade service kom från detta forum MPR:

Till lamai64, Att jag postade bilder var att illustera vad Premium economy är, ifall detta har stört dig att jag använt ett av dina fina bilder så ska jag till nästa gång tänka på det att länka till bilder istället. :friends:

ps, Jag har inte flygit Thai premiumklass och det var därför jag postade denna tråden för att förhöra mig om innehållet. Ha en fortsatt trevlig helg.. :wai:

Ändrades av andresthlm
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    5

  • Jive

    4

  • andresthlm

    4

  • nissefisk1

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu syftade jag på bild nummer 3 och den är inte från airliners.net

Att dom 2 ovanstående är från den siten stämmer och man kan ju undra vem som har klippt bort copyright-biten i fotona... :crazy:

En bild som illusterade service kom från detta forum MPR:

Till lamai64, Att jag postade bilder var att illustera vad Premium economy är, ifall detta har stört dig att jag använt ett av dina fina bilder så ska jag till nästa gång tänka på det att länka till bilder istället. :friends:

ps, Jag har inte flygit Thai premiumklass och det var därför jag postade denna tråden för att förhöra mig om innehållet. Ha en fortsatt trevlig helg.. :wai:

Det är lugna puckar, jag blev bara aningen förvånad av att se min bild i tråden och blev nyfiken på vilken väg den hade tagit denna gång.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu syftade jag på bild nummer 3 och den är inte från airliners.net

Att dom 2 ovanstående är från den siten stämmer och man kan ju undra vem som har klippt bort copyright-biten i fotona... :crazy:

Det är lugna puckar, jag blev bara aningen förvånad av att se min bild i tråden och blev nyfiken på vilken väg den hade tagit denna gång.

Mat å vackra damer jo det kunde man misstänka att du hade ett finger med 5

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

andresthlm

Nu under maj-juni kan man flyga med Business klass på kampanj ca, 16 tusen "längst fram" i gamla förstaklass avdelningen.

Finns det någon i detta forum som skulle vara villig att betala dessa extra tusenlappar?

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Är Royal Orchid Plus överhuvud taget något att!

Har under det senaste året åkt 2 ggr tur/retur och mina resor har inte blivit registrerade trots att jag lämnat fram mitt Silver Card varje gång.

Senast åkte jag 24/3 - 24/4 2010 och den syns inte när jag loggat in på Royal Orchid Plus. Inom 30 dagar står det att man har möjlighet att överklaga, vilket jag självklart skall göra.

Någon mer med samma erfarenhet?

Tja.

Har nästan alltid fått mina poäng reggade. Försök att regga ROP numret redan vid bokning. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...