Jump to content
IGNORERAD

Rättslöst i Sverige, support 81 suger.

Tommy

Recommended Posts

Guest MaiThai

Jag går inte runt med en 81 tröja på mig men jag vet vad jag talar om i det här fallet, underklubbarna gör som dom vill för att vara balla inför HA

Verkar ju ytterst märkligt att moderklubben låter underklubbarna göra som dom vill!

Sanningen är nog snarare den att moderklubbarna styr underklubbarna med järnhand!!

Tror inte ett dugg på att nån underklubb till HA på eget bevåg skulle åka omkring

till "vanliga" MC klubbar och hota dom med påhälsning från HA, utan att det skulle

bli grova represalier från HA!

HA gillar inte negativ publicitet och dom flesta 1% klubbar håller hårt på sinne-

bilden att folk ska tro att dom bara är ett gäng vanliga gossar som gillar att åka

hoj och dricka nån enstaka öl!

Det där med att kriminalitet råkar begås är alltid på HA individens egna initiativ

och inget som HA som klubb har något med att göra!

Som jag skrev tidigare, Vill dom stå utanför lagen, så OK stå där då, men då ska

det f*n i mej va UTANFÖR också! Inte bara när det passar ändamålet!

Dela på andra sajter

• Svar 42
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• L64

4

• ban99arne

3

• Tommy

3

• Marsupilami

3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

På kafferepet där mina kamrater fick beskedet att det kanske vore bäst att lägga ner klubben var det HA-killar som framförde budskapet.

Inga undergubbar, wannabees eller liknande.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Ge mig mer minus för sanningen bara, lyssna på skvallerblaskorna å rykten, det är inte HA som som ställer till det, det är underklubbarna som ska vara balla, inga direktiv från HA är det det som hänt

det där e skit snack Forden under klubbarna gör allt skit jobb åt respektive skit klubb

så snacka inte en massa skit

glimten 66 :suicide:

Dela på andra sajter

Guest Forden34

det där e skit snack Forden under klubbarna gör allt skit jobb åt respektive skit klubb

så snacka inte en massa skit

glimten 66 suicide.gif

Detsamma suicide.gif

Varför sitta å diskutera om HA på ett Thailandsforum

Nån har sagt att man inte ska sitta å snacka skit om folk som inte kan försvara sig eller dementera, gäller det inte nu eller??

Ändrades av Forden34
Dela på andra sajter

Herr Chang

Detsamma suicide.gif

Nån har sagt att man inte ska sitta å snacka skit om folk som inte kan försvara sig eller dementera, gäller det inte nu eller??

Nej, det gäller inte. Oavsett om det gäller HA, Thaksin eller thailändske kungen kan vi skriva om dom utan att vi först måste kolla ifall de läser och skriver på detta forum. Det är fråga om offentlig person, annat om det gäller en specifik privatperson.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Isaan Butterfly

Hells Angels Är det dom som driver

Hells Angels Inkasso AB?

Lär vara Sveriges bästa inkassofirma.

Dela på andra sajter

Detsamma suicide.gif

Forden du verkar inte veta så mycke hur de går till inom klubbarna

Under klubbarna gör inget som moder klubben inte sagt eller godkänt annars kan dom komma i onåd o de e de sista dom vill

Finns inget som inte går genom dom så enkelt e de

O ja har inget över för såna skit klubbar men har kamrater i bägge läger ja åker själv hoj men aldri me dom

glimten66

post-5373-127373988844_thumb.jpg

post-5373-127373988844_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Detsamma suicide.gif

Trodde att man kunde ta upp ditten o datten här under Off Topic men du kanske har andra synpunkter på det?

Detsamma suicide.gif

Exactemente, vi bör genast se till att det inte pladdras mer om di gule o di röde ty deras talesmän äro icke medlemmar på MPR och kan därmed vare sig försvara eller dementera det som skrivs här.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

GammalDansken

Undrar om HA har några medlemmar här?

Skulle ju vara synd om de förvägrades möjlighet att yttra sig :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Guest Forden34

Denna tråd är patetisk sen får var å en tycka va fan dom vill det skiter jag i fullständigt, jag vet hur det går till i klubbarna, har varit klubbmedlem i 15 år minst å fått nära å kära kompisar i alla läger å för det så behöver man inte stödja någon

Dela på andra sajter

Denna tråd är patetisk sen får var å en tycka va fan dom vill det skiter jag i fullständigt, jag vet hur det går till i klubbarna, har varit klubbmedlem i 15 år minst å fått nära å kära kompisar i alla läger å för det så behöver man inte stödja någon

Jag har svårt för fatta hur du kan ha blivit medlem i HA utan att stödja dom, det är väl ingen hembygdsförening precis??.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

Guest Atom

Du har varit klubbmedlem i minst 15 år utan att stodja dem och kallar dig dessutom Forden. Är du säker på att det inte är en hang-around klubb till kommunens BMX-klubb du är med i?

Dela på andra sajter

Du har varit klubbmedlem i minst 15 år utan att stodja dem och kallar dig dessutom Forden. Är du säker på att det inte är en hang-around klubb till kommunens BMX-klubb du är med i?

Ja inte e han me i HA inte då hade han inte haft vänner i båda lägren

O hang-around klubben sparkcyckel till komunens BMX klubb tar förnärvarande inte in fler medlemar men han kanske kan muta sig in :crazy:

glimten66

Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag har svårt för fatta hur du kan ha blivit medlem i HA utan att stödja dom, det är väl ingen hembygdsförening precis??.

mvh. Lars

Har jag skrivit att jag är med i HA???

Jag har varit klubbmedlem skrev jag å i vilken klubb skrev jag inte

Dela på andra sajter

Har jag skrivit att jag är med i HA???

Jag har varit klubbmedlem skrev jag å i vilken klubb skrev jag inte

Diskussionen gällde HA och du skrev att du har varit medlem i 15år, så vad ska jag tro då?? att du har varit medlem i en fiskeförening, det hade ju varit väldans relevant i sammanhanget.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

Guest Forden34

Vad jag kallar mig hör inte hit, du kallar dig atom vad grundar du det på? Atombomb??

Dela på andra sajter

Guest Forden34

Diskussionen gällde HA och du skrev att du har varit medlem i 15år, så vad ska jag tro då?? att du har varit medlem i en fiskeförening, det hade ju varit väldans relevant i sammanhanget.

mvh. Lars

HA HA HA HA HA JA DEN VA JU ROLIG DEN

Jag har inte läst nått om fiske här men jag kan ju läsa

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...