Guest MaiThai Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Jag går inte runt med en 81 tröja på mig men jag vet vad jag talar om i det här fallet, underklubbarna gör som dom vill för att vara balla inför HA Verkar ju ytterst märkligt att moderklubben låter underklubbarna göra som dom vill! Sanningen är nog snarare den att moderklubbarna styr underklubbarna med järnhand!! Tror inte ett dugg på att nån underklubb till HA på eget bevåg skulle åka omkring till "vanliga" MC klubbar och hota dom med påhälsning från HA, utan att det skulle bli grova represalier från HA! HA gillar inte negativ publicitet och dom flesta 1% klubbar håller hårt på sinne- bilden att folk ska tro att dom bara är ett gäng vanliga gossar som gillar att åka hoj och dricka nån enstaka öl! Det där med att kriminalitet råkar begås är alltid på HA individens egna initiativ och inget som HA som klubb har något med att göra! Som jag skrev tidigare, Vill dom stå utanför lagen, så OK stå där då, men då ska det f*n i mej va UTANFÖR också! Inte bara när det passar ändamålet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 På kafferepet där mina kamrater fick beskedet att det kanske vore bäst att lägga ner klubben var det HA-killar som framförde budskapet. Inga undergubbar, wannabees eller liknande. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Ge mig mer minus för sanningen bara, lyssna på skvallerblaskorna å rykten, det är inte HA som som ställer till det, det är underklubbarna som ska vara balla, inga direktiv från HA är det det som hänt det där e skit snack Forden under klubbarna gör allt skit jobb åt respektive skit klubb så snacka inte en massa skit glimten 66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 (ändrad) det där e skit snack Forden under klubbarna gör allt skit jobb åt respektive skit klubb så snacka inte en massa skit glimten 66 Detsamma Varför sitta å diskutera om HA på ett Thailandsforum Nån har sagt att man inte ska sitta å snacka skit om folk som inte kan försvara sig eller dementera, gäller det inte nu eller?? Ändrades Maj 12, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Detsamma Varför sitta å diskutera om HA på ett Thailandsforum Nån har sagt att man inte ska sitta å snacka skit om folk som inte kan försvara sig eller dementera, gäller det inte nu eller?? Nej, det gäller inte. Oavsett om det gäller HA, Thaksin eller thailändske kungen kan vi skriva om dom utan att vi först måste kolla ifall de läser och skriver på detta forum. Det är fråga om offentlig person, annat om det gäller en specifik privatperson. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Hells Angels Är det dom som driver Hells Angels Inkasso AB? Lär vara Sveriges bästa inkassofirma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Detsamma Varför sitta å diskutera om HA på ett Thailandsforum Nån har sagt att man inte ska sitta å snacka skit om folk som inte kan försvara sig eller dementera, gäller det inte nu eller?? Forden du verkar inte veta så mycke hur de går till inom klubbarna Under klubbarna gör inget som moder klubben inte sagt eller godkänt annars kan dom komma i onåd o de e de sista dom vill Finns inget som inte går genom dom så enkelt e de O ja har inget över för såna skit klubbar men har kamrater i bägge läger ja åker själv hoj men aldri me dom glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Detsamma Varför sitta å diskutera om HA på ett Thailandsforum Trodde att man kunde ta upp ditten o datten här under Off Topic men du kanske har andra synpunkter på det? Detsamma Nån har sagt att man inte ska sitta å snacka skit om folk som inte kan försvara sig eller dementera, gäller det inte nu eller?? Exactemente, vi bör genast se till att det inte pladdras mer om di gule o di röde ty deras talesmän äro icke medlemmar på MPR och kan därmed vare sig försvara eller dementera det som skrivs här. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Undrar om HA har några medlemmar här? Skulle ju vara synd om de förvägrades möjlighet att yttra sig Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Denna tråd är patetisk sen får var å en tycka va fan dom vill det skiter jag i fullständigt, jag vet hur det går till i klubbarna, har varit klubbmedlem i 15 år minst å fått nära å kära kompisar i alla läger å för det så behöver man inte stödja någon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Denna tråd är patetisk sen får var å en tycka va fan dom vill det skiter jag i fullständigt, jag vet hur det går till i klubbarna, har varit klubbmedlem i 15 år minst å fått nära å kära kompisar i alla läger å för det så behöver man inte stödja någon Jag har svårt för fatta hur du kan ha blivit medlem i HA utan att stödja dom, det är väl ingen hembygdsförening precis??. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Denna tråd är patetisk sen får var å en tycka va fan dom vill det skiter jag i fullständigt, jag vet hur det går till i klubbarna, har varit klubbmedlem i 15 år minst å fått nära å kära kompisar i alla läger å för det så behöver man inte stödja någon Du har varit klubbmedlem i minst 15 år utan att stodja dem och kallar dig dessutom Forden. Är du säker på att det inte är en hang-around klubb till kommunens BMX-klubb du är med i? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Du har varit klubbmedlem i minst 15 år utan att stodja dem och kallar dig dessutom Forden. Är du säker på att det inte är en hang-around klubb till kommunens BMX-klubb du är med i? Ja inte e han me i HA inte då hade han inte haft vänner i båda lägren O hang-around klubben sparkcyckel till komunens BMX klubb tar förnärvarande inte in fler medlemar men han kanske kan muta sig in glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Jag har svårt för fatta hur du kan ha blivit medlem i HA utan att stödja dom, det är väl ingen hembygdsförening precis??. mvh. Lars Har jag skrivit att jag är med i HA??? Jag har varit klubbmedlem skrev jag å i vilken klubb skrev jag inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Har jag skrivit att jag är med i HA??? Jag har varit klubbmedlem skrev jag å i vilken klubb skrev jag inte Diskussionen gällde HA och du skrev att du har varit medlem i 15år, så vad ska jag tro då?? att du har varit medlem i en fiskeförening, det hade ju varit väldans relevant i sammanhanget. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Du har varit klubbmedlem i minst 15 år utan att stodja dem och kallar dig dessutom Forden. Är du säker på att det inte är en hang-around klubb till kommunens BMX-klubb du är med i? Vad jag kallar mig hör inte hit, du kallar dig atom vad grundar du det på? Atombomb?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Diskussionen gällde HA och du skrev att du har varit medlem i 15år, så vad ska jag tro då?? att du har varit medlem i en fiskeförening, det hade ju varit väldans relevant i sammanhanget. mvh. Lars HA HA HA HA HA JA DEN VA JU ROLIG DEN Jag har inte läst nått om fiske här men jag kan ju läsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Varför ska allt dras till sin spets Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu