Jump to content
IGNORERAD

Finns det nåt keso här som gillar bra musik?

Guest wUThai

Recommended Posts

Knepigt det här "wUThai" men dina You Tube videos verkar "logga ut" efter en tid .. fråga mig inte varför?!  :frown:

Dela på andra sajter

• Svar 242
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Molle

33

• knifetown

33

• crazyswede

15

• PTF2012

14

Mest aktiva i denna tråd

Guest wUThai

Knepigt det här "wUThai" men dina You Tube videos verkar "logga ut" efter en tid .. fråga mig inte varför?!  :frown:

CS, jag kollade på mina länkar nu, och dom funkar för mig iaf. :/

Dela på andra sajter

Lustigt nog för mig med nu .. bra då ska jag kolla ARK nu!  :crazy:

Föresten , ni som diggar music like this , ni är väl medvetna om http://www.kerrazy-torrents.net/ hoppas jag?! Finns mycket smaskens att hämta där & mig veterligen har det aldrig vart nåt klabb med det man tankar hem!

ktbanner25qy2.jpg

Dela på andra sajter

Lite ABBA innan läggdags

Dom har tuffat till sig på gamla dar o bytt namn

Therion - Summernight city

Support your local Hill´s Angels

Dela på andra sajter

Som "lite äldre" var den här videon klart förvirrande när den kom .. man har ju fötter & rötter i Metal:en & hip hop & liknande har alltid gått bort .. efter jag upptäckta Kid Rock fick jag omvärdera en aning då han blandar precis hur som helst! hehehe  :crazy:

Dela på andra sajter

Då jag sökte på "Allen-Lande" på U Tuben hamnade jag av misstag kan man väl säga på en låt titel .. Wake up Call .. hehehe iom. det här är ett forum för Thai älskare så kan jag inte låta bli visa den här rullen .. värsta är ja tror dom är Philipinas el. liknande .. va tror ni??

Dela på andra sajter

Sixten_Dussin

Tydligen fler än mig och tomten som e vaken toksvensk, håll till godo om det faller i smaken

Jai-yen

Dela på andra sajter

"16 Tusen" , CS pallar ett par bira & att klockan går runt ett par varv då & då utan sömn hehehe

Dubbla jobb , trailer chaffis .. "smuggler" .. ja benämningarna kan bli många om man tar i lite ..

Grand Funk Live Rock Roll Soul .. aldrig hört o dom ens gång , endå verkar dom vara gamla som gatan hahaha

Snokade på J Winter & hittade så klart "alla classicer" men nåt som fick mig att hänga läpp & betänka ålderdomen var när jag fann denna intervju , du får ursäkta Mr. KESO!

Dela på andra sajter

Och, ..ursäkta Keso. Kanske fel tråd.

Nej då "Soi16" blästra på här bara .. inte ens värt kolla i den andra "progg tråden" .. Samla mammas mannar osv. David Bowie 1971 är inte radikal där ens 555 :D   ..

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...