Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Det gick ett rally från Borås till Volvos museum på Arendal i gbg i går tyvärr så vart jag lite sen men fick ju med några godingar men på volvos museum blev det väldigt mycket pics trevligt ställe kan rekommenderas att besöka När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 jo museet var väldigt trevligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 Får lägga in mer bilder senare måste äta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Tack Clion Har varit i Göteborg många gånger men aldrig tänkt tanken att det det borde finnas ett Volvo museum Får bli ett besök i sommar. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Scania har ett liknande museum i Södertälje som är värt ett besök. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 kör några till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 skillnad på motorer den sista är väll den på 700hk som var världens starkaste innan scania fixa en på 30hk till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 tar dom här innan personbilarna. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 Lite blandat.den sista tryckte ja på i fyllan den blev som ett höghus55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 Ja det blev ju lite tokigt tryckte på fel knapp när ja redigera prototypen på c30 så jag fick redigera om 5555 den sista bilden lägg märke till den svängda soffan fram.har aldrig sett denna bil nu får ja redigera resten av bilderna återkommer en annan dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2010 kör ett knippe nostalgiker igen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2010 Lite skillnad på volvos första kärra och den senaste som ska börja säljas i höst (tror jag) lägger in resterande bilder en annan dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Fina bilder Clion. Var själv på Mantorp i hälgen. Mötte några av lastbilarna på väg hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2010 Lyfter tråden med några nya pics När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2010 några till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2010 det var dom sista När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 28, 2010 Dela Inlagd Juni 28, 2010 Vill man köra en cool kärra som inte kreti o pleti far omkring i så kan jag rekommendera denna raggarbil från 1955. Bilen var driven av en jettmotor låter den som en "monster-damsugare". Vingarna i aktern påminner om de som var vanliga på amerikanare åren 1959-1960. Bilen var tydligen några år före sin tid. Tillverkades dock i endast ett exemplar. Skapelsen kom från Chrysler och den heter "Ghia Streamline X Gilda". http://jalopnik.com/5235553/ghia-gilda-streamline-x-coupe-coolest-chrysler-ever-made Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Min första bil var en Chevrolet 1939 som jag köpte på en bilskrot för 150:- kronor och fixade till. Jo, det var (mycket) länge sedan. För några år sedan köpte min son en Cheva -39 för att 'fila' på. Betydligt dyrare än min fast i mycket sämre skick. Efter ett par års arbete, inkluderat flera resor till USA för reservdelar, så ser Chevan ut så här. Används för lättare ärenden som bröllop och festfordon. Har varit på utställningar och även figurerat i några tidningar. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 En fransk jänkare. Vill oxå ha! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Mmmm, här sitter man och dregglar. Nostalgi och drömmar i en salig blandning. Kul! Keep ém coming! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2010 Min första bil var en Chevrolet 1939 som jag köpte på en bilskrot för 150:- kronor och fixade till. Jo, det var (mycket) länge sedan. För några år sedan köpte min son en Cheva -39 för att 'fila' på. Betydligt dyrare än min fast i mycket sämre skick. Efter ett par års arbete, inkluderat flera resor till USA för reservdelar, så ser Chevan ut så här. Används för lättare ärenden som bröllop och festfordon. Har varit på utställningar och även figurerat i några tidningar. Oscar. Sånna killar beundrar jag.snygg bil När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2010 Jösses sicken skönhet.Både Hus och bilar var ju mycket snyggare förr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Jösses sicken skönhet.Både Hus och bilar var ju mycket snyggare förr Håller med! Dessutom var jag snyggare förr också http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 (ändrad) Jösses sicken skönhet.Både Hus och bilar var ju mycket snyggare förr Även min fru var snyggare förr.ha ha Ändrades Juli 19, 2010 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu