Jump to content
IGNORERAD

IKEA öppnar i Thailand


Siamkap

Recommended Posts

Ja enl honom fanns det gott om varor i matvaruavd

Sist jag var där, ca 6 dagar sedan då sa dom att i slutet på Februari var nästa målsättning :)

Gott om varor kan ju vara att IKEA fortsätter fylla upp de tomma hyllorna med sin Älgpasta (vanlig tråkig pasta med ett älghuvud på påsen) så det ska se någorlunda snyggt ut :)

Hör med din kompis om dom hade fått in godis / Choklad / Grönlänska räkor / Kaviar / Knäckebröd / Diverse sill etc..

Hotdogen var slut så den fick man köpa av CP hörde jag också

Restaurangen gapar lika tomt som swedish foodmarket (östatskänsla), meningen är ju att där ska finnas räkmackor & princessbakelser etc. Princessbakelserna fick man behålla i kyldiskarna nere på foodmarket för man hade så få hemma vid start.

Ändrades av Blueday
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    12

  • Gorocco

    8

  • måne

    7

  • Pingislover

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sist jag var där, ca 6 dagar sedan då sa dom att i slutet på Februari var nästa målsättning :)

Gott om varor kan ju vara att IKEA fortsätter fylla upp de tomma hyllorna med sin Älgpasta (vanlig tråkig pasta med ett älghuvud på påsen) så det ska se någorlunda snyggt ut :)

Hör med din kompis om dom hade fått in godis / Choklad / Grönlänska räkor / Kaviar / Knäckebröd / Diverse sill etc..

Hotdogen var slut så den fick man köpa av CP hörde jag också

Restaurangen gapar lika tomt som swedish foodmarket (östatskänsla), meningen är ju att där ska finnas räkmackor & princessbakelser etc. Princessbakelserna fick man behålla i kyldiskarna nere på foodmarket för man hade så få hemma vid start.

Han rabbla upp en massa bla choklad ,flera sorters sylter osv ,k ska åka dit om 2 veckor själv och kolla in vad som finns

Link to comment
Dela på andra sajter

18 januari, fanns bara kokt korv att köpa i restuaranten. Inga köttbullar.

Några sorter av sylt, lite pasta men inget knäckebröd.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...