Guest Rogigoal Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Quote Har Kim anklagat dig för ovanstående eller tog du bara åt dig menar du? Vad Kim vill ha sagt med den texten han klistrade in får han som sagt svara själv på, varför skulle jag eller nån annan svara åt honom. Men tycker du att Kim har anklagat dig för att vara t ex en mördare så tycker jag absolut att du ska göra en polisanmälan, du kan få hans IP-nr av mig om du vill... Mvh Swippe Blanda inte in mig med polisamälningar .. Får väl se om man får ett vettig svar av Billkimbull headmaster själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 7, 2008 Dela Inlagd Augusti 7, 2008 Jag noterar att dom straffade har fått mycket mer stjärnor än dom ostraffade. Mobbing lönar sig, eller hu skall man tolka det? Bäst ni tänker ut ett bra svar innan Nerike kommer att klaga sin ynka stjärna ;D member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 7, 2008 Dela Inlagd Augusti 7, 2008 QuoteMånga hårda ord och beskyllningar i dom citaten Kim.. Står du bakom dom? Som jag skrev ovan så är det citat från internet. Vill du debattera mot textskrivaren så kan du gå in och kommentera hans blogg på http://blogg.passage.../bill_och_bull1 Och den andra texten kan du läsa på Wikipediahttp://sv.wikipedia.i/Bill_och_Bull Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd Augusti 7, 2008 Dela Inlagd Augusti 7, 2008 QuoteHallå där 113Bom, Jag tycker inte BTT har en hemsk kvinnosyn, tvärtom! Däremot har han möjligen en något överdriven uppfattning hur thailändska kvinnor ser på honom. Herr Chang har talat. klart att han har ligger och plågar dom hela nätterna med ömhet och kel när dom vill sova och få saken avklarad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd Augusti 7, 2008 Dela Inlagd Augusti 7, 2008 Sangwai! I motsats till ex herr Bom Bom så försöker jag alltid arbeta för att även en bartjej ska få orgasm. Dvs jag tänker inte bara på mig själv. Det uppskattas av tjejerna. Jag lovar dig. Särskilt av de äldre mamma sanerna som inte fått sex på et tag. BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd Augusti 7, 2008 Dela Inlagd Augusti 7, 2008 QuoteSangwai! I motsats till ex herr Bom Bom så försöker jag alltid arbeta för att även en bartjej ska få orgasm. Dvs jag tänker inte bara på mig själv. Det uppskattas av tjejerna. Jag lovar dig. Särskilt av de äldre mamma sanerna som inte fått sex på et tag. BTT ja det är nog bara dom äldre i så fall möjligtvis ha ha fan du är ju dum på riktigt tror du att en ung bartjej njuter det är ett spel lilla gubben för galleriet borde du väl veta efter alla år i barerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 7, 2008 Dela Inlagd Augusti 7, 2008 Jag tycker bara att det är så förbannat roligt att du skriver att du ska ge upp kampen mot MBB vilket du sagt nu ett par ggr och inte kunnat hålla imot! Och fortfarande så förstår jag inte hur du kan säga att att MBB är ett svin och inte visar hänsyn till tjejen? Har du sett honom i akten kanske? Och du ser inga likheter mellan dig och MBB? Det gör jag, Du har lagt ut på ett forum att du är TTs värsta horbock, du betalar för sex och på 4 års tid har du hunnit med ca 50st short time? Jag vet inte hur många MBB har varit med genom sina år i Thailand men han har inte skrivit ut det på ett forum och kallat sig för Forumet största horbock? Men det hela kanske har att göra med att du är så förbannat snygg att brudarna bara rinner till i brallan när dom ser dig? Jag tror nog fortfarande dom ser dig som en vanlig kund eftersom efter ni knullat så betalar du och ni går separata vägar? Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 11, 2008 Dela Inlagd Augusti 11, 2008 Hahahaha satan vad kul! Jag skulle ge en miljon för att få sitta ned och se på en "Live" diskussion mellan BTT och Mr Boom Boom. Gärna att de dricker lite också. Det skulle vara en kanonkväll!! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu