Jump to content
IGNORERAD

Miniträff i Bkk 24:e april?


Guest Atom

Recommended Posts

Jive Janne . jo 182 är ju . halv hyffsat, men det blir ju inga 600 på 3, och inga 800 på 4,

Tar du med egna bollar? isf, kanske man kan få testa vad du har i påsen?

Vad har frugan för snitt nuförtiden? runt 180 också?

Btw, har tryckt in en trehundring...du då?

Mats.

ps, att jag kommer vinna golfen är det inget snack om... en 9 håls bana på maskin är lika med 9 under par.

pps. kom igen P3, inget krig på Londonders, jag lovar, du kan också slagga över hos mig, en bit från Di Röde

Egna bollar.

Frugan rullade in 563 på tre idag.

Kan också upplysa herrn om att mellan serierna brukar det bli lite golf på maskinen så..kan bli riktigt kul på eftersnacket.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 126
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    12

  • noBuzz

    8

  • Jive

    8

  • honken

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag är på 24e, tippar på att Thainab också är game och SWF.

Så bara där är vi 3 pers + trådskaparen + övrigt häng som sagt ja.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dresscode borde vara iförd kamera , så vi som inte kan komma får njuta av några goda bilder från miniträffen :great::drinks:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Se och pallra dig upp NB och slapa med dig det gamla skrallet Joints ocksa...

Det här gamla skrället ska umgås med damens familj en sista gång den här helgen. Kommer upp till BKK på måndag eller tisdag. Men jag blir rörd av din omtanke att skicka ner NB för att hämta mig i Ranong. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag räknat rätt är det nu 13 forummedlemmar som anmält någon form av intresse. Vi får givetvis avvakta och se vad som händer idag och ikväll men Soi 33 ligger rätt långt från Silom (men väldigt nära Abhisits residens). Det bästa är väl att de som vill träffas for en bowling runt 5-tiden och att de som inte vill bowla sluter upp på Londoners vid 7-tiden. Tips på bowlingställe i närheten av Soi 33? En lista på de som visat intresse (in order of appearance):

Atom

wille

Surin P3

Niro

stjp8729

Merlins

XpoSweden

noBuzz

Jive

Tommy

honken

Thainab

Swedenfarang

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Major Cinemaplex mellan Thong Lo och Ekkamai har ok Bowling. Samma med J Avenue vid Thong Lo soi 15. Bada inom rimligt avstand till 33:an

Link to comment
Dela på andra sajter

Major Cinemaplex mellan Thong Lo och Ekkamai har ok Bowling. Samma med J Avenue vid Thong Lo soi 15. Bada inom rimligt avstand till 33:an

Är det samma stuk på Major i Bkk som i Pattaya, så är de 130 dB som gäller och det är kanske inte så kul om vi ska snacka lite mellan bollarna också.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan blev orolig iom granatattackerna och har nu bestämt att vi ska åka till Nakorn Pahtom och hälsa på moster innan vi flyger till Sverige via Köpenhamn. Jag får därför hoppa träffen för husfridens skull.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Är det samma stuk på Major i Bkk som i Pattaya, så är de 130 dB som gäller och det är kanske inte så kul om vi ska snacka lite mellan bollarna också.

Jajomen - men jag brukar saga at dem att helt stanga av musiken. Att be dem sanka ljudet ar relativt meningslost men det brukar inte vara nagra problem att fa dem att stanga av helt.

Kanner inte till nagra alternativa stallen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å glöm inte fota :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sjalvklart ar jag med pa allt, sag bara tid a plats sa dyker jag upp... ska iof till pratunam pa dagen och shoppa sa plunkan ar kanske tom :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Sjalvklart ar jag med pa allt, sag bara tid a plats sa dyker jag upp... ska iof till pratunam pa dagen och shoppa sa plunkan ar kanske tom :whistle:

Det ar lugnt - Atom bjuder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ar lugnt - Atom bjuder...

Ja for fan, det kostar ju bara ett par hundra Baht om dagen att leva i Thailand har jag lärt mig nu i veckan så det kan ju inte bli så farligt smile.gif . Alternativt så står Surin P3 for bowlingen, wille och XpoSweden for bärsen på Londoners och jag for efterfesten utanfor valfritt 7/11 wink.gif .

Allvarligt talat, bowling vid 5-tiden på Major Cineplex, vilka kommer?

Bärs och tilltugg på Londoners vid 7-tiden, vilka kommer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjae... fru har ändrat sig och tycker att det är för tidigt att åka någonstans med lillan och vill stanna hemma.

Jag får åka själv men har inte hjärta att dumpa henne ensam eftersom Amida har världens sämsta dygnsrytm.

Så.. min medverkan har blivit osäker igen och jag får avvakta med definitivt besked (hon kanske ändrar sig igen).

sad.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Min närvara står och faller med Buzzens, eftersom jag är helt lost i Bkk.

Det skulle vara kul att vara med, men jag har full respekt för Buzzens beslut vad det än må bliva. Familjen måste ha prio 1!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas att ni inte blir fler än fem pers dådå, militären har ju tillåtelse att skingra folksamlingar på fler än 5.

Och även tillstånd att skjuta verkningseld, läste jag nånstans.

Så ta väl hand om er pojkar å ha det såå jääävla kul

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade gärna varit med men jobbet kallar. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja for fan, det kostar ju bara ett par hundra Baht om dagen att leva i Thailand har jag lärt mig nu i veckan så det kan ju inte bli så farligt smile.gif . Alternativt så står Surin P3 for bowlingen, wille och XpoSweden for bärsen på Londoners och jag for efterfesten utanfor valfritt 7/11 wink.gif .

Allvarligt talat, bowling vid 5-tiden på Major Cineplex, vilka kommer?

Bärs och tilltugg på Londoners vid 7-tiden, vilka kommer?

Jag kommer till Londoners vid 19:30, hinner inte till bowlingen pga av flytten. Åker direkt så frun är med.

Ha en bra dag!

:wai:

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

Vore bra om Jive och noBuzz kunde ge slutgiltigt besked om sin närvaro, bowlingen står väl lite och faller med er. Familjen går

givetvis alltid forst så ingen press från oss även om det vore jävligt kul om ni kom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Det har blir bra...

Alisa har konsert i typ Songhkla

Dotttern ar hos svarmor

Wille kanske skall operera ur en svaratkomlig visdomstand om 2 timmar - och far sedan sjalvmedicinera med sprit.

NB, Jive, Surin, m.fl

Forpassa er snarast till soi 33 - utan att passera ga

Edit: Snusforbud galler ikvall. Inget snus far medtagas...har inte snusat pa mer an 3 veckor nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har blir bra...

Alisa har konsert i typ Songhkla

Dotttern ar hos svarmor

Wille kanske skall operera ur en svaratkomlig visdomstand om 2 timmar - och far sedan sjalvmedicinera med sprit.

NB, Jive, Surin, m.fl

Forpassa er snarast till soi 33 - utan att passera ga

Wille!

Jag vågar inte ta mej till Bkk på egen hand.

Jag kommer att antingen snurra runt i småsoierna eller runt Bkk på motorvägsnätet.

Så, eftersom deadline för ett kontrabesked från NoBuzz har passerats, så måste jag tyvärr tacka nej.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Attans att man missar denna träff, åkte hem den 12:de april.

Jag brukar bo i trakterna av Thong Lo/Ekkamai när jag är i Bkk.

Om ni är fortfarande hungriga efter besöket på Londoners så vill jag tipsa om street food resturangerna kring Thong Lo som kanske är bland dom bästa i Bkk.

Ha en mycket trevlig kväll.

Mvh Akha/Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...