swedenfarang Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 Fredag! YES! Snart soffan med lite starkt och gott. Kanske en repa på Tigern ikväll. Någon annan som vill haka på?? SKÅL! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 Ja skål på er fast ja må på jobb en liten stund imorron så man får ta de lungt, så det inte blir nåt galet Mvh Highlander Ps . dom kör alkokontroller på jobbet med jämna mellanrum Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 Ja skål då swedenfarang,fast det blir en skål i vatten(har varit vit i år)men om det hade varit i mars då du,då tar vi igen torkan med råge Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 Varför denna vita period Måne? Själv sitter jag nu vid köksbordet och dricker sangsom med M-150...ja ja jag vet, jag är den ende som verkligen älskar sangsom hehe... SKÅL! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 själv har man nyss tittat på en timme johnny cash på tv och för första gången druckit kravmärkt ekologiskt öl, vilket smakade precis som vanligt, skål... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 swedenfarang..måste rena kroppen inför det stålbad den ska få 19 mars-5 april Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 drygt 2 veckor, ingen rolig baksmälla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 Den får man ta som en man.Man vet inte hur roligt man har haft förrens efteråt Och säg den man som kommer ihåg hur dålig han blev vid förra fyllan under pågående.Du får inte roligare än du gör det. Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 vet precis vad du menar, dessa 3 veckors resor till los som man gjort, sen tar det ca 5 dagar att darra ikapp, men fy faaen vad roligt man haft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 13, 2009 Dela Inlagd Februari 13, 2009 Blir det någon repa till tigern swedenfarang ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 14, 2009 Dela Inlagd Februari 14, 2009 SWEDEMAN, Yes det blev det. Såg inte ditt inlägg förrän nu. Var du där? I varje fall så var det skoj, fina damer som sjöng men jag blev lite på löken och frågade vakten om det är han som är aktiv på MPR. Insåg imorse enligt en polares utsago att jag minsann hade gått fram o frågat honom mer än en gång...si så där 5 gånger... Hyfsat störd man kan vara. Blev riktigt på löken och hängde på några tjejer till patricia...som den norrlänning man är visste man ju inte vad det var..hehe. Men skapligt skoj ändock! Jag brukar aldrig dansa men jag var fan Travolta inatt. Kom hem klockan 05.50. Men nu är det lördag. Skål! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 14, 2009 Dela Inlagd Februari 14, 2009 Macke,hur blev du mottagen av damen?för jag trodde du hade en sån hemma hos dig eller har jag misstagit mig?Då måste det vara lite tungt just nu eller har du fått en rätare Ha det.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 14, 2009 Dela Inlagd Februari 14, 2009 Varför står det att det är för många stora bokstäver i skåltråden?Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 14, 2009 Dela Inlagd Februari 14, 2009 Måne: Det var som sagt självmord. Lär ju inte hända igen att man "glömmer" bort tiden...: Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Februari 18, 2009 Dela Inlagd Februari 18, 2009 QuoteVarför denna vita period Måne? Själv sitter jag nu vid köksbordet och dricker sangsom med M-150...ja ja jag vet, jag är den ende som verkligen älskar sangsom hehe... SKÅL! Nä då du har sympatier från mig med när det gäller Sangsom.i love it. Det där förbannade Tigern, när fan ska man ta sig ner till Stockholm tro.man bör vara där en hel helg om man ska hinna med de thaibesök man vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gnagarn1891 Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 God morgon och skål...kom i går kväll till Nightlife som ny och oförstörd medlem Vill bara säga hej.. Mvh G Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 28, 2009 Dela Inlagd Februari 28, 2009 Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2009 Dela Inlagd Februari 28, 2009 Ja nu ere jävlar i mej dags... Skål på er grevar å baroner Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Februari 28, 2009 Dela Inlagd Februari 28, 2009 Skål till er alla, gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2009 Dela Inlagd Februari 28, 2009 Tyvärr så hade jag ingen Chang men jag blundade å låssades- Ähh faan de smakade Norrland iaf. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 28, 2009 Dela Inlagd Februari 28, 2009 Skål på er , man får offra sig ibland , brist på singha så får man ta heineken . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 28, 2009 Dela Inlagd Februari 28, 2009 swedenfarang!!!!!Har du hållit tiden för tigern har väl inte stängt än Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2009 Dela Inlagd Februari 28, 2009 Ähh gonatt på er alla, jag ska upp 05.00 imorron å jaga... Sov gott//Janne Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 28, 2009 Dela Inlagd Februari 28, 2009 Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Mars 1, 2009 Dela Inlagd Mars 1, 2009 SKÅL då vatt man singel igen efter 7 år ihop nu börjar flygandet bland brudarna + några tårar . det var ej jag som gjorde slut. jag älskar henne ännu snart blir det LOS igen Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu