flor Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Fyller 60 i dag så det blir nog en och annan SKÅL !!!!!! bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Ett STORT grattis 60 taggaren, från anders ca 150 km från Korat, svarar med en LEO, ölet för folk i farten. //ad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Quote Fyller 60 i dag så det blir nog en och annan SKÅL !!!!!! Grattis .. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Quote Fyller 60 i dag så det blir nog en och annan SKÅL !!!!!! Grattis, grattis min vän och ha en bra 60 års dag på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Grattis! Och skål ta mig fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Quote Fyller 60 i dag så det blir nog en och annan SKÅL !!!!!! Skål.skål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slingan Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Grattis på 60 års dagen!!!!! Skålar med en god och rökig Ardbeg Skål! Hick! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Quote Grattis på 60 års dagen!!!!! Skålar med en god och rökig Ardbeg Skål! Hick! Den 10 åriga?...ett utmärkt val i så fall.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slingan Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Självklart Mr Haddock! Du har alltså också god smak. Har du några andra favoriter? Själv är jag svag för rökiga whisky. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Har lite ont i halsen idag så det blir len chivas regal Annars har Highland Parks 18 åriga blivit en favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slingan Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Jag gillar de flesta whiskysorter. Gå gärna in och kolla på våran whiskyklubb. http://user1.netaton...1953/index.html Skål på er alla Thaivänner!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Karuizawa 12år.den måste jag prova...säkert en lika underbar upplevelse som mekhong 0 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Här är en annan god väns whiskey-klubbs-hemsida http://www.motstugan...asp?id=14&mnu=8 Skål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2008 Dela Inlagd November 7, 2008 Har du ingen kamera med dig? Kul om du visade lite foton från Turkiet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Jag skulle vara nykter ikväll, men så kom nån och överlämnade en Steuerrad så då sket väl det sig member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 8, 2008 Dela Inlagd November 8, 2008 Dj-vla amatörer. Lär av Kenneth Aalborg... Någon som provat Mongol förresten? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 14, 2008 Dela Inlagd November 14, 2008 tjihoooooooooooo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 21, 2008 Dela Inlagd November 21, 2008 skåååål.glömde ju helt bort att det e fredag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 21, 2008 Dela Inlagd November 21, 2008 Quote Dj-vla amatörer. Lär av Kenneth Aalborg... Någon som provat Mongol förresten? Jag håller mig till öl Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 21, 2008 Dela Inlagd November 21, 2008 det här var intellektuellt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 29, 2008 Dela Inlagd November 29, 2008 GRANTS smakar inte kattskit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 29, 2008 Dela Inlagd November 29, 2008 Nej,inte Grant`s men Ballentine Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 29, 2008 Dela Inlagd November 29, 2008 aha ballentine smakar kattskit, eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Havsmajoren Inlagd November 29, 2008 Dela Inlagd November 29, 2008 Hmmm.man kan ju tro man inte gör annat än inmundigar alkoholhaltiga drycker när man kollar in denna tråden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 29, 2008 Dela Inlagd November 29, 2008 Hej på dig sjöknekten, det är väl det som tråden är till för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu