Jump to content
IGNORERAD

Skåltråden

Guest Rogigoal

Recommended Posts

Har precis korkat upp en flaska med SangSom, hällt upp ett glas med SangSom Milo!!. Är de någon som håller till runt Nong Khai?

Dela på andra sajter

• Svar 617
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• phitsanulok

36

• swedenfarang

34

• Odin

28

• Rogigoal

27

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej esmo,

"Mr Chang är du från Göteborg?"

Om det är mig du menar, så ja det är jag.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Hmmm.får väl lov o slänga ut en skål igen då.. :drunk: & så här sorgsen ser man ut när man inte får vara i baren  :frown:

3108.jpg

Dela på andra sajter

Hmmm.får väl lov o slänga ut en skål igen då.. :drunk: & så här sorgsen ser man ut när man inte får vara i baren  :frown:

3108.jpg

SKÅL :party: ...

Ser att du sitter hos Mona :party: ...

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Tjejen till höger heter Pui oxå men utalas,,,Puuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.hehehe och är syster till Joy som jobbade i baren innan.

Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Syrran var på smällen me en snubbe o fick sparken för jag kom på henne me o sno på pengar.så nu kuvar hon sej i Patong.

Dela på andra sajter

Hmmmm,,,pui,s syster heter pon,,och hennes äldre syster bor här i sverige,om du menar henne i vita toppen?

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Hmmmm,,,pui,s syster heter pon,,och hennes äldre syster bor här i sverige,om du menar henne i vita toppen?

hmmm..,,,historierna går isär. :gasp: ..hon i vit topp har en syrra som blev på smällen av farang o drog till Patong...

Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Sak samma..nästa gång.blicka två snäpp neråt så har du min bar  :diablo: litet råthål men jag bjuder  :drunk:

Dela på andra sajter

Sak samma..nästa gång.blicka två snäpp neråt så har du min bar  :diablo: litet råthål men jag bjuder  :drunk:

Kommer ner 3feb,,,då kör vi :party: ...

Var tvungen o forska lite,,,,,joy är kusin till dom,annars så stämmer historien...

# 27 RIP

Dela på andra sajter

MÅNE:Traumatisk? Det var tamefan mig rena jävla tortyren av tristess! Inte kunde jag ens gurgla Listerine. Det hade ju åtminstone kunnat lindra. Men nu är klockan 10.50. Snart på väg hem till Sundsvall - korkar upp flaska Rom på bussen så man är lagom sundsvallig när man kliver av.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

swedenfarang.Lycka till med återställandet av tillvaron,själv får det dröja ett tag till.Mvh Måne  :drunk:

Måne

Dela på andra sajter

Måne

Har fått lite info. ang. om din granne han skålar visst det var mona lisa igår och han har väl mona lisa idag med. :D

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...