Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Bor ju en bit ifrån Bajenland.. Men visst fan är Bajen bäst allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Hörde jag, SKÅL! https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Hörde jag, SKÅL! http://www.youtube.com/watch?v=WrglXQkcn-Y Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Hörde jag, SKÅL! Skål och tack för nästa Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Skål tammefan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 skålar med er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 skålar i baggeöl jag. så här till Idol "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Idol Doobidoo ska det vara “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Skål och godnatt om ca.en timme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Tyckte att jag haft en jobbig vecka tills jag träffa denna grabb Skål då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Hörde jag, SKÅL! det vet du. skåååååååååååååååål BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Sju giraffer i glaset.. ett djävla otyg att vika undan alla halsar när man skall smutta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Tjåck dii, ta mig fan! http://www.youtube.com/watch?v=S-U7PD25pjc&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 jaha skål då, än är man lite piggare än gruvarbetaren mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Skål då men jag har inget att dricka, jobbar istället så påt igen om det ska bli nått Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Skål, jag har tagit över stafettpinnen från en annan forummedlem (nä, inte detta forumet) som började 04.15, nu tar han en stödvila och jag kör på manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Äntligen en ledig obokad helg att bara sitta hemma och glida in i dimmorna med lite gött att dricka... Skål på er ps: kanske blir något felstavat inlägg framåt småtimmarna, hoppas ni har överenseende med det :ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Äntligen en ledig obokad helg att bara sitta hemma och glida in i dimmorna med lite gött att dricka... Lite ? mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Skål för fan,,,o tänker tillbaks när tråden startades # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Lite ? Lugn, han har säkert mer bira på kylning i kylen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 skål då alla som orkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Nja.vill ente skåla med ful öl.får väl hälla upp en whiskey då...skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Känner mig för att utbringa en skål till alla boende i Stockholm idag. Skål på er! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Skål! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu