ragson Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Tjåck dii fuckin maak maak! ...sicket hundliv. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Skål på er... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Ja jävlans! jag hittade fylletråden. Letade just efter en sån! skååååååål era fnasehasar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Ja, skål på dig Chiefen! Nu är det bara att öka Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Ja, skål på dig Chiefen! Nu är det bara att öka Herr Chang har talat. Ja jävlans! Frugan packar kläder till vår ev. thai flytt och jag dricker bärs och surfar internet hähä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 skål perkellä på er!! ikväll blir det restaurang sen avslutas kvällen med mer öl och flugbindning! Får fram en del ologiska kreationer när jag är packad och binder flugor. Totalt osymetriska men vem bryr sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) skål perkellä på er!! ikväll blir det restaurang sen avslutas kvällen med mer öl och flugbindning! Får fram en del ologiska kreationer när jag är packad och binder flugor. Totalt osymetriska men vem bryr sig? skulle va öringen då som undrar va det e för jävla zigenar fluga som e här i min sjö.. Ändrades September 18, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) Skål alla glada och trevliga MPRare Mvh SWEDEMAN Ändrades September 18, 2010 av SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 skulle va öringen då som undrar va det e för jävla zigenar fluga som e här i min sjö.. Hmm...zigenarfluga. Powerbait med twinnad CDC vinge? Man kan nog inte fuska mer än så hähä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Chiefen är bestämt lite full nu!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Skål,,,på med säkerhetsbälterna # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Skål,,,på med säkerhetsbälterna En IPA till maten och nu en Wirre i glaset "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Skål,,,på med säkerhetsbälterna Jag sitter fastspänd i baksätet, nu kör vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Har ni redan gått och lagt er? Lite trött är man väl, men en öl till ska väl slinka ner Skål! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Nu drar vi igång igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Nu drar vi igång igen.. Ja på dig Knasen, ha en trevlig lördags kväll. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Utbringar en skål för trådskaparen som ännu en gång har blivit felaktigt avstängd pga xxxxxxxxxx Fyllot Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Ja på dig Knasen, ha en trevlig lördags kväll. Maitan. Nånting säger mig att din kväll blir trevligare än min.. Men man får göra det bästa utav situationen här ute i bushen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Nånting säger mig att din kväll blir trevligare än min.. Men man får göra det bästa utav situationen här ute i bushen.. Knasen det hoppas jag verkligen, men ja tror det löser sig för dig med. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Skål på er alla trevliga medlemmar här på MPR . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Skål på er alla ni som är vakna . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Jag har just vaknat från TV-soffan, men ska strax gå och lägga mig i sängen... Skålar dock med 7,5% Special Brew! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Chang på er alla. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Smyger igång med en bira nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Bor man i Bajenland så är det väl bara att dra järnet och inse fakta nämligen : http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c&feature=related skål mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu