Jump to content
IGNORERAD

Skåltråden

Guest Rogigoal

Recommended Posts

• Svar 617
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• phitsanulok

36

• swedenfarang

34

• Odin

28

• Rogigoal

27

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Utbringar härmed en skål till de som är vakna!

HÖRDE JAG SKÅL?

Det hörde du,,,SKÅL.

Trevlig bild,,vill minnas att jag stod högt upp i I,et.

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Utbringar härmed en skål till de som är vakna!

HÖRDE JAG SKÅL?

Tjena Honken vaken knappt medvetande efter ett antal Kilenkenny & Jäger! :crazy:

Men skål ta mi fan Honken se u in Nerike!!! :drinks::friends:

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

en klirrare sitter fint på kvällskvisten :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

3an nu läskande :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Baksmälla till morgonen då grattis :dance1::drinks:

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Avregistrerad clion

Då har du inte provat en sval clirr de du :great:

ingredienser

en 6 gin

4dl sweppeslime

3 stora isbitar

serveras lämpligast i finglas från 40talet

då clirret låter extra mycket i dessa glas :yahoo::8:

Dela på andra sajter

:drinks:

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Haha, har druckit kanske 8 singha, och snart en flarra Sangsom, och har precis snackat med 'farsan' pa telefon, och beklagat mig pa min begransade thailandska att jag ar radd frugan, som skriker pa mig att jag druckit for mycket, nar jag egentligen fortjanar det, for jag jobbat sa hart (forra aret)!

Sa nu lyssnar jag pa nar hon far en utskallning av farsan, som sager att hon ska vara en god dotter och lyssna pa sin man! Tyvarr sa ar hennes farsa radd for henne, for flickorna i sodra Thailand har ett hett temperament (jai ran!!). Sa vi far se hur det gar.. antingen e det slut i kranen for ikvall eller sa e det party party!! SKAL!! :drinks::friends:

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Swedeeman du har fått nåt skit i ditt objektiv... prova penicelin å se om det hjälper... spellcheck...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Odin det är vad som väntar dig hos Maitan efter Herr Chang har varit där innan du kommer . :dance1::na::great::drinks:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
phitsanulok

det var väl fan vad lungt det va på den här tråden, skål på er alla närkingar och alla andra med för den delen.

mvh walle

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Skål :drinks: suttit framför Tv´n med lite folköl och jordnötter under eftermiddagen med det gamla vanliga resultatet hopskrynklade kuponger och en större mage :whistle:

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Skål :drinks: suttit framför Tv´n med lite folköl och jordnötter under eftermiddagen med det gamla vanliga resultatet hopskrynklade kuponger och en större mage :whistle:

hehe...jag bjuder dej på en bärs när jag tar hem högvinsten ikväll på 193 millar.

:drinks: skål alla vänligt sinnade själar som hoppas på lite vinst..

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...