jolin Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Quote Vad gör man med de som är mellan 10 och 11 år? Det är problematiskt, så man får fundera ett år på hur man ska göra. Sedan löser det sig. Skål alla glada männsikor och övriga. Laphroig, en gnutta vatten, ingen is. Mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 I dag är det freda å resan e fixad.Det har vart lite lamt i forumet men nu har vi fått kvinnor som medlemmar.(gäller å skärpa sej).å då önskar jag alla en häll upp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Så lång text, säger bara skååååååål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Skål and stfu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 ja, inte så långt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tajlasse Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 Mera SPRIT åt svenska fölket... I morgon tammer jag minnet igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Juni 13, 2009 Dela Inlagd Juni 13, 2009 har precis loggat ut kassan så nu öppnar man en STOR Chang och säger skåååååååååååååååål Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Juni 15, 2009 Dela Inlagd Juni 15, 2009 Skål Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 15, 2009 Dela Inlagd Juni 15, 2009 Kippis på en folköl 2,8 FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 15, 2009 Dela Inlagd Juni 15, 2009 Kippis www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 15, 2009 Dela Inlagd Juni 15, 2009 Kippis på en folköl 2,8 FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 15, 2009 Dela Inlagd Juni 15, 2009 Alla kippis blev lite fel skulle bra vara en... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BankAnaconda Inlagd Juni 16, 2009 Dela Inlagd Juni 16, 2009 Skål alla thaivänner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 20, 2009 Dela Inlagd Juni 20, 2009 Skål! Swedenfarang med hemmagjord jaktsnapps och lite cola. Tigern, öppet ikväll??? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 24, 2009 Dela Inlagd Juni 24, 2009 Fick med mig några lådor med Bravo massafruktjuice i 20cl glasflaskor från jobbet. Perfekt med lite vodka i, ledig imorgon så skål members member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Juni 24, 2009 Dela Inlagd Juni 24, 2009 Solen skiner och vi har just nu 29 grader varmt i solen och klockan är 19.26 på kvällskvisten.bira är gott. Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 24, 2009 Dela Inlagd Juni 24, 2009 Andra semesterdan snart avklarad, efter en hel dags hemarbete med gruskörning osv till utbygget av affärn så smakar det j gt gott med en massa öl, skål. walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wermland Inlagd Juni 26, 2009 Dela Inlagd Juni 26, 2009 Fick ett SMS från min lokala leverantör idag. Skynda sig iväg till SB-butiken och hämta mina lådor med VB och Chang innan ngn. annan tar dem: Inte som i T. men det fungerar till nöds iskall så här i den värmländska sommarsolen, tills man kan åka tillbax...bara 4 månader kvar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juni 26, 2009 Dela Inlagd Juni 26, 2009 Sverige har precis gått från 3-0 till 3-3 i U 21 fotbollen, nu väntar förlängning. SKÅL bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 26, 2009 Dela Inlagd Juni 26, 2009 och så gick det med den förlängningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 26, 2009 Dela Inlagd Juni 26, 2009 skål, Sverige oflyt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 frugan o svärmor iväg på jordgubbsplocknig i min husvagn så här måste det bli jätteskål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Vart e' gubbarna? BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Funkar de verkligen att odla jordgubbar i en husvagn. Blåbäret Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Arne, stoppa upp en gubbe i röven så ska du se att de växer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu