ban99arne Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Brir det inte en lite skämd smak när de odlas där? Ouppstoppade Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 skål.vilken dag idag, gatufesten satt sina spår jordens fest igår och upp och hoppa till jobbet idag.nu måste jag bara gå och lägga mig, perfekt med massagerum på jobbet ibland . Jädrans vad många Thai jag såg i stan igår..många nyanlända med killar såg det ut som www.gatufesten.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tajlasse Inlagd Juli 4, 2009 Dela Inlagd Juli 4, 2009 It Wont be long Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Snart helg! Öl och Tigern ikväll. Skål, snart. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 skål med en chang (ölen alltså) i varje hand. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Skål till er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Skål på er !!!! swedenfarang jag kanske kommer dit en sväng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Det gör du rätt i! Du känner nog igen mig isåfall, svarta bågar på brillorna och skjorta. Den som ser ut att spana på tjejerna mest, det är nog jag... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 de är ok jag känner nog igen dig på den beskrivningen. hade gott nu och en skål till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Så ja, nu har man fått sig en god Khai Phalo, mätt o glad. Ölen är kyld så nu är det dags för en äkta SKÅL!! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Ja iskall pilsner sitter som ... ja gott som tusan iaf. skål. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Glömde säga att vi syns på Tigern... Skål igen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Arboga 5.6 skålar vi i "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Och här kommer en gräsänklings 7,2% skål från mig! Får dock inte bli för sent, det är ju forumträff imorgon! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Acid_Crow Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 SKÅL, från Norge! Idag är det SLOTS PILSNER som gäller, smuggel öl för 200 Nkr 'kassen'. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 schkålll var o köpte 4 mariestad 3.5 Får väl unna sig nåt gott ibland . Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Ja,skål på er Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 I går hade alla thaitjejer avskedsfest för min fru, var ett sjujäkla liv med kareoke och andra sånger, fick väl några groggar själv också men var ganska trött så gick till sängs ganska tidigt ( före tolv ) så idag blir det lugnt några öl och sängen, laddar upp till onsdag och hoppas dom har beer chang på TG 941 då ska jag fira ha de flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 QuoteI går hade alla thaitjejer avskedsfest för min fru, var ett sjujäkla liv med kareoke och andra sånger, fick väl några groggar själv också men var ganska trött så gick till sängs ganska tidigt ( före tolv ) så idag blir det lugnt några öl och sängen, laddar upp till onsdag och hoppas dom har beer chang på TG 941 då ska jag fira ha de flor Jo tjena jag känner dej... haha men vadå TG941 menar du Tg 961 eller har moi missat nåt? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Cheeeers alla fylltrattar och coca cola drickare "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 skål då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Jo tjena jag känner dej... haha men vadå TG941 menar du Tg 961 eller har moi missat nåt? Tja kanske jag skrev fel, undrar var jag hamnat med det flyget kunde kanske bli en ny upplevelse mvh. flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 skål skål , hoppas det har gått bra för dem som var på forumträff i Göteborg , kanske det kommer några bilder därifrån . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Ja nu har man kommit in i värmen Joel o tanten??39bast öhh sover groggen e framme o forumet e öppet nu ska vi se om flabb farbror btt e igång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu