swedenfarang Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Synd det khonken, men kommer säkert fler gånger då vi MPR:are kan mötas utan att jag är för dragen i järnet. Tack ändå Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toajojje Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Skålar med rödvin och gorgonzola samt en påse ostbolllar. Efter 5 månader i los så har jag saknat det men efter en vecka så längtar jag ner till changen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Har du blandat gorgonzola i rödvinet? Skämt åsido skål! Changen längtar man ganska omgående tillbaka till. Tur för mig som är besatt av Sangsom att jag får två flaskor hem i månaden åtminstone. SKÅL! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 swedefrang Men ändå skulle vara kul att träffas. för mig endast några öl. Gärna på tigern. Hoppas du mår bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Tack, jag mår bra som oftast på lördagar. Men kom på Tigern ikväll då. Eller nån annan gång. Eller varför inte en ny medlemsträff på Tigern snart? Nu när sommaren är i antågande. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Medlemsträff vore trevligt. Jag känner absolut inga personer. men skulle gärna vilja lära känna några. Kul tycker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Herregud det gör inte jag heller Khonken, men träffade gubben, nobuzz och surinp3 på senaste träffen. Fina killar. Är ju nyinflyttad norrlänning sedan ett år så man kan ju inte förvänta sig nåt. Men många sköna typer här. Vi borde ju aktivera oss mer. Vore ju skoj! Skål. Snart redo o dra till tigern om en timmer eller så. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Swedefarang Här tror jag det blir problem. jag brukar sällan gå ut. och framför allt brukar jag inte vilja vara ute sent, Gammal som man är. En träff skulle vara roligt men desto tidigare detso bättre för mig. är ingen nattmänniska. Lycka till idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Åldern är aldrig en ursäkt. Men jag godtar den ikväll. Ha en fin fortsättning. Nu ska jag krama om frugan innan jag drar vidare. Skål o hej! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Maj 6, 2009 Dela Inlagd Maj 6, 2009 Jävlans tjat på dig och Tigern.ska ta mig ner i sommar...trots att frugan nu är på smocken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 7, 2009 Dela Inlagd Maj 7, 2009 Finns det något intresse för en medlemsträff på tex. tigern? Inom en snar framtid, skulle vara jäkligt kul att träffa forumdårarna... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Var iväg på en marknad igår och krängde litegrann, på em blev det skyfall, och som om det inte räckte åkte jag på världens feber och illamående, inte roligt att plocka ihop grejerna och åka hem då. Väl hemma tar frugan fram stora medicinarsenalen och ska truga i mig allehanda färggranna piller, men jag är lite pillerrädd så det hoppa jag över. Har pricis varit och inhandlat en flaska famous grouse, tror mer på gammal beprövad medicin, om inte annat blir det väl lite roligare att vara sjuk. Så skål på er friska och sjuka, ser fram emot speedway till kvällen. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toajojje Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Skål på er. Nu blir det Aik - Häcken med bira och div. snacks. Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kumunkondee Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 enligt mina kalkyler e det helg o därför berättigat att i glasen svinga.så skåååål.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Idag är det ju "nykterhetens dag" såg jag på nyheterna ! SKÅÅÅÅÅÅL för det !!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Tigern är öppet i helgen... skål! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Skål!!! Tar nu en Whiskey on the rock´s, fast utan is “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 jag skålar med på en whiskey on the rock´s med is Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 skål fogden måne btt herr chang kim + andra roliga gubbs en gin o tonic sitter fint nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Arbetet slut för dan?Gick det bra? Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 jag sköljer ner problems med en grogg o titt på mpr.ta ta alldrig käreskans ungar till svedala 6år gräns ej älldre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Maj 29, 2009 Dela Inlagd Maj 29, 2009 Skåååååål # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2009 Dela Inlagd Maj 29, 2009 klirr klirr "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Quote jag sköljer ner problems med en grogg o titt på mpr.ta ta alldrig käreskans ungar till svedala 6år gräns ej älldre Där tar du fel. Barn under 10år går bra!! Pojkar över 11år sättes i internatskola i Thailand och då får en bra utblidning. Flickor över 11år tages hit på prov. Funkar det bra! Om det inte funkar till Thai och internatskola!!! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Vad gör man med de som är mellan 10 och 11 år? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu