måne Inlagd Mars 1, 2009 Dela Inlagd Mars 1, 2009 Ta en gravöl så löser det sig men hoppas att ni löser det ändå.Om inte öppnar sig ånyå en hel värld med möjligheter.Det är aldrig för sent att ge upp Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Mars 1, 2009 Dela Inlagd Mars 1, 2009 jo har tagit sen 07.30 i morse tg 961 har redan gått till BKK men man vet ju aldrig. marknaden är öppen igen för mej får hoppas på de bästa skål Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 13, 2009 Dela Inlagd Mars 13, 2009 Skål då! Fredag igen, tackar tackar! Sangsomen med colan på bordet. Tigern ikväll? Fler som ska dit? Nä, förmodligen inte hehe.. Men skål ändock! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svarten Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Quote Skål då! Fredag igen, tackar tackar! Sangsomen med colan på bordet. Tigern ikväll? Fler som ska dit? Nä, förmodligen inte hehe.. Men skål ändock! Skål Swedenfarang! Jag har precis kommit hem från Stockholm. Om inte jag hade varit pappaansvarig medan mamman jobbar hela helgen hade jag nog gått till Tigern! En annan gång blir det säkert om du fortsätter att upplysa oss när du går dit! Skålar Svarten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Maipenrais ständiga representant på tigern rapporterar: 14 thaitjejer, 1 dojja och 10 farang. Karaoken har precis börjat. Skål. /Swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Skååååååål, swedenfaran, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 27, 2009 Dela Inlagd Mars 27, 2009 Tackar tackar. Har precis imundigat en sangsom med coke. 28 thai och 1.5 dojja. 10 farang som suktar. Skål! Btt, var är du? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Skål på er i stugorna.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Har precis öppnat första ölen i väntan på fotbollen, tyvärr ingen Chang men skål ändå , flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Får hålla till godo med öl och robinsson, men är å andra sidan inte så intresserad av att se 22 överbetalda fotbollspelare springa runt i 90 min och inte få ett skit uträttat som gör världen bä ttre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 5, 2009 Dela Inlagd April 5, 2009 Kunde inte låta bli att ta några bira idag då solen skiner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 5, 2009 Dela Inlagd April 5, 2009 Jo tjena va solen skiner... De e grått som i en byrokrat röv i fjollträsk.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 En stor påskskål ... Her Chang,,ska inte du va ute o skåla nu ... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 sol, grill, öl idag med ingen gråaktig byråkratröv här inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 Skål då gubbar och kärringer! Sitter på en Yacht i Pireaus, Aten och skålar med ett par. Beer Chang Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 Skål! Skönt för en hedning som mig att ta del av den kristna tron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Skål o Glad Påsk, var ni än må vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Jaa nu äntligen drog kärringen till blåkulla, ok då ingen sopkvast eller katt hemma men vafan gör det när solen skiner ock källaren e full av Zoinerts... Tjohoo skål på er Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 dricker nu bubblande mineralvatten spetsat med limeskivor. SKÅL på er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Fick just en kaffe med Kahlua av fru Chang, så skål på er! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Changen !!!!Nu blev jag besviken,dricker du kärringspad ordning.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Quote Changen !!!!Nu blev jag besviken,dricker du kärringspad ordning.Mvh Måne När kii niao fru Chang bjuder tackar man inte nej. Det kan dröja till nästa gång ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 12, 2009 Dela Inlagd April 12, 2009 Mitt första skål i denna tråd... Sitter och dricker öl i väntan på att whiskyn ska öppnas här i Malutjerung, Lamduan, Surin. Det ska vara fest ikväll, husinvigning på thaivis, bilder kommer senare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Skål alla goa! Lördag, fint väder o Tigern ikväll! Tjohoo!! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 swedefarang Synd att man är så tråkig. Annars hade man mött upp dig idag. Men party är jag för dålig för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu