Borgmästarens Son Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Ok då har du jobb när du kommer ner Ger henne blicken så äre klart Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Ger henne blicken så äre klart De låter bra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Det blir nog en box vitt vin dagen till ära. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Det blir nog en box vitt vin dagen till ära. 24 timmar går fort, 55555... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 (ändrad) Aussie hela vägen idag Samt lite multitasking Idol med frugan och grabben samt Sniper Ghost Warrior. Ja, så läxar jag upp Lappen om vilken telefon han ska lära sig att använda! Dock ingen lätt uppgift att avprogrammera dessa Apple fanboys! Ändrades Oktober 7, 2011 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Höst = En varm oboy med lite whiskey ....gott gott i gott gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Rödvin o Slots Guld.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Rödvin o Slots Guld.. FF I samma glas??? haha skååål. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 (ändrad) Frugan har alltid ett glas vatten till rödvinet. Vem tusan vill dricka vatten på en fredagkväll. Så istället för en varannan vatten så tar jag en öl stället.. FF Ändrades Oktober 7, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Oktober 29, 2011 Dela Inlagd Oktober 29, 2011 FF Vad gör man inte för att hänga med ;-) LEO skål från Buriram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Skål alla glada på MPR Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Skål alla glada på MPR Mvh SWEDEMAN Skål med en fulwhisky från götet Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Fulwhiskey is da shit, men den behöver inte vara ful... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Fulwhiskey is da shit, men den behöver inte vara ful... Major gunns...mmmmmmmmmm men ruset kommer ändå Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Major gunns...mmmmmmmmmm men ruset kommer ändå Mvh Hn Ooops nu pratar vi FULwhiskey, men ok en kopp 3-1 och en klunk av fulingen blir en fin snik Irish.snabbt och smidigt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Tjåck dii! Dricker fulvin atm men snart blir det kvalité Rom alá Sang Som! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 (ändrad) Skål!! En falcon export här Ändrades November 5, 2011 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Ooops nu pratar vi FULwhiskey, men ok en kopp 3-1 och en klunk av fulingen blir en fin snik Irish.snabbt och smidigt. Jepp. Får skylla på syrran..hon tog med sej fulingen och nu så får jag göra slut på eländet . Nåja..förkyld o jävlig så går skiten ner utan större problem . Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu