McTwist Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 Morgan, Moragan, Schmoragan... same same iaf just nu -Forza Gnaget- Östra Övre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Beckis Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jaha då va det äntligen fredag igen då, ser fram emot en kväll på MPR, skål Beckis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Äntligen fredag http://www.youtube.com/watch?v=BYW6C44zo24 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Tog mig just en virre som tanten köpt. Kollade på bolagets hemsida och om man sorterar på pris så var den, The Dundee, den 11:e billigaste i sortimentet! Är iofs Närking, men det är ändå svårt att gnälla när det är fredag och man sitter här med en whisky och några öl - även om kvaliteten kunde vart ett strå vassare. Om några veckor är man ju dessutom i LOS och får kvalitets-alkohol (Chang och Sang Som)! Skål! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jag va iväg på Bolaget idag och inhandlade en Laphroaig Special Cask, då alla i jaktlaget (12st.) blivit beordrade att alla och envar skulle ta med en god flarra wirre... Undrar om vi ska jaga eller supa nästa vecka??? Huka dej för tusan Richard om det blir det senare... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Laphroaig eller The Dundeee...Same same but different! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Laphroaig Cask , ja den har då aldrig gått att dricka rent, men nu förstår jag varför, när det bara är kask Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Laphroaig Cask , ja den har då aldrig gått att dricka rent, men nu förstår jag varför, när det bara är kask Haha, smaken e ju som bekant delad... Men special Cask har ju en lite högre alkoholhalt för att du som konument förväntas blanda i lite vatten... Eller inte up to u... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Haha, smaken e ju som bekant delad... Men special Cask har ju en lite högre alkoholhalt för att du som konument förväntas blanda i lite vatten... Eller inte up to u... is kan va gott till en virre, men bara vatten + det är lite att blanda ut den dyra varan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 is kan va gott till en virre, men bara vatten + det är lite att blanda ut den dyra varan Nja.. enligt besserwissrarna så ska det tydligen förhöja smaksensationen... meen jag ää scheptisk Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Håll er till öl isället Skål då tar mej en falcon nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 is kan va gott till en virre, men bara vatten + det är lite att blanda ut den dyra varan Jag hade samma inställning som du innan jag testade en 25-årig Talisker för ett tag sedan och märkte att den outspädd smakade ungefär som aceton, men med en liiiiten skvätt vatten helt ändrade karaktär och vart hur god som helst. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jag hade samma inställning som du innan jag testade en 25-årig Talisker för ett tag sedan och märkte att den outspädd smakade ungefär som aceton, men med en liiiiten skvätt vatten helt ändrade karaktär och vart hur god som helst. Prova det med Calvados... En tesked vatten till ca: 6cl. räcker för att ta bort den stickiga känslan i näsan och vräka på med underbara äppelsmaker... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Haha, smaken e ju som bekant delad... Men special Cask har ju en lite högre alkoholhalt för att du som konument förväntas blanda i lite vatten... Eller inte up to u... Dricker just nu en Bowmore Cask Strenght, 56%, smakar mycket fint Har fått för mig att de inte säljer starkare än någon viss % på Bolaget - hur mycket var det på Laphroaigen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Dricker just nu en Bowmore Cask Strenght, 56%, smakar mycket fint Har fått för mig att de inte säljer starkare än någon viss % på Bolaget - hur mycket var det på Laphroaigen? Det var längesen dom tog bort den regeln! I specialsortientet finns det många godbitar om du tänker på "posenten"! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jag hade samma inställning som du innan jag testade en 25-årig Talisker för ett tag sedan och märkte att den outspädd smakade ungefär som aceton, men med en liiiiten skvätt vatten helt ändrade karaktär och vart hur god som helst. För Guds skull grabbar - ni sitter väl inte här å snackar whisky!? Skämmes ta mig tusan! Välkommen över till oss som begriper att uppskatta livet guda..,,gouda..,,goddá,,..äsch schkål hur som helst! http://www.maipenrai...aden-om-whisky/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Dricker just nu en Bowmore Cask Strenght, 56%, smakar mycket fint Har fått för mig att de inte säljer starkare än någon viss % på Bolaget - hur mycket var det på Laphroaigen? Den ligger ute i bilen... eller med andra ord-jag vet inte men en klocka i dumhuvet säger 55% men ssv. jag e osäker. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Håll er till öl isället Skål då tar mej en falcon nu Jo men visst, hur är det borgmästarn, håller ryggen nu, såg att det börjar närma sig en flirt med fröken chang snart Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jag misstänker att Borgmästarn's rygg är väl insmord (mot liggsår) av ngn. nordlänsk (bärplockare kanske) mianoi, och vad efter jag hört är Fröken Chang mindre road över tilltaget.HAHAHA Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jo men visst, hur är det borgmästarn, håller ryggen nu, såg att det börjar närma sig en flirt med fröken chang snart Japp den håller än så länge jobbat 2 veckor nu... japp de gör ju de ska bara beätta för chefen att jag ska bort har visst glömt de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jag misstänker att Borgmästarn's rygg är väl insmord (mot liggsår) av ngn. nordlänsk (bärplockare kanske) mianoi, och vad efter jag hört är Fröken Chang mindre road över tilltaget.HAHAHA Hoppsan, men så kan de väl inte vara Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Joo de e absolut osäkert, jag har fått uppgifterna från en vanligtvis felunderrättad källa... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jag misstänker att Borgmästarn's rygg är väl insmord (mot liggsår) av ngn. nordlänsk (bärplockare kanske) mianoi, och vad efter jag hört är Fröken Chang mindre road över tilltaget.HAHAHA Kan väl säga att hon inte direkt blev glad Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Ok då har du jobb när du kommer ner Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Stackarn... Jaja han e fortf. ung... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu