Packan Inlagd December 21, 2010 Dela Inlagd December 21, 2010 Skål! Tog precis en dusch och öppnade en LEO. Det blir en sväng till Lamai sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Skål alla alkiskompisar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Skål alla alkiskompisar Den te vänster, Herr Minttu gillar jag inte. Ger bara huvudvärk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falcon Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falcon Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 detta är väl inget ingto forum eller skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Tjåck dii för fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 skål . med ett glas caol ila mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Me have big box Viña Maipo, me full... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Leo Leo . "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Fick gå på vinet nu när biran är slut! Skål för fan! Fan va dött det är på MPR nu för tiden?!?! Var har alla tagit vägen?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Fick gå på vinet nu när biran är slut! Skål för fan! Fan va dött det är på MPR nu för tiden?!?! Var har alla tagit vägen?!? Supit omkull kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Skål till alla Er som haft samma thaikärring över 30 år, och ändå tycker att hon e det finaste ni vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Februari 28, 2011 Dela Inlagd Februari 28, 2011 Skål från våning 19 med en iskall Jägermeister. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hagbard Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Skål från våning 19 med en iskall Jägermeister. choke dee kap with Chang & Jäger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 9, 2011 Dela Inlagd Mars 9, 2011 HC, skal pa dig, nu har jag en Bloody Mary framfor mig!! Tack for att du larde mig dricka denna goda drink. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2011 Dela Inlagd Mars 9, 2011 (ändrad) HC, skal pa dig, nu har jag en Bloody Mary framfor mig!! Tack for att du larde mig dricka denna goda drink. Jamen jag då Har du glömt mej?? Jag va åxå med ju. Odin som avnjöt den blodiga kärringen i helgen... Ändrades Mars 9, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 9, 2011 Dela Inlagd Mars 9, 2011 HC, skal pa dig, nu har jag en Bloody Mary framfor mig!! Tack for att du larde mig dricka denna goda drink. Ja, skål på dig också! Nu blev jag sugen på en BM! Fast det gäller att krydda lagom... har fått halsbränna några gånger Maximal smaksensation får man genom att sörpla i sig drinken, även om det kan tyckas oartigt mot andra gäster. Sugrör duger icke. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Mars 10, 2011 Dela Inlagd Mars 10, 2011 Problemet i Thailand är ju att få tag i bra tomat juice. Den som de brukar ha är ju så jäkla söt. Brukar köpa Cambells (sp?) tomat juice. Man måste ju ha en selleri stjälk också, så att man har något att tugga på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 10, 2011 Dela Inlagd Mars 10, 2011 Nu börjar vi bli för nyttiga här tror jag, dricka grönsaker ? Går och hämtar en öl istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 10, 2011 Dela Inlagd Mars 10, 2011 The following recipe appeared in the July 1999 issue of Esquire magazine on page 44. This is fair use (I believe) because they pulled it from another source anyway (with out the usual permission granted notice). To a large pitcher (anything smaller is "worthless") add: 1 chunk of ice (the biggest that will fit) 1 pint of vodka 1 pint chilled tomato juice 1 tablespoon "Worcester" sauce 1 jigger fresh lime juice Pinch celery salt Pinch cayenne pepper Pinch black pepper Several drops of Tabasco "Keep on stirring and taste it to see how it is doing. If you get it too powerful weaken with more tomato juice. If it lacks authority add more vodka." From a letter to Bernard Peyton signed April 5, 1947 by Ernest Hemingway Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Skål alla trevliga på MPR , idag är det spendrups premium gold 5,9 som är grunden och nu har vi gått över till The Talisman Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 SKÅL... Men varför står man som oreggad so TS??? # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
McTwist Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 SKÅL & Trevlig helg alla! Snart diskvalificerad från tangentbordetyjlkö-olio.m -Forza Gnaget- Östra Övre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
McTwist Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 För någon vecka sedan hade frun varit på bolaget och kom hem med en flaska Explorer. "Jaha, en hela lägenhetsbråk". Frågetecken till svar. Idag blev det en Smirnof och en Captain Moragan. "Bättre val" -Forza Gnaget- Östra Övre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 För någon vecka sedan hade frun varit på bolaget och kom hem med en flaska Explorer. "Jaha, en hela lägenhetsbråk". Frågetecken till svar. Idag blev det en Smirnof och en Captain Moragan. "Bättre val" Den däringa Moragan, ä han släkt med Morgan? I så fall en jäkla fin rom, och fint namn också! Baa (Morgan) Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu