Jump to content
IGNORERAD

Skåltråden

Guest Rogigoal

Recommended Posts

• Svar 617
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• phitsanulok

36

• swedenfarang

34

• Odin

28

• Rogigoal

27

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Göttegris...

Nu blir man nästan avundsjuk!

Herr Chang har talat.

Sug på denna då...

Var på 50års firandet av grundandet på frugans College ikväll, mycket trevligt att träffa hennes klasskamrater från 16 år sedan (ett par av dem känner jag sen tidigare).

Mycket gott att äta som lagades färskt hela tiden gjorde kvällen riktigt trevlig, att det serverades Chang av söta servitriser hela kvällen gjorde det hela ännu trevligare :drinks:

Att allt var gratis skadade inte heller :great:

Skål!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Sug på denna då...

Var på 50års firandet av grundandet på frugans College ikväll, mycket trevligt att träffa hennes klasskamrater från 16 år sedan (ett par av dem känner jag sen tidigare).

Mycket gott att äta som lagades färskt hela tiden gjorde kvällen riktigt trevlig, att det serverades Chang av söta servitriser hela kvällen gjorde det hela ännu trevligare :drinks:

Att allt var gratis skadade inte heller :great:

Skål!

MVH Tommy

Gratis är gott!

Hade de söta servitriserna Chang-kläder på sig? Annars kan det kvitta... Skojar bara ;)

Har försökt inhandla dessa Chang-utstyrslar åt fru Chang, men det verkar hopplöst.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Knasen

Skål.. Har tyvärr inget att skåla med.. Får nog smyga in till grannen och kolla om det finns.. Något ska man väl ha för att vattna blommorna när de är på semester.. :whistle:

Dela på andra sajter

phitsanulok

ä de på det viset kan ja komma över med en vattenkanna så tömmer vi skåpet

walle

Dela på andra sajter

Skål på er :drinks::drinks::drinks: på måndag åter till verkligheten efter 3 veckor semester

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Jag och Clion skålar med Sofiero 7,5%!

Eller blev det en klirr för Clion nu ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Jag använder glas, det är mycket mindre i allmänhet, kan ju dricka flera!!!! :crazy:

Christer/Arunee/Tawan

Dela på andra sajter

phitsanulok

frugan kom just hem efter sin reklamutdelningsrunda, genomblöt av svett, och eftersom hon inte dricker öl så ser jag mig tvungen att hälla i min ett knippe öl av den enkla anledningen att arbete i den här värmen tarvar öl.

mvh walle

Dela på andra sajter

Skål på er det börjar att sina med öl så det är Famouse som gäller idag :drunk::54::fan1::8:

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

phitsanulok

Frugan iväg å jobbar, så jag tänkte att någon måste se till vätskebalansen, så det blev pilsnerfrukost.

Försöker faxa papper till Thailand men det var väl fan så svårt, samtalet kopplas inte fram.

mvh walle

Dela på andra sajter

Hong tong och fanta exotic .. fungerar prima ihop

:friends:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Leverans pågång med riktig öl, han landar imorron på Landvetter :drinks: Mvh Maitan. :clapping:

Låter bra det, stolle BTT har ju med sig 10 Beer Singha!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...