Packan Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Long time, no see. Packan is back Skål på er, ikväll blir det hårdkörning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Göttegris... Nu blir man nästan avundsjuk! Herr Chang har talat. Sug på denna då... Var på 50års firandet av grundandet på frugans College ikväll, mycket trevligt att träffa hennes klasskamrater från 16 år sedan (ett par av dem känner jag sen tidigare). Mycket gott att äta som lagades färskt hela tiden gjorde kvällen riktigt trevlig, att det serverades Chang av söta servitriser hela kvällen gjorde det hela ännu trevligare Att allt var gratis skadade inte heller Skål! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Sug på denna då... Var på 50års firandet av grundandet på frugans College ikväll, mycket trevligt att träffa hennes klasskamrater från 16 år sedan (ett par av dem känner jag sen tidigare). Mycket gott att äta som lagades färskt hela tiden gjorde kvällen riktigt trevlig, att det serverades Chang av söta servitriser hela kvällen gjorde det hela ännu trevligare Att allt var gratis skadade inte heller Skål! MVH Tommy Gratis är gott! Hade de söta servitriserna Chang-kläder på sig? Annars kan det kvitta... Skojar bara Har försökt inhandla dessa Chang-utstyrslar åt fru Chang, men det verkar hopplöst. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 skåltrådslyft skåål. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 skall "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Skål.. Har tyvärr inget att skåla med.. Får nog smyga in till grannen och kolla om det finns.. Något ska man väl ha för att vattna blommorna när de är på semester.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 ä de på det viset kan ja komma över med en vattenkanna så tömmer vi skåpet walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Skål på er på måndag åter till verkligheten efter 3 veckor semester Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Jag och Clion skålar med Sofiero 7,5%! Eller blev det en klirr för Clion nu Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Ser ut att bli en skålfri kväll för mig igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Jag använder glas, det är mycket mindre i allmänhet, kan ju dricka flera!!!! Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Skål kosmonauter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 frugan kom just hem efter sin reklamutdelningsrunda, genomblöt av svett, och eftersom hon inte dricker öl så ser jag mig tvungen att hälla i min ett knippe öl av den enkla anledningen att arbete i den här värmen tarvar öl. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Skål på er det börjar att sina med öl så det är Famouse som gäller idag Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Gt och Åbro sommaröl "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Frugan iväg å jobbar, så jag tänkte att någon måste se till vätskebalansen, så det blev pilsnerfrukost. Försöker faxa papper till Thailand men det var väl fan så svårt, samtalet kopplas inte fram. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2010 Dela Inlagd Juli 21, 2010 Hong tong och fanta exotic .. fungerar prima ihop "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 då var det väl dax att uppgradera denna tråd, skål på er mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 BTT skålar likt Swippe med cola... inget fel i det! Jag tar mig en Special Brew 7,5%. Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 BTT skålar likt Swippe med cola... inget fel i det! Jag tar mig en Special Brew 7,5%. Skål Leverans pågång med riktig öl, han landar imorron på Landvetter Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 Leverans pågång med riktig öl, han landar imorron på Landvetter Mvh Maitan. Låter bra det, stolle BTT har ju med sig 10 Beer Singha! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 Låter bra det, stolle BTT har ju med sig 10 Beer Singha! Herr Chang har talat. Rävgift Herr Chang drick dom ej.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 ...å hustrun törs be mig att röja upp i mitt rum.nä nu j.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 Tjåck dii fuckin maak maak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu