bob_builder Inlagd Augusti 10, 2008 Dela Inlagd Augusti 10, 2008 Skål då vafan! nu är man ju ledig 2 dagar efter att ha jobbat helg! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Jajamen! Hyvä! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Skål skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Skål då va fasen! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 En liten skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Kvällens sista skål (tror jag)... Nu skall jag titta på nya Mumien-filmen och drömma mig bort till ett skönare land. 18 dagar känns som ett år, eller två Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.. SKÅL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Wirre i glaset och i maggen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 jag vill var med o skåla i denna tråd.kippis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Quote Wirre i glaset och i maggen Bra är Enis,nått stärkande behövs innan det är dax för blåbär igen Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Skååål för fan, nu bär det av på party.massa thaidamer kommer medverka...kan det bli bättre.ska se om jag kan bidra med lite bilder inatt eller imorgon om jag är för full inatt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 vikingen73 ,hoppas det vart några goda bilder , sitter här och väntar skål på er . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 24, 2008 Dela Inlagd Augusti 24, 2008 skål då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 Skål ta mig fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 Fredag Efter en pizza o 1 öl mår man bra lite sång kanske Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 Skål! Någon mer än jag som känner sig extra ensam iväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 Quote Skål! Någon mer än jag som känner sig extra ensam iväll? Efter att ha tittat närmare på din avatar så svarar jag Nej member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 Quote Efter att ha tittat närmare på din avatar så svarar jag Nej Bale är kung! Du har förresten inte lust att ge oss en barhistoria? Behöver komma i rätt stämning nu. Åker ju snart igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 Quote Bale är kung! Du har förresten inte lust att ge oss en barhistoria? Behöver komma i rätt stämning nu. Åker ju snart igen Bale? Ingen aning om vad/vem det är men en del brudar brukar säga nått som låter som Balö till mig, vet inte heller vad det betyder men tror inte det är nått bra :arf: Sen får jag säga att jag är i för bra stämning just nu för att skriva nån historia, har inga problem med att komma ihåg dom, mina största problem när jag skriver är att censurera och utlämna detaljer member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 Quote Bale? Ingen aning om vad/vem det är men en del brudar brukar säga nått som låter som Balö till mig, vet inte heller vad det betyder men tror inte det är nått bra :arf: Sen får jag säga att jag är i för bra stämning just nu för att skriva nån historia, har inga problem med att komma ihåg dom, mina största problem när jag skriver är att censurera och utlämna detaljer Haha! Jag förstår exakt hur du menar gällande skrivandet. Man måste helt enkelt vara på rätt humör. Snubben på min avatar är förövrigt Christian Bale. Världens, enligt mig bästa skådespelare. Rekommenderar speciellt dessa filmer med honom; American Psycho (2000) Reign of Fire (2002) The Machinist (2004) Harsh Times (2005) Extraordinärt bra film! Rescue Dawn (2006) The Prestige (2006) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 . 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 30, 2008 Dela Inlagd Augusti 30, 2008 Jag har fest hemma...vill ni se bilder? ? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 30, 2008 Dela Inlagd Augusti 30, 2008 Jaaaaaaaaaa sitter här och väntar på dina bilder Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 30, 2008 Dela Inlagd Augusti 30, 2008 QuoteJaaaaaaaaaa sitter här och väntar på dina bilder Mvh SWEDEMAN du ska fååå vad du tåååål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu