honken Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Utbringar härmed en skål till de som är vakna! HÖRDE JAG SKÅL? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Utbringar härmed en skål till de som är vakna! HÖRDE JAG SKÅL? Det hörde du,,,SKÅL. Trevlig bild,,vill minnas att jag stod högt upp i I,et. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Utbringar härmed en skål till de som är vakna! HÖRDE JAG SKÅL? Tjena Honken vaken knappt medvetande efter ett antal Kilenkenny & Jäger! Men skål ta mi fan Honken se u in Nerike!!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 en klirrare sitter fint på kvällskvisten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 en klirrare sitter fint på kvällskvisten 1 ?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 3an nu läskande När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Vinet slut..nu blir det en virre på det. Skål tammefan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Baksmälla till morgonen då grattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Pilsner e gott, Skååål gubbtjyvar.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Då har du inte provat en sval clirr de du ingredienser en 6 gin 4dl sweppeslime 3 stora isbitar serveras lämpligast i finglas från 40talet då clirret låter extra mycket i dessa glas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 Kanon det tar vi nästa helg Clion... Eller??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 på er alla Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Acid_Crow Inlagd Februari 18, 2010 Dela Inlagd Februari 18, 2010 Haha, har druckit kanske 8 singha, och snart en flarra Sangsom, och har precis snackat med 'farsan' pa telefon, och beklagat mig pa min begransade thailandska att jag ar radd frugan, som skriker pa mig att jag druckit for mycket, nar jag egentligen fortjanar det, for jag jobbat sa hart (forra aret)! Sa nu lyssnar jag pa nar hon far en utskallning av farsan, som sager att hon ska vara en god dotter och lyssna pa sin man! Tyvarr sa ar hennes farsa radd for henne, for flickorna i sodra Thailand har ett hett temperament (jai ran!!). Sa vi far se hur det gar.. antingen e det slut i kranen for ikvall eller sa e det party party!! SKAL!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Acid_Crow Inlagd Februari 18, 2010 Dela Inlagd Februari 18, 2010 Ps. pa alla ca 400 poster fore, en stor !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 27, 2010 Dela Inlagd Februari 27, 2010 Lyfter den här tråden med ett skål till alla glada och trevliga på MPR Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 27, 2010 Dela Inlagd Februari 27, 2010 Swedeeman du har fått nåt skit i ditt objektiv... prova penicelin å se om det hjälper... spellcheck... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 27, 2010 Dela Inlagd Februari 27, 2010 Odin det är vad som väntar dig hos Maitan efter Herr Chang har varit där innan du kommer . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 27, 2010 Dela Inlagd Februari 27, 2010 Neej neeej snälla ha lite förbarmelse... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Februari 28, 2010 Dela Inlagd Februari 28, 2010 det är lungt Odin... jag tar hand om Singha´n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 12, 2010 Dela Inlagd Mars 12, 2010 det var väl fan vad lungt det va på den här tråden, skål på er alla närkingar och alla andra med för den delen. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 13, 2010 Dela Inlagd Mars 13, 2010 Skål suttit framför Tv´n med lite folköl och jordnötter under eftermiddagen med det gamla vanliga resultatet hopskrynklade kuponger och en större mage Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 13, 2010 Dela Inlagd Mars 13, 2010 Skål suttit framför Tv´n med lite folköl och jordnötter under eftermiddagen med det gamla vanliga resultatet hopskrynklade kuponger och en större mage hehe...jag bjuder dej på en bärs när jag tar hem högvinsten ikväll på 193 millar. skål alla vänligt sinnade själar som hoppas på lite vinst.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 13, 2010 Dela Inlagd Mars 13, 2010 2 Kalla i helsingör sommaren09 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 idag blir det några brynäsöl, närmare bestämt norrlands guld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu