Avregistrerad clion Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 snart dags lyckliga jag kör så det ryker När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 19, 2009 Dela Inlagd November 19, 2009 (ändrad) Skål på er! Nu börjar 10 veckors semester i Thailand Ändrades November 19, 2009 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 20, 2009 Dela Inlagd November 20, 2009 Skål alla forumvänner!! Även skål på dej "Broder Toilett Tourist" MVH Svampen "stämmer ikväll" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd November 20, 2009 Dela Inlagd November 20, 2009 Skål för fredag. Skål för gnaget. Skål för er. Skål för ... allt! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 20, 2009 Dela Inlagd November 20, 2009 Ja på tal om det. Så någonstans vid stampen hade nån klottrat Gnaget Manglar. Och under det hade nån skrivit Blivlit manglade. Men jaja jag vet, det var vi som blev det detta året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 20, 2009 Dela Inlagd November 20, 2009 Jag glömde det viktigaste ju. Skål på er alla. Till och med gnagare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 20, 2009 Dela Inlagd November 20, 2009 Skål till alla på mpr Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 20, 2009 Dela Inlagd November 20, 2009 Skål tammefan!!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd November 20, 2009 Dela Inlagd November 20, 2009 jeppppp skååååååååååååååållllllllll Mvh Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 21, 2009 Dela Inlagd November 21, 2009 skål igen då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd November 21, 2009 Dela Inlagd November 21, 2009 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 21, 2009 Dela Inlagd November 21, 2009 Jag skålar med er . Tar en kopp kafe' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd November 21, 2009 Dela Inlagd November 21, 2009 Jag skålar med er . Tar en kopp kafe' Bloody mary just nu.. men byter nog till bus-grogg snart.. trött på ketchup Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 ca 48 timmar kvar!!!!!!!!!!! Skål tammefan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 27, 2009 Dela Inlagd November 27, 2009 Skål!! Ikväll blir det Tigern, boys! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 27, 2009 Dela Inlagd November 27, 2009 har ni bara tigern tjatigt eller När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 27, 2009 Dela Inlagd November 27, 2009 har ni bara tigern tjatigt eller Tycker jag med ikväll blir det BTT Back Too Tuborg!!!!!! MVH Svampen "skål Clion" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 27, 2009 Dela Inlagd November 27, 2009 Japp skål på er. Idag blev det Bacardi Breezer Pineapple. Det smakar mumma det. MVH BanFang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd November 27, 2009 Dela Inlagd November 27, 2009 Japp skål på er. Idag blev det Bacardi Breezer Pineapple. Det smakar mumma det. MVH BanFang. Ja skål på dej..hur går det med snusningen??? Mvh Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Tycker jag med ikväll blir det BTT Back Too Tuborg!!!!!! MVH Svampen "skål Clion" skål tillbaka svampen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Ja skål på dej..hur går det med snusningen??? Mvh Baabar Hej Baabar. Kul att du frågade. Jo jag snusar fortfarande... inte. Jag provade eller som det heter på AS "anonymasnusare" tog mig en snus för ett par dagar sen. Shit pomfritt vilken nikokick jag fick. Jag blev så yr i hövvet så jag var tvungen att sitta ner. Så på fråga A svarar jag Nej aldrig mer. På fråga B svarar jag. Kanske om jag blir full igen. MVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Ahh nu glömde jag igen. Skål på er idag blev det sådana här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 lill lörda å bara en dag till å jobba får nog bli en stänkare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 24, 2009 Dela Inlagd December 24, 2009 Laphroaig Quarter cask e ruggigt gott... från oss(??) alla till er alla en riktigt god skål Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 skål o nu när det är nyårsafton och allt så fick det bli en extra öl för att fira som slank ner fort 25 minuter . blir en till för att skölja ner middagen. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu