Jump to content
IGNORERAD

Skåltråden

Guest Rogigoal

Recommended Posts

kablar anamma he he :blink::crazy::drinks:

Haha, ja det ser ju nästan värre ut än mitt kontor! Ska dock bespara er bilder på det...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

• Svar 617
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• phitsanulok

36

• swedenfarang

34

• Odin

28

• Rogigoal

27

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Haha, ja det ser ju nästan värre ut än mitt kontor! Ska dock bespara er bilder på det...

Herr Chang har talat.

Vadårå, kan väl inte hjälpa att jag inte vill ha burkarna på golvet som alla andra?

IMG_0166.jpg

Städat lite men några lik var kvar, skååååål :crazy:

IMG_0165.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Vadårå, kan väl inte hjälpa att jag inte vill ha burkarna på golvet som alla andra?

Fulöl... och hubsnyltare... ack ack ack.. :rolleyes:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Fulöl... och hubsnyltare... ack ack ack.. :rolleyes:

Håhå jaja.. Undrar vad som tär mest på Changen, fulölen eller allt som strömmar olagligt i den kabel härvan :crazy:

Dela på andra sajter

Hehe Knasen,

Bryr mig inte om vad som passerar Farangs kablar... däremot kan jag väl bjuda på lite bilder på min egen sladdröra då Farang har varit så öppenhjärtlig!

IMG_7603.jpg

IMG_7604.jpg

IMG_7605.jpg

Fru Chang blir ganska förtvivlad när hon ser eländet... dammigt är det också. Har dock förbjudit henne att röra något.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ha Ha Ha :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Här är det minnsan ordning och reda i kabeldiket. Och det är bara en liten del av min "datacentral".yes.gif

Usch, vad dammigt det har blivit på bara några dar!icon_baggirl.gif Få ta svagare blixt nästa gång!crazy.gif

post-3820-125418863215_thumb.jpg

//Singha711

post-3820-125418863215_thumb.jpg

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Vill lyfta den här tråden så den inte faller i glömska Skåål alla pigga och glada :drinks::drinks::na::great:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

Jag har precis nu fått en extra timme till låns för ett halvt år! Det kan vi alltid skåla för!drinks.gif

P.S. Undrar om MPR’s klocka hänger med i svängarna, men det får vi veta när jag trycker på ”Svara”.

//Singha711

Edit: klockan hängde inte med (skulle vara 02:13), men vi får väl ge Surin P3 en lååååång sovmorron idag!

Ändrades av Singha711
Dela på andra sajter

trådlyft igen, blev i veckan ägare till en flaska captain morgan, och den smakar oförskämt bra vill jag påstå, så skål alla som vill.

walle

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Avregistrerad clion

Skål gubbar har haft ett jäkla asbestins dom senaste5 timmarna har ju tre på telefonen+internet har varit nåt strul fan man e ju helt låst får skaffa ett annat abonemang som reserv.men nu funkar det :dance1: har varit ute med nya kamran å plåtat kalt som faaan.käringen ringde från syrran kan du hämta mig ja fryser.ja e som måne rycker ut direkt :blink: nu sitter jag här och måste scanna trådarna sen får jag lära mig om photoschop element.så jag kan visa bilder på forumet skål på er bara21 dar kvar

skickar med en bild på frugan när hon ska åka till jobbet.leee då.tyvär blev den sudig men det e ju det som kallas kreativ fotografering 555555 eller hur kim :rtfm: ok nu e det freda skål på er :crazy:

post-3713-125814034618_thumb.jpg

post-3713-125814034618_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

trådlyft igen, blev i veckan ägare till en flaska captain morgan, och den smakar oförskämt bra vill jag påstå, så skål alla som vill.

walle

Hoppas att du inte spär ut det med läsk, riktiga karlar ska dricka den som den är..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

närå här späs det inte ut nåt, läsk kan jag dricka till frukost.

Idag har jag blivit ägare till en liter lauders, inte heller den spär vi ut.

Sitter och tränar inför morgondagens födelsedagskalas.

skål

mvh walle

Dela på andra sajter

Nu ska jag gå till Valand med jobbet.

Dom Bjuder på allt så nu säger jag skål till allt som finns att skåla till.

MVH BanFang :drinks:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...