Herr Chang Inlagd September 28, 2009 Dela Inlagd September 28, 2009 kablar anamma he he Haha, ja det ser ju nästan värre ut än mitt kontor! Ska dock bespara er bilder på det... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 28, 2009 Dela Inlagd September 28, 2009 Haha, ja det ser ju nästan värre ut än mitt kontor! Ska dock bespara er bilder på det... Herr Chang har talat. Vadårå, kan väl inte hjälpa att jag inte vill ha burkarna på golvet som alla andra? Städat lite men några lik var kvar, skååååål member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2009 Dela Inlagd September 28, 2009 Vadårå, kan väl inte hjälpa att jag inte vill ha burkarna på golvet som alla andra? Fulöl... och hubsnyltare... ack ack ack.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 28, 2009 Dela Inlagd September 28, 2009 Fulöl... och hubsnyltare... ack ack ack.. Håhå jaja.. Undrar vad som tär mest på Changen, fulölen eller allt som strömmar olagligt i den kabel härvan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 28, 2009 Dela Inlagd September 28, 2009 Hehe Knasen, Bryr mig inte om vad som passerar Farangs kablar... däremot kan jag väl bjuda på lite bilder på min egen sladdröra då Farang har varit så öppenhjärtlig! Fru Chang blir ganska förtvivlad när hon ser eländet... dammigt är det också. Har dock förbjudit henne att röra något. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 28, 2009 Dela Inlagd September 28, 2009 Ojoj, skönt att se att man inte är värst när det gäller kabelhärvor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 29, 2009 Dela Inlagd September 29, 2009 Ha Ha Ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd September 29, 2009 Dela Inlagd September 29, 2009 Här är det minnsan ordning och reda i kabeldiket. Och det är bara en liten del av min "datacentral". Usch, vad dammigt det har blivit på bara några dar! Få ta svagare blixt nästa gång! //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd Oktober 6, 2009 Dela Inlagd Oktober 6, 2009 tacka vet jag fotboll Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 24, 2009 Dela Inlagd Oktober 24, 2009 Vill lyfta den här tråden så den inte faller i glömska Skåål alla pigga och glada Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Oktober 25, 2009 Dela Inlagd Oktober 25, 2009 (ändrad) Jag har precis nu fått en extra timme till låns för ett halvt år! Det kan vi alltid skåla för! P.S. Undrar om MPR’s klocka hänger med i svängarna, men det får vi veta när jag trycker på ”Svara”. //Singha711 Edit: klockan hängde inte med (skulle vara 02:13), men vi får väl ge Surin P3 en lååååång sovmorron idag! Ändrades Oktober 25, 2009 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 trådlyft igen, blev i veckan ägare till en flaska captain morgan, och den smakar oförskämt bra vill jag påstå, så skål alla som vill. walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 Skål och tack för nästa Singha Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 En flaska Samsong, nu får det bli o runda av me öl Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 13, 2009 Dela Inlagd November 13, 2009 Skål gubbar har haft ett jäkla asbestins dom senaste5 timmarna har ju tre på telefonen+internet har varit nåt strul fan man e ju helt låst får skaffa ett annat abonemang som reserv.men nu funkar det har varit ute med nya kamran å plåtat kalt som faaan.käringen ringde från syrran kan du hämta mig ja fryser.ja e som måne rycker ut direkt nu sitter jag här och måste scanna trådarna sen får jag lära mig om photoschop element.så jag kan visa bilder på forumet skål på er bara21 dar kvar skickar med en bild på frugan när hon ska åka till jobbet.leee då.tyvär blev den sudig men det e ju det som kallas kreativ fotografering 555555 eller hur kim ok nu e det freda skål på er När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 13, 2009 Dela Inlagd November 13, 2009 Skål Clion för K O F L veckan klar pust! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 13, 2009 Dela Inlagd November 13, 2009 trådlyft igen, blev i veckan ägare till en flaska captain morgan, och den smakar oförskämt bra vill jag påstå, så skål alla som vill. walle Hoppas att du inte spär ut det med läsk, riktiga karlar ska dricka den som den är.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 13, 2009 Dela Inlagd November 13, 2009 närå här späs det inte ut nåt, läsk kan jag dricka till frukost. Idag har jag blivit ägare till en liter lauders, inte heller den spär vi ut. Sitter och tränar inför morgondagens födelsedagskalas. skål mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 13, 2009 Dela Inlagd November 13, 2009 Skål på er alla Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 13, 2009 Dela Inlagd November 13, 2009 This is boose! Nerike med hemavan!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 14, 2009 Dela Inlagd November 14, 2009 Nu ska jag gå till Valand med jobbet. Dom Bjuder på allt så nu säger jag skål till allt som finns att skåla till. MVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 14, 2009 Dela Inlagd November 14, 2009 Min härva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 14, 2009 Dela Inlagd November 14, 2009 Min härva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd November 14, 2009 Dela Inlagd November 14, 2009 Snyggt foto Svampen, skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 14, 2009 Dela Inlagd November 14, 2009 skål på er här rullar det på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu