Jump to content
IGNORERAD

Farang död efter överfall i Prasat


noBuzz

Recommended Posts

Guest Incinerator

Gör som jag. Stäng av honom så slipper ni läsa skiten.

Om du har stängt av honom, hur kan du få med hans inlägg som citat?

Jag trodde man inte kunde varken se eller citera någon man stängt av.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    21

  • Avregistrerad clion

    19

  • Marsupilami

    9

  • GammalDansken

    6

Mest aktiva i denna tråd

Tragiskt än vilken nationalitet personen i fråga har och pinsamt att fiska efter plus karma med idi*tiska kommentarer.

Exactemente Herr Same, ert inlägg har spetskompetens och hör verkligen hemma i denna tråd, inlääget är verkligen befriat från karmafiskeri.

Idioiten Arne

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja Clion,

Vi tolererar Arnes inlägg tills vidare.

Får väl se hur lustigt du tycker det är när han behagar skämta om dig eller din familj...

Herr Chang har talat.

Bäste Herr Elefjant, på vilket sätt tycker Ni att jag skämtat om någons familj? Gå hem, gör om!

Hade Ni inte klippt sönder i denna tråd så hade det ju framgått att jag inte på något sätt skämtade om den avlidne men att insiunuera att han hade negativa egenskaper verkar ju enligt karmamobben vara helt ok.

Det är väl viktigare för dem att kasta paj än att hålla sig till förfasandet över ond bråd död som drabbat den avlidne. Paj är ju ganska gott.

Pajaset Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jaja Clion,

Vi tolererar Arnes inlägg tills vidare.

Får väl se hur lustigt du tycker det är när han behagar skämta om dig eller din familj...

Herr Chang har talat.

Antar att du har exempel på anstötliga sådana inlägg från Arne eftersom det är det du mer än antyder?

Om inte vore en ursäkt inte helt felplacerad med tanke på din betrodde status som admin.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Bäste Herr Elefjant, på vilket sätt tycker Ni att jag skämtat om någons familj? Gå hem, gör om!

Hade Ni inte klippt sönder i denna tråd så hade det ju framgått att jag inte på något sätt skämtade om den avlidne men att insiunuera att han hade negativa egenskaper verkar ju enligt karmamobben vara helt ok.

Det är väl viktigare för dem att kasta paj än att hålla sig till förfasandet över ond bråd död som drabbat den avlidne. Paj är ju ganska gott.

Pajaset Arne

Mai Pen Paj

Link to comment
Dela på andra sajter

Antar att du har exempel på anstötliga sådana inlägg från Arne eftersom det är det du mer än antyder?

Om inte vore en ursäkt inte helt felplacerad med tanke på din betrodde status som admin.

Mer än vartannat svaromål av honom är enligt normala normer anstötligt!

Att först kalla någon för nedsättande öknamn, för att sedan fortsätta med ogrundade påståenden i hånfulla och raljerande ordalag.

Speciellt när någon ifrågasätter eller inte uppskattar hans "putslustigheter" och sätter - på honom.

Om du sen svarar, så fortsätter det i all oändlighet och trådarna spårar ur som nu den här tråden har gjort.

Jag förstår inte hur forumvärdarna kan låta honom hållas och förpesta forumet. Är han kompis/släkting med någon värd och har immunitet?

JohanB

Assumption is the mother of all fuck-ups

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Det e väl tur vi har olika humor.jag har inte ont av arnes inlägg och ibland är dom ju lysande

ja ja baken e som smaken delad :P:o

Ja det går lätt att stå bredvid och se när någon blir hackad på.

Kan se vilken karaktär du är på skolgården i din ungdom.

Hans inlägg kan visst vara roliga men inte när han gör sig lustig på andras bekostnad hela tiden.

Exactemente Herr Same, ert inlägg har spetskompetens och hör verkligen hemma i denna tråd, inlääget är verkligen befriat från karmafiskeri.

Idioiten Arne

Undrar vem det är som startar trådar och skriker i högan sky när minus karma delas ut :suicide:

Antar att du har exempel på anstötliga sådana inlägg från Arne eftersom det är det du mer än antyder?

Om inte vore en ursäkt inte helt felplacerad med tanke på din betrodde status som admin.

Att han hela tiden kallar medlemmar för diverse olika namn tycker du är helt okej med andra ord?

Skulle vara kul att se hur du reagerade ifall du blev kallad olika öknamn hela tiden IRL.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mer än vartannat svaromål av honom är enligt normala normer anstötligt!

Att först kalla någon för nedsättande öknamn, för att sedan fortsätta med ogrundade påståenden i hånfulla och raljerande ordalag.

Speciellt när någon ifrågasätter eller inte uppskattar hans "putslustigheter" och sätter - på honom.

Om du sen svarar, så fortsätter det i all oändlighet och trådarna spårar ur som nu den här tråden har gjort.

Jag förstår inte hur forumvärdarna kan låta honom hållas och förpesta forumet. Är han kompis/släkting med någon värd och har immunitet?

JohanB

Mja Patton, dessa gnällspikar som Ni representerar tycker jag personligen inte är så intressanta men för all del vill de orera sitt jämmer i tid och otid så inte mig emot. Är Ni månne en brylling till Herr Chang?

Om Ni kisar med ögonen när Ni läser något som ej faller Er på läppen så kanske det inte blir lika outhärdligt och på så sätt skulle alla besparas Ert jämmer.

Kusin Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det går lätt att stå bredvid och se när någon blir hackad på.

Kan se vilken karaktär du är på skolgården i din ungdom.

Hans inlägg kan visst vara roliga men inte när han gör sig lustig på andras bekostnad hela tiden.

Mja Herr Same, att låta din dåliga karma drabba Herr Clion är ju inte passligt bara för att han inte är en surkart som Ni själv.

Berätta gärna om Er egen skoltid, som skolpolisaspirant månne?

Undrar vem det är som startar trådar och skriker i högan sky när minus karma delas ut :suicide:

Mja, fortfarande märkligt att di som med glädje tar sig tid att dela ut negativa karmamelliseringar har så svårt när det kommer tebax.

Att han hela tiden kallar medlemmar för diverse olika namn tycker du är helt okej med andra ord?

Skulle vara kul att se hur du reagerade ifall du blev kallad olika öknamn hela tiden IRL.

Mja Herr Same, detta ofog är ju helt förkastligt och något som jag verkligen försöker träna bort.

Varje gång någon skriver Bananus blir jag själv så upprör att jag måste fjärta.

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Antar att du har exempel på anstötliga sådana inlägg från Arne eftersom det är det du mer än antyder?

Om inte vore en ursäkt inte helt felplacerad med tanke på din betrodde status som admin.

Gör dig inte löjlig... du vet väl mycket väl vad Arne skrivit i många inlägg?

En hovnarr förtjänar inte någon ursäkt.

Herr Elefjant har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Undrar vem det är som startar trådar och skriker i högan sky när minus karma delas ut :suicide:

Jag börjar med att förklara min karmautdelning-reducering till dig..

Råkad trycka på +karma på ett citat där du borde haft -karma :crazy:

Därför var jag ju tvungen att reducera bort + på ett annat inlägg därför vart det - på det inlägget :whistle:

Komentar av citatet ovan :

När någon anser att du bör ha minus karma så är du snabb som Fantomen och ger minus tillbaks.

Detta på vilket inlägg som helst...bara så att du kan "hämnas".

Detta irriterar dom flesta.

Då tappar ju "karma utdelningen" sin mening.

Om du inte gillar detta med karma så skriv till Moderatorerna och be dom endast registrera all "minuskarma" du får. :crazy:

Du tycker ju inte att det är något att hålla på med detta med karma om jag minns rätt.. :whistle: (Då borde det inte göra något om bara minusen registreras på dig)

Sedan kan ju du låta bli karmaknapparna i okynnestryckningar... :crazy:

Väldigt mycket offtopic :kort: till mig själv.

Vi borde ha en ny tråd nu om "Hur långt får ett skämt gå" Har barn99arne gått över gränsen?

Ett tips till Moderatorerna :dance: (Moderatorerna kanske kan få till en bättre rubrik)

/Marsupilami

Ändrades av Marsupilami
Link to comment
Dela på andra sajter

Gör dig inte löjlig... du vet väl mycket väl vad Arne skrivit i många inlägg?

En hovnarr förtjänar inte någon ursäkt.

Herr Elefjant har talat.

Nej Elefjanten, någon sådan var inte förväntad eller nödvändig men vilka familemedlemmar åsyftade Ni?

Familjetrakasseraren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag börjar med att förklara min karmautdelning-reducering till dig..

Råkad trycka på +karma på ett citat där du borde haft -karma :crazy:

Därför var jag ju tvungen att reducera bort + på ett annat inlägg därför vart det - på det inlägget :whistle:

Komentar av citatet ovan :

När någon anser att du bör ha minus karma så är du snabb som Fantomen och ger minus tillbaks.

Detta på vilket inlägg som helst...bara så att du kan "hämnas".

Detta irriterar dom flesta.

Då tappar ju "karma utdelningen" sin mening.

Om du inte gillar detta med karma så skriv till Moderatorerna och be dom endast registrera all "minuskarma" du får. :crazy:

Du tycker ju inte att det är något att hålla på med detta med karma om jag minns rätt.. :whistle: (Då borde det inte göra något om bara minusen registreras på dig)

Sedan kan ju du låta bli karmaknapparna i okynnestryckningar... :crazy:

Väldigt mycket offtopic :kort: till mig själv.

Vi borde ha en ny tråd nu om "Hur långt får ett skämt gå" Har barn99arne gått över gränsen?

Ett tips till Moderatorerna :dance: (Moderatorerna kanske kan få till en bättre rubrik)

/Marsupilami

Mja Uppe i Laman, jag har full förståelse för att Er dag i går inte blev som det var tänkt när Ni fick negativ karma från undertecknad.

Er teori om hur det går till äro lite skev, så här fungerar det nämligen.

Undertecknad får negativa karmamelliseringar från någon och då undrar man vad det är för en konstig prick som finner glädje i att dela ut negativa vibrationer.

Då tittar man ju gärna på vad filuren själv skrivet och om det verkligen är bättre, allt som oftast så finner man ju att di själva skivit något som inte varit så lysande. Då di med glädje delar ut så får man anta att di med glädje tar emot, för en vill ju inte vara ogin.

Det är ju precis så som det var tänkt nämligen att man skall ge negativa karmamelliseringar till di inlägg som man ogillar.

Vad en var gillar eller ogillar äro högst personligt och inget någon annan eg kan ha synpunkter på.

Det var väl inte så svårt.

Jag kan även tilläga att jag aldrig delat ut negativ karma till någon som inte delat ut det till mig.

Visst tycker jag att det är väldigt roligt att di som med glädje ger har så svårt att få.

Vad gäller trådrubriken så kanske "Marupilami får inte som han vill - vare sig med avatarer eller Arne" vore passande, kanske till och med "Fodervärden har dåligt samvete".

Har jag nämt att min avatar är en hyllning till Älgen, så Ni behöver inte ta illa vid Er igen.

Djurvännen Arne

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Mja Uppe i Laman, jag har full förståelse för att Er dag i går inte blev som det var tänkt när Ni fick negativ karma från undertecknad.

Er teori om hur det går till äro lite skev, så här fungerar det nämligen.

Undertecknad får negativa karmamelliseringar från någon och då undrar man vad det är för en konstig prick som finner glädje i att dela ut negativa vibrationer.

Då tittar man ju gärna på vad filuren själv skrivet och om det verkligen är bättre, allt som oftast så finner man ju att di själva skivit något som inte varit så lysande. Då di med glädje delar ut så får man anta att di med glädje tar emot, för en vill ju inte vara ogin.

Det är ju precis så som det var tänkt nämligen att man skall ge negativa karmamelliseringar till di inlägg som man ogillar.

Vad en var gillar eller ogillar äro högst personligt och inget någon annan eg kan ha synpunkter på.

Det var väl inte så svårt.

Jag kan även tilläga att jag aldrig delat ut negativ karma till någon som inte delat ut det till mig.

Visst tycker jag att det är väldigt roligt att di som med glädje ger har så svårt att få.

Vad gäller trådrubriken så kanske "Marupilami får inte som han vill - vare sig med avatarer eller Arne" vore passande, kanske till och med "Fodervärden har dåligt samvete".

Har jag nämt att min avatar är en hyllning till Älgen, så Ni behöver inte ta illa vid Er igen.

Djurvännen Arne

Detta citat befäster att Herrn missuppfattat "Karma utdelningen".

Om du bara ger negativ karma som "hämd",(Du säger själv att du aldrig gett negativ karma förrän någon givit det till dig.) :kort:

Du tycks ha väldigt svårt när 1+1 blir 3 för dig. :crazy:

Jag menar att du har svårt att få ihop och förstå saker och ting.

Du vill gärna lägga ord i munnen på folk och dra slutsatser åt folk.

Dina dåliga slutsatser är då "mixade" med dåliga skämt. :kort:

Eller hur har senaste dagarnas "karamellisering " gått för Herrn. :crazy:

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta citat befäster att Herrn missuppfattat "Karma utdelningen".

Om du bara ger negativ karma som "hämd",(Du säger själv att du aldrig gett negativ karma förrän någon givit det till dig.) :kort:

Du tycks ha väldigt svårt när 1+1 blir 3 för dig. :crazy:

Jag menar att du har svårt att få ihop och förstå saker och ting.

Du vill gärna lägga ord i munnen på folk och dra slutsatser åt folk.

Dina dåliga slutsatser är då "mixade" med dåliga skämt. :kort:

Eller hur har senaste dagarnas "karamellisering " gått för Herrn. :crazy:

/Marsupilami

Mja Herr Uppe i Laman, vill Ni tolka det som hämnd så får Ni för all del göra det.

Själv ser jag något inlägg som inte är så bra och någon som gillar negativ karma och denna kombination triggar en pekfingerrycknig som resulterar i Ert fall att Ni fått tillbaka det som Ni gett.

Hurvida era skämt är dåliga eller urusla vill jag inte sätta på pränt och vad gäller kamamelliseringen är jag helt övertygad om att det kommer att jämna ut sig och oroar mig inte det minsta.

Om det är Ni eller jag som har svårt med att få hissen att gå ända upp eller har alla hönsen hemma får var och bedömma som di vill eller tycker är lämpligt.

Di forumister som tycker att trådarna skall handla om det som står i rubriken kanske tycker att Ni kan bespara Er att orera om allt som Ni finner otrivsamt, personligen har jag inget emot ett stilla och lågmält samtal om än det ena och än det andra så stoppa inte Er klagosång för min skull.

Vill bara förtydliga att min avatar allstå är en hyllning till älgen, så att detta inte medför något tandagnissel hos Er.

Älgskogaren Arne

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jäklar vad jag hajade till när jag läste rubriken, vi har ju en kul medlem som kallar sig farang som inte hörts av på längehuh.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ja det går lätt att stå bredvid och se när någon blir hackad på.

Kan se vilken karaktär du är på skolgården i din ungdom.

Hans inlägg kan visst vara roliga men inte när han gör sig lustig på andras bekostnad hela tiden.

Mja Herr Same, att låta din dåliga karma drabba Herr Clion är ju inte passligt bara för att han inte är en surkart som Ni själv.

Berätta gärna om Er egen skoltid, som skolpolisaspirant månne?

Undrar vem det är som startar trådar och skriker i högan sky när minus karma delas ut :suicide:

Mja, fortfarande märkligt att di som med glädje tar sig tid att dela ut negativa karmamelliseringar har så svårt när det kommer tebax.

Att han hela tiden kallar medlemmar för diverse olika namn tycker du är helt okej med andra ord?

Skulle vara kul att se hur du reagerade ifall du blev kallad olika öknamn hela tiden IRL.

Mja Herr Same, detta ofog är ju helt förkastligt och något som jag verkligen försöker träna bort.

Varje gång någon skriver Bananus blir jag själv så upprör att jag måste fjärta.

Undrar vem det var som började med att kalla alla medlemmar som svarar emot dig med öknamn om inte du.

Tydligen är pennalism från dig ett inslag som är accepterat och uppskattat av dom flesta här eftersom det är enda sättet du kan få plus karma för.

Skulle vara intressant att se hur många som accepterar att bli kallad för alla dom saker du skriver här IRL?

Men du har säkert ingen ambition att gå på någon träff så varför oroa sig.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja,bananen har allt kommit med en del tänkvärda inlägg ibland.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nja,bananen har allt kommit med en del tänkvärda inlägg ibland.Mvh Måne

Det håller jag med om för hur kan man misslyckas med 3700 inlägg?

Men detta evinnerliga karma fiskande i trådar med underfundiga kommentarer som bara har ett syfte.

Att förlöjliga eller göra sig rolig på andras bekostnad.

För det går inte att komma ifrån att det finns medlemmar som har tagit illa vid sig och påpekat det för honom.

Vad gör han då?...gör sig mer lustig på deras bekostnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Det håller jag med om för hur kan man misslyckas med 3700 inlägg?

Men detta evinnerliga karma fiskande i trådar med underfundiga kommentarer som bara har ett syfte.

Att förlöjliga eller göra sig rolig på andras bekostnad.

För det går inte att komma ifrån att det finns medlemmar som har tagit illa vid sig och påpekat det för honom.

Vad gör han då?...gör sig mer lustig på deras bekostnad.

Tja... inget att bry sig om. Det är hans roll som hovnarr.

Njut av det när det är roande, i övrigt ignorera.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Mja Herr Uppe i Laman, vill Ni tolka det som hämnd så får Ni för all del göra det.

Själv ser jag något inlägg som inte är så bra och någon som gillar negativ karma och denna kombination triggar en pekfingerrycknig som resulterar i Ert fall att Ni fått tillbaka det som Ni gett.

Hurvida era skämt är dåliga eller urusla vill jag inte sätta på pränt och vad gäller kamamelliseringen är jag helt övertygad om att det kommer att jämna ut sig och oroar mig inte det minsta.

Om det är Ni eller jag som har svårt med att få hissen att gå ända upp eller har alla hönsen hemma får var och bedömma som di vill eller tycker är lämpligt.

Di forumister som tycker att trådarna skall handla om det som står i rubriken kanske tycker att Ni kan bespara Er att orera om allt som Ni finner otrivsamt, personligen har jag inget emot ett stilla och lågmält samtal om än det ena och än det andra så stoppa inte Er klagosång för min skull.

Vill bara förtydliga att min avatar allstå är en hyllning till älgen, så att detta inte medför något tandagnissel hos Er.

Älgskogaren Arne

Herrn tycks upprepa sig. :crazy:

Börjar du tappa fattningen då du måste nämna både hissar och höns i samma mening.. :

Dina argument tycks tryta och då övergår det mer och mer i personangrepp.. :whistle:

Något för dig att tänka på : "Man ska inte ha så många järn i elden att den slocknar". :great:

(För att göra en förtydligan så du inte tolkar det fel...järnen syftar på dina "Underbart roliga skämt" i tid och otid.)

Tycks som många har börjat ledsna på att du slänger in skämt överallt...

(Eller Innebär all negativ karma du börjat få att dom gillar dina fyndigheter.)

Förstår att det svider för annars hade du inte nämnt detta med karma ... :clapping:

Till sist får jag vara "snäll" och uppmärksamma din älgmössa. :great:

(Du har nämnt den 2 ggr i denna tråd och säkert flera gånger i andra trådar.)

Om du vill så kan vi starta en tråd om den med...

Du kan säkert få den tråden att bli intressant med dina spetsfyndiga skämt. :great:

Gråt inte du kan få en bättre dag och fler karma om du blir mer selektiv var du trycker in dina skämt.

Tyvärr så får själv inse när ett skämt är lämpligt eller inte att slänga in. :crazy:

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Herrn Uppe i Laman, hur får Ni till alla de skojsamma små gula gubbarna? Verkligen fyndigt.

Vill bara förtydliga att det inte är min älgmössa som vår konung bär på huvudet i min avatar, som jag har till älgens hyllning så ta inte illa vid Er.

Att jag själv får välja vad jag skall skriva känns ju väldigt befriande då jag för ett ögonblick fick för mig att Ni trodde att Ni på något sätt kunde påverka det.

Vill även påpeka att jag även väljer avatar helt utan Ert eventuella samtycke.

Självgående Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Herrn Uppe i Laman, hur får Ni till alla de skojsamma små gula gubbarna? Verkligen fyndigt.

Vill bara förtydliga att det inte är min älgmössa som vår konung bär på huvudet i min avatar, som jag har till älgens hyllning så ta inte illa vid Er.

Att jag själv får välja vad jag skall skriva känns ju väldigt befriande då jag för ett ögonblick fick för mig att Ni trodde att Ni på något sätt kunde påverka det.

Vill även påpeka att jag även väljer avatar helt utan Ert eventuella samtycke.

Självgående Arne

:clapping: för en gångs skull skrev du ett inlägg utan någon spetsfyndighet(lite ironi får vi acceptera)..du försöker få fram dina åsikter...

Däremot så har du inte något nytt att komma med..

Får hoppas att den senaste dagens storm mot dig,fått dig att förstå att var skämt har sin plats.

Tycker också liksom många andra här på forumet att skämt på andras bekostnad :kort: visar på dåligt självförtroende.

Ett tips till dig... lev inte på gamla meriter och lev inte i det förgångna.

Jobba på så får du säkert positiv karma :crazy:

(Du börjar låta som en gammal grammofonskiva som det är repor i och upprepar samma gamla spår) :whistle:

/Marsupilami

Ändrades av Marsupilami
Link to comment
Dela på andra sajter

:clapping: för en gångs skull skrev du ett inlägg utan någon spetsfyndighet(lite ironi får vi acceptera)..du försöker få fram dina åsikter...

Däremot så har du inte något nytt att komma med..

Får hoppas att den senaste dagens storm mot dig,fått dig att förstå att var skämt har sin plats.

Tycker också liksom många andra här på forumet att skämt på andras bekostnad :kort: visar på dåligt självförtroende.

Ett tips till dig... lev inte på gamla meriter och lev inte i det förgångna.

Jobba på så får du säkert positiv karma :crazy:

(Du börjar låta som en gammal grammofonskiva som det är repor i och upprepar samma spår gamla spår) :whistle:

/Marsupilami

Herr Uppe i Laman, en får bocke å tacke för karma tipset även om det kommer från en med endast 17 i karma.

Ni kommer ju säkert innan månadens utgång i alla fall att fortfarande ligga på plus.

Skall därför inte nämna att min avatar är en hyllning till älgen och på sätt undvika att Ni tar illa vid Er.

Tacksamme Arne

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

(Du börjar låta som en gammal grammofonskiva som det är repor i och upprepar samma gamla spår) :whistle:

/Marsupilami

Mja, förmodligen är det något eko som uppkommer i något hålrum i di övre regionerna i er lekamen.

Prova med fetvadd i öronen.

Dr Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...