Guest Caveman Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Bom Bom! Du ska bara skita i vad som ev stod i någon tråd för 5 år sedan. Det är inget som du har med att göra och inte dina polare heller. BTT hahahahaha..det verkar som att NoBuzz vassa tunga gjort djupa märken i BTT's inre hahahahahaha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote hahahahaha..det verkar som att NoBuzz vassa tunga gjort djupa märken i BTT's inre hahahahahaha... Nu blir jag än mer nyfiken på vad NoBuzz skrev... /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Nu blir jag än mer nyfiken på vad NoBuzz skrev... /jfk Du får ställa frågan till BTT, för där verkar det ju ha etsats sig fast "for the rest of life" ;D ;D ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 QuoteDu får ställa frågan till BTT, för där verkar det ju ha etsats sig fast "for the rest of life" ;D ;D ;D Då ställer jag frågan till BTT (och NoBuzz också): vad skrevs då? /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Av BBT får du nog inget svar, han sitter väl hemma och darrar och ber till Gud att han skall skicka en blixt i huvudet på NoBuzz så han inte kan berätta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Även om nu Buzzen skulle ha råkat skriva något lustigt, så tror jag inte Buzzen lämnar ut sånt så att en samling träskallar ska sitta och gotta sig och låta hånet rinna genom trutarna. Mr Bom Bom gör sig löjlig genom vart inlägg han stoppar in. Men det tycks inte bekymra hans lärjungar. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Det kommer fram..Förr eller senare...Och då du...Samma mardröm igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 QuoteHerr Bom Bom!! Jag tror inte tjejerna svälter ihjäl ifall du och dina perversa polare försvinner. Det finns tillräckligt av oss anständiga kvar. Så damerna överlever nog. Dessutom får de bättre livskvalite om de slipper få Bom Bomarna i arslet. BTT ja ha så det finns anstädiga utnyttjande horbockar ja där ser man tror du på det där själv broder dum dum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.LM Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 QuoteÄven om nu Buzzen skulle ha råkat skriva något lustigt, så tror jag inte Buzzen lämnar ut sånt så att en samling träskallar ska sitta och gotta sig och låta hånet rinna genom trutarna. Mr Bom Bom gör sig löjlig genom vart inlägg han stoppar in. Men det tycks inte bekymra hans lärjungar. BTT Lärjungar skriver du? Om du hade träffat honom i verkligheten så lovar jag dig att det skulle låta annorlunda från dig! MrBomBom har en i mina ögon sund och nykter inställning till livet, många skulle må bättre om dom levde som han gör! Tycker faktiskt att du skulle be MrBomBom om ursäkt för alla dina påhopp och smädelser. Nu blir det en liten paus för en cigarett. En riktig rökare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu