måne Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Svarten.Har du läst vad som skrivits så tror jag nog att BTT har torrt på fötterna,JAG tycker inte han hycklar med vad han gör.Livets ord???predikar dom sådant,man upphör aldrig att förvånas,man kanske skulle gå på nåt möte,Har du adressen Svarten.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 QuoteSvarten.Har du läst vad som skrivits så tror jag nog att BTT har torrt på fötterna,JAG tycker inte han hycklar med vad han gör.Livets ord???predikar dom sådant,man upphör aldrig att förvånas,man kanske skulle gå på nåt möte,Har du adressen Svarten.Mvh Måne Har du smuttat på den gömda flaskan, Måne..? ;D /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Svarten! I jämförelse med herr Bom Bom så är jag ett under av helighet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 QuoteSvarten! I jämförelse med herr Bom Bom så är jag ett under av helighet. BTT Och det är ju det som är så roligt !!!!!! Gissa vem det här är : HJÄÄÄÄÄLP...Dom är så dumma mot mig.Buhuhuhuhu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 QuoteSvarten! I jämförelse med herr Bom Bom så är jag ett under av helighet. BTT Känner du MrBomBom(efter 2dar på ett i-netforum)? eftersom du kan uttala dig såhär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 QuoteOch det är ju det som är så roligt !!!!!! Gissa vem det här är : HJÄÄÄÄÄLP...Dom är så dumma mot mig.Buhuhuhuhu... Kan det vara samma sate som NoBuzz tröck ner i skoskaften? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 En människa med normal intelligens tar åt sig dynga som sprids över honom. En träskalle bara ruskar på skallen så rinner skiten av. Där har du skillnaden mellan mig och dig Bom Bom. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote En människa med normal intelligens tar åt sig dynga som sprids över honom. En träskalle bara ruskar på skallen så rinner skiten av. Där har du skillnaden mellan mig och dig Bom Bom. BTT Får jag fråga en sak...Är du egentligen en kvinna och är du en sån där lätt frånstötande feminist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Jfk,den gömda flaskan drack jag upp förra helgen ;D så den här helgen blir vit varför jag överhuvud taget skriver i detta ämne är för att jag tycker mrbombom har en riktigt taskig syn på damerna,men förmodligen har jag bara gått i fällan för han kan väl inte mena allvar och om så är fallet så har snart ryktet om oss svenskar snart passerat tyskarnas på svinskalan :35: Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Jfk,den gömda flaskan drack jag upp förra helgen ;D så den här helgen blir vit varför jag överhuvud taget skriver i detta ämne är för att jag tycker mrbombom har en riktigt taskig syn på damerna,men förmodligen har jag bara gått i fällan för han kan väl inte mena allvar och om så är fallet så har snart ryktet om oss svenskar snart passerat tyskarnas på svinskalan :35: Mvh Måne Har du lust att utveckla din syn på mig..Eller går du i BTT's koppel ? Det verkar onekligen så nämligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Om detta är din syn på kvinnor så tycker jag synd om dig,om detta är din väg för att irritera så lyckades du med mig.För bakom detta svinsnack måste det väl ändå finnas en människa,eller.Mvh Måne :rolleyes3: Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 QuoteOm detta är din syn på kvinnor så tycker jag synd om dig,om detta är din väg för att irritera så lyckades du med mig.För bakom detta svinsnack måste det väl ändå finnas en människa,eller.Mvh Måne :rolleyes3: Och vad är min syn på kvinnor, förväxla nu inte din egen åsikt med BTT's dravel. Jag diskuterar gärna skakligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Minns du inte vad du skrivit????Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Minns du inte vad du skrivit????Mvh Måne Gör dig inte löjlig..Eller är du lika korkad som BTT ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Minns du inte vad du skrivit????Mvh Måne MrBomBom har väl ärligt beskrivit hur han behandlat sina högst tillfälliga kvinnor och även gett dem det de vill ha dvs. PENGAR till skilldnad mot BTT's dravell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Läste något annat i den förbjudna tråden.Löjlig? ?Vem gör sig löjlig??Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Läste något annat i den förbjudna tråden.Löjlig? ?Vem gör sig löjlig??Mvh Måne Du gör dig löjlig, men skit i det så länge... Vad var det då som du läste i den förbjudna tråden ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Menar ni att BTT inte betalar för sig,om så vore fallet så blev han inte gammal i Pattis.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 BTT tjafsar väl med känslor. Det är bedrägeri i en affärsuppgörelse. /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Måste försvara viss del av månes inlägg, inte lätt att hitta allt Ni slänger över varandra när Ni byter tråd titt som tätt, offrar gärna några minuter på att leta, väntar fortfarande på vem som säljer ringsidebiljettrna. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Quote Du gör dig löjlig, men skit i det så länge... Vad var det då som du läste i den förbjudna tråden ? Svara på frågan, måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Jag har just bett om ursäkt för att jag gav mig in i pajkastningen Jag backar från vidare medverkan Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Jaha..Ok då..Och ursäkt tycker jag inte att du ska be om.Det är väl bara att lämna och gå vidare till nån annan tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 Bom Bom! Du ska bara skita i vad som ev stod i någon tråd för 5 år sedan. Det är inget som du har med att göra och inte dina polare heller. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Augusti 1, 2008 Dela Inlagd Augusti 1, 2008 QuoteBom Bom! Du ska bara skita i vad som ev stod i någon tråd för 5 år sedan. Det är inget som du har med att göra och inte dina polare heller. BTT Hahahahahahahaha...Den tråden skall letas upp och förhoppningsvis postas... Så kan du bli ett åtlöje igen...Och kanske springa till moddarna och gråta lite igen..Buhuhuhuhuh.Dumma MrBomBom..bebis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu