Jump to content
IGNORERAD

Aktier och sånt ...


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Appel ??

får sänkt riktkurs till 800 från 900 dollar håller 520 nivån !!!!!!

Riktkurs? Av vem då?

Tycker det är ganska ointressant vad diverse anal-ytiker gissar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jefferies heter dom som sänkt riktkursen från 900 till 800:- dollar

http://www.di.se/art...antas/?qr=i-dag

Mvh.Dolle

Ja, det var en analytiker det. Vad jag vet så finns det riktkurser för Apple i intervallet $270 till $1111. Vem ska man tro på, om man nu överhuvudtaget ska tro på analytiker?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var en analytiker det. Vad jag vet så finns det riktkurser för Apple i intervallet $270 till $1111. Vem ska man tro på, om man nu överhuvudtaget ska tro på analytiker?

Herr Chang har talat.

Som sakt vad analytiker tycker är en sak, själv dax handlar jag i köp warrents så länge äpplet är över 520 dollar ,äger aldrig något över natten.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Hej eftersom jag inte klarar av att lägga in bilder så ska ni få ett seriöst aktietips.

Den heter clinical laserthermia och kommer att göra succe detta år.

Ni kommer antagligen både att läsa om den i tidningar och se på TV.

Självklart måste var och en göra en egen research innan investering.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Hej eftersom jag inte klarar av att lägga in bilder så ska ni få ett seriöst aktietips.

Den heter clinical laserthermia och kommer att göra succe detta år.

Ni kommer antagligen både att läsa om den i tidningar och se på TV.

Självklart måste var och en göra en egen research innan investering.

 

 

Tackar, vilken lista?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar, vilken lista?
Aktietorget och det är nästan en för bra för att vara sant historia men som jag

valt att tro på.Dels så har jag väntat på en upptäckt av det här slaget och så tycker

jag att det är för många prominenta personer inblandade,flera professorer som doktorerat

på deras metod.Prof.Tranberg är upphovsman med 20års forskning på metoden.

Personligen tror jag på uppköp inom 2 år och jag min arma krake tror på en prislapp

inte under 500kr aktien.Börja med att läsa vad mina medfans tycker på VCW börsforum

för att därefter om intresse väcks granska mera kritiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har kollat Cls lite grann. Kan bli bra. Men jag kör hellre mina C-rad. För c-rad har kommit förbi det stadium som nu Cls befinner sig i. Det visar sig att det tar betydligt längre tid än vad gemene man tror innan försäljningen tar fart. Ett problem till är att branschen är väldigt konservativ och oftast oliogopol. Men lycka till med din placering

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore kul att veta om någon lyssnade och kanske köpte en slatt.Då blev han och vi som har lite

bra belönade idag.Från 18 till 22 kronor.Det är ändå bara början på framtidens cancerbehandling.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har kollat Cls lite grann. Kan bli bra. Men jag kör hellre mina C-rad. För c-rad har kommit förbi det stadium som nu Cls befinner sig i. Det visar sig att det tar betydligt längre tid än vad gemene man tror innan försäljningen tar fart. Ett problem till är att branschen är väldigt konservativ och oftast oliogopol. Men lycka till med din placering

 

Jaha, dina tidigare C-Rad profetior har ju inte riktigt slagit in .

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore kul att veta om någon lyssnade och kanske köpte en slatt.Då blev han och vi som har lite

bra belönade idag.Från 18 till 22 kronor.Det är ändå bara början på framtidens cancerbehandling.

Tackar för tipset.Får se om jag kan köpa en "slatt"

Mvh Leadbelly

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vänta ska ni se att khonken kommer att ha en ganska matnyttig aktie.Som med alla utvecklingsbolag

tar allt mycket längre tid än vad alla tror och hoppas på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vänta ska ni se att khonken kommer att ha en ganska matnyttig aktie.Som med alla utvecklingsbolag

tar allt mycket längre tid än vad alla tror och hoppas på.

 

Den som väntar får se, flipp eller flopp är det ingen som vet.

Säkra placeringar finns inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun-Petch

 

Jag är så säker som man kan vara i en aktiebransch. Jag är en småhandlare. För mig känns C-rad ett klockrent case. Det är nu det roliga börjar. Som flera skriver . Det tar mycket längre tid än vad vi tror.

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach
Det vore kul att veta om någon lyssnade och kanske köpte en slatt.Då blev han och vi som har lite

bra belönade idag.Från 18 till 22 kronor.Det är ändå bara början på framtidens cancerbehandling.

Uppe på 29 kr nyss, synd man inte tog vara på tipset, grattis till ett bra case.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

http://www.redeye.se/aktiebloggen/clinical-laserthermia/cls-fran-skymundan-till-rampljuset-antligen

 

Jag skriver detta och länkar till en nyskriven och väldigt genomtänkt analys ifall det finns någon som är intresserad.

Aktien har haft en vinsthemtagningssvacka i veckan men har idag toppat på 29,50 tror jag.

Inget har ändrats och då vet ni vad jag tror.Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.redeye.se/aktiebloggen/clinical-laserthermia/cls-fran-skymundan-till-rampljuset-antligen

 

Jag skriver detta och länkar till en nyskriven och väldigt genomtänkt analys ifall det finns någon som är intresserad.

Aktien har haft en vinsthemtagningssvacka i veckan men har idag toppat på 29,50 tror jag.

Inget har ändrats och då vet ni vad jag tror.Lycka till.

Kanske du har rätt? Hoppas att så är fallet -köpte en slatt och det går bra.

Hoppas på fler av dina analyser kan inte mycket själv men tycker det är roligt att spela så här istället för BINGOLOTTO

Mvh Leadbelly

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller tummarna för dig lead men jag är långt ifrån någon expert.Vad gäller denna aktie så är det dock min totala

tro som jag upplever som den största risken..Sjukhus som ullevål o karolinska börjar inte behandla med en ny

metod utan att ha bra på fötterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun

Du ställer frågeställningen själv. Det är det stora problemet för CLS. Tror du jättarna bara accepterar en revolution utan att göra något åt det

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du man är sent ute att satsa nu,har tåget redan gått?

Ska in men en större summa men vet inte vilka bolaq än,kanske detta

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...