Jump to content
IGNORERAD

Aktier och sånt ...


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Sålde av alla mina fonder idag... Äntligen fick jag det gjort..

Blir nu att avvakta börsen ett tag innan man investerar det i aktier...

Tycker börsen har gått bra ett längre tag, vilket brukar tendera till börsfall...

Snillet spekulerar. :)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sålde av alla mina fonder idag... Äntligen fick jag det gjort..

Blir nu att avvakta börsen ett tag innan man investerar det i aktier...

Tycker börsen har gått bra ett längre tag, vilket brukar tendera till börsfall...

Snillet spekulerar. :)

Rock on!

Grattis till 20% då som genomsnittet varit i årets börsuppgång!  :thumbsup:

 

Det är nog ett bra läge att casha hem.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det finns folk som vill framhäva sig och göra sig lustiga . Så gör vi ett årsbokslut. C-rad har hållit allt dom lovat. Allt går enligt plan. För mig är det ljuv musik. gemini klar. Catalyst HD säljer.  Kina är nära-Japan genom Elekta. Thailand genom varian. Även Usa vaknar . Så allt rullar på i expressfart.  C-rad arbetar och säljer över hela världen. Det ni och det är bara början- Så jag återkommer med jämna mellanrum. Ger alla lata en uppgradering så ni slipper tänka själva.

Gott Nytt år på er alla . Så njuter vi av 2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det finns folk som vill framhäva sig och göra sig lustiga . Så gör vi ett årsbokslut. C-rad har hållit allt dom lovat. Allt går enligt plan. För mig är det ljuv musik. gemini klar. Catalyst HD säljer.  Kina är nära-Japan genom Elekta. Thailand genom varian. Även Usa vaknar . Så allt rullar på i expressfart.  C-rad arbetar och säljer över hela världen. Det ni och det är bara början- Så jag återkommer med jämna mellanrum. Ger alla lata en uppgradering så ni slipper tänka själva.

Gott Nytt år på er alla . Så njuter vi av 2014

Kan bara säga GRATTIS !! kul att det går bra. :17:

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det finns folk som vill framhäva sig och göra sig lustiga . Så gör vi ett årsbokslut. C-rad har hållit allt dom lovat. Allt går enligt plan. För mig är det ljuv musik. gemini klar. Catalyst HD säljer.  Kina är nära-Japan genom Elekta. Thailand genom varian. Även Usa vaknar . Så allt rullar på i expressfart.  C-rad arbetar och säljer över hela världen. Det ni och det är bara början- Så jag återkommer med jämna mellanrum. Ger alla lata en uppgradering så ni slipper tänka själva.

Gott Nytt år på er alla . Så njuter vi av 2014

Kanske köpa ett par tusen. :)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Zappa svensk bilbesiktning jämfört med ett bolag som arbetar över hela världen med saker som räddar liv och i en bransch som växer med runt 20 % varje år. Du måste skämta mig aprillo

Link to comment
Dela på andra sajter

Zappa svensk bilbesiktning jämfört med ett bolag som arbetar över hela världen med saker som räddar liv och i en bransch som växer med runt 20 % varje år. Du måste skämta mig aprillo

 

Sedan Kurs +/- % 1 vecka 14,05 3,56 1 månad 12,35 17,81 3 månader 8,10 79,63 i år 2,63 453,23 12 månader 2,63 453,23 3 år 0,65 2 138,46
Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan Kurs +/- % 1 vecka 14,05 3,56 1 månad 12,35 17,81 3 månader 8,10 79,63 i år 2,63 453,23 12 månader 2,63 453,23 3 år 0,65 2 138,46

C rad

 

1 vecka 18,70 4,28 1 månad 19,00 2,63 3 månader 17,00 14,71 i år 14,55 34,02 12 månader 14,55 34,02 3 år 19,70 -1,02
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Zappa svensk bilbesiktning jämfört med ett bolag som arbetar över hela världen med saker som räddar liv och i en bransch som växer med runt 20 % varje år. Du måste skämta mig aprillo

 

Du får nog läsa på en gång till.. Om du gör en sådan ytlig genomgång av Opus så har du inget förtroende på dina aktierekar

Link to comment
Dela på andra sajter

Eriksson gjorde ingen rek. Tittade bara vad det handlade om. Sedan la jag ner. Finns inget intresse för mig inom en sådan snäv bransch. Kan bara önska alla som satsar på Opus lycka till. Däremot kollar jag alla tips jag får. För många här är väldigt duktiga.

Ha en skön kväll

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det finns folk som vill framhäva sig och göra sig lustiga . Så gör vi ett årsbokslut. C-rad har hållit allt dom lovat. Allt går enligt plan. För mig är det ljuv musik. gemini klar. Catalyst HD säljer.  Kina är nära-Japan genom Elekta. Thailand genom varian. Även Usa vaknar . Så allt rullar på i expressfart.  C-rad arbetar och säljer över hela världen. Det ni och det är bara början- Så jag återkommer med jämna mellanrum. Ger alla lata en uppgradering så ni slipper tänka själva.

Gott Nytt år på er alla . Så njuter vi av 2014

 

C-rad står väl i ungefär samma kurs som när du rekade aktien första gången för 2-3 år sen så än är den väl ingen lysande affär. Framtiden vet man inget om dock, kan mycket väl bli en raket med lite tur, eller så blir det bara pannkaka..

 

Hörde för ett par veckor sen en teve-intervju med nobelpristagaren i ekonomi och han hävdade just att det bara handlar om tur när sk fondexperter överträffar börsindex. Enligt denne professor så hävdar bankerna att de via "aktiv förvaltning" med hjälp av sina experter kan förränta dina pengar bättre än genomsnittet. Det är bara det att statistiken bevisar att bankerna har fel och nobelpristagaren hävdar bestämt att ingen kan förutsäga aktiekurser.. De som överträffar index har enligt honom bara haft tur, de flesta gör det nämligen inte.

Är beredd att hålla med honom. När sk aktieexperter tävlar mot apor som kastar pil på börslistor så vinner ju i regel apan. Säger väl allt egentligen.

 

 

Guldet du också rekade för ca 1 år sen går väl mindre bra, eller?

Ändrades av Kim

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Eriksson gjorde ingen rek. Tittade bara vad det handlade om. Sedan la jag ner. Finns inget intresse för mig inom en sådan snäv bransch. Kan bara önska alla som satsar på Opus lycka till. Däremot kollar jag alla tips jag får. För många här är väldigt duktiga.

Ha en skön kväll

Jag vill man förlora pengar så skall man satsa på  C rad

Link to comment
Dela på andra sajter

C-rad står väl i ungefär samma kurs som när du rekade aktien första gången för 2-3 år sen så än är den väl ingen lysande affär. Framtiden vet man inget om dock, kan mycket väl bli en raket med lite tur, eller så blir det bara pannkaka..

 

Hörde för ett par veckor sen en teve-intervju med nobelpristagaren i ekonomi och han hävdade just att det bara handlar om tur när sk fondexperter överträffar börsindex. Enligt denne professor så hävdar bankerna att de via "aktiv förvaltning" med hjälp av sina experter kan förränta dina pengar bättre än genomsnittet. Det är bara det att statistiken bevisar att bankerna har fel och nobelpristagaren hävdar bestämt att ingen kan förutsäga aktiekurser.. De som överträffar index har enligt honom bara haft tur, de flesta gör det nämligen inte.

Är beredd att hålla med honom. När sk aktieexperter tävlar mot apor som kastar pil på börslistor så vinner ju i regel apan. Säger väl allt egentligen.

 

 

Guldet du också rekade för ca 1 år sen går väl mindre bra, eller?

Jag har svarat på det på clirres tråd också. Läs gärna där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill man förlora pengar så skall man satsa på  C rad

Zappa jag hoppas för din skull att du tjänar snabba pengar. Eftersom vi inte tror på varandras aktier så önskar jag dig all lycka med dina placeringar. För min egen del så känner jag mig fullkommligt trygg i mina aktier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Zappa jag hoppas för din skull att du tjänar snabba pengar. Eftersom vi inte tror på varandras aktier så önskar jag dig all lycka med dina placeringar. För min egen del så känner jag mig fullkommligt trygg i mina aktier.

JAAA bra 500% i år  så skall inte klaga

Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till vad du än gör. Jag håller tummarna för dig. Berätta gärna hur det går. Alltid kul. För det kommer jag att göra

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt så var jag inte med och tog del av värdeökningen på börsen annat än pensionspengarna som gick fint :)

Fick dock in en ~100.000 kr i räntor, men kunde vart så mycket mer :(

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt så var man inte med och tog del av värdeökningen på börsen :(

samma här, men som tur är kan jag äta mig mätt i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...