Jump to content
IGNORERAD

Thaksin söker politisk asyl i Sverige?


noBuzz

Får han asyl i Sverige om han söker?  

81 röster

  1. 1. Får Thaksin asyl i Sverige om han söker?

    • Ja
      29
    • Nej
      52


Recommended Posts

Då har du väl aldrig varit längre norrut än Don Muang?

Känner du överhuvudtagwt någon som bor norr om Bangkok?

Känner naturligtvis folk från hela Thailand och orsaken är inte att jag har varit i hela Thailand utan att dels bor det många Thailändare på den plats i Sverige där jag bor och även så är de flesta Phuketbor (där jag bor i Thailand) inflyttade från övriga Thailand (har för mig att endast 20% är äkta phuketbor på ön)!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    26

  • noBuzz

    18

  • andersbangkok

    14

  • OldWolf

    11

Mest aktiva i denna tråd

Thaksin kommer till Sverige och faktiskt så höjer han BNP...vilket får vissa herrar i regeringen att gnugga händerna...

OK då frågar jag igen VILKA herrar i den Svenskar regeringen gnuggar händerna och går det att läsa om detta någonstans och i så all var?

Link to comment
Dela på andra sajter

OK då frågar jag igen VILKA herrar i den Svenskar regeringen gnuggar händerna och går det att läsa om detta någonstans och i så all var?

Och hade varit kul om du kunnat svara på frågan istället för att ge minuskarma som du gjort nu (fjant)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hade varit kul om du kunnat svara på frågan istället för att ge minuskarma som du gjort nu (fjant)!

Jag gav minuskarma pga ditt förtal. Att kalla mig för fjant visar din egna låga nivå. Det är riktigt sorgligt att se från en vuxen man.

Vi har en borgerlig regering. Thaksin är mycket rik trots att en del av hans pengar fråntagits honom. Resten kan du nog tänka ut själv utan att jag ska behöva skriva ned det åt dig. En borgerlig regering står för en politik som gynnar rika och som gynnas av rika...det lever fortfarande kvar och om du ska försöka blåsa i mig något annat så kan du vila på hanen för jag har min uppfattning glasklar redan. För att sedan slå bort benen för dina ytterliggare påhopp så kan jag säga att jag röstat moderaterna förr och kan eventuellt tänka mig göra det igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara massa larvsnack. Det sista han behöver är asyl i Sverige. Med hans miljarder får han asyl där han önskar och där han kan använda sina pengar. Jag satsar på Dubai.(om han inte redan är där)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja,Dubai??Var det inte därifrån han ombads att inte bedriva sin politik?Jag tippar på Kambodja om inte kineserna säger nej.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara massa larvsnack. Det sista han behöver är asyl i Sverige. Med hans miljarder får han asyl där han önskar och där han kan använda sina pengar. Jag satsar på Dubai.(om han inte redan är där)

Hur har det kunnat undgå dig att han inte är välkommen till UK där han tom har ett hem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hela denna debatt om ljug mm initierades tyvärr av mitt något snabba inlägg om att Montenegros medborgare behöver VISA för inresa till Sverige. Beklagar detta. Jag skulle redan inledningsvis varit tydlig på punkten ang. biometriska fingeravtryck.

Nu tvivlar jag på att du IL visste det (men jag vet förstås det inte) Kände du till det?

Ang. lyssna så är nog du IL inte rätt person att kommentera det. Sällan har jag varit med om någon som så konsekvent undviker svara på frågor. de flesta argument du anför är nya frågor på frågor andra ställer.

Hej

Om du kommer ihåg så var detta ämne uppr på en annan tråd när Thaksin var i Montenegro, och jag gick då in och kollade vad som gällde och skrev ett inlägg om att

Montenegro passet inte krävde visum för besök i EU länder.

Gå gärna tillbaka och kolla om du vill.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gav minuskarma pga ditt förtal. Att kalla mig för fjant visar din egna låga nivå. Det är riktigt sorgligt att se från en vuxen man.

Vi har en borgerlig regering. Thaksin är mycket rik trots att en del av hans pengar fråntagits honom. Resten kan du nog tänka ut själv utan att jag ska behöva skriva ned det åt dig. En borgerlig regering står för en politik som gynnar rika och som gynnas av rika...det lever fortfarande kvar och om du ska försöka blåsa i mig något annat så kan du vila på hanen för jag har min uppfattning glasklar redan. För att sedan slå bort benen för dina ytterliggare påhopp så kan jag säga att jag röstat moderaterna förr och kan eventuellt tänka mig göra det igen.

Det är du som förtalar regeringen !

Kan du tala om VILKA personer i regeringen som skulle "gnugga händerna" om Thaksin kom hit, du säger att jag förtalar men DU påstår (om och om igen) att någon/några i regeringen vill ha hit Thaksin så fram med det nu VILKA???

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är du som förtalar regeringen !

Kan du tala om VILKA personer i regeringen som skulle "gnugga händerna" om Thaksin kom hit, du säger att jag förtalar men DU påstår (om och om igen) att någon/några i regeringen vill ha hit Thaksin så fram med det nu VILKA???

Och i vanlig ordning ger Buriram minuskarma (han gör så varje dag), han har inget att säga själv.

Konstigt att jag inte kan ge minuskarma än !

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Hej

Om du kommer ihåg så var detta ämne uppr på en annan tråd när Thaksin var i Montenegro, och jag gick då in och kollade vad som gällde och skrev ett inlägg om att

Montenegro passet inte krävde visum för besök i EU länder.

Gå gärna tillbaka och kolla om du vill.

Mvh Isan Lover

Fast det gör ju det (alltså Montenegrianska medborgare skall ha visum för att besöka EU-länder). Undantaget är de som har pass med biometrisk igenkänning.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Fast det gör ju det (alltså Montenegrianska medborgare skall ha visum för att besöka EU-länder). Undantaget är de som har pass med biometrisk igenkänning.

Hej

Jag bifogar länken så får du läsa själv, jag tycker att det är väldigt tydligt vad som gäller.

http://www.swedenabroad.com/Page____100228.aspx

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Tjock-Arne

Du verkar ha erfarenhet i att lägga sig på rygg för en tusenlapp.

Fru Barbro-Fredrika verkar lida av en elakartad resfeber, lägg Er i ett isbad några timmar för att undvika överhettning.

Dr Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaksin kommer till Sverige och faktiskt så höjer han BNP...vilket får vissa herrar i regeringen att gnugga händerna

Har nog missat ditt svar men VILKA är herrarna som gnuggar händerna i den Svenska regeringen om Thaksin kommer till Sverige?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nog missat ditt svar men VILKA är herrarna som gnuggar händerna i den Svenska regeringen om Thaksin kommer till Sverige?

Om du missat mitt svar får du väl leta reda på det...annars brukar det räcka med att använda sunt förnuft och tänka lite själv så löser det sig alltid om man har några hemma.:drinks:

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Om du missat mitt svar får du väl leta reda på det...annars brukar det räcka med att använda sunt förnuft och tänka lite själv så löser det sig alltid om man har några hemma.:drinks:

Sunt förnuft?

Tror faktiskt inte att några herrar i denna regering skulle vilja ha något med Thaksin att göra!

Däremot den Svenska vänstern där tydligen Godsägare-Persson har funnit tycke för den gode Thaksin (förvånande? NOT :))!

Men Stefan(66) kan du inte berätta vilka herrar i regeringen som skulle gnugga händerna om Thaksin (wuthai´s r##k-objekt) skulle beviljas asyl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Sunt förnuft?

Tror faktiskt inte att några herrar i denna regering skulle vilja ha något med Thaksin att göra!

Däremot den Svenska vänstern där tydligen Godsägare-Persson har funnit tycke för den gode Thaksin (förvånande? NOT :))!

Men Stefan(66) kan du inte berätta vilka herrar i regeringen som skulle gnugga händerna om Thaksin (wuthai´s r##k-objekt) skulle beviljas asyl?

Det roliga med dig är att du inte ha ett jävla rätt i dina antagande angående Thaksin och hans ståndpunkt i hans politik!

Sen har du fortfarande inte kopplat ihop min avatar med mig! Men du kommer nog på det inom en lång framtid. Kanske nån pm:a dig om det?!

Tjåck dii! :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det roliga med dig är att du inte ha ett jävla rätt i dina antagande angående Thaksin och hans ståndpunkt i hans politik!

Sen har du fortfarande inte kopplat ihop min avatar med mig! Men du kommer nog på det inom en lång framtid. Kanske nån pm:a dig om det?!

Tjåck dii! :drinks:

Nån PM:a mig om det? (Inte nakenfoto på sexy-Thaksin väl?)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nån PM:a mig om det? (Inte nakenfoto på sexy-Thaksin väl?)!

Nån dag, nån dag kommer polletten trilla ner. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Hej

Jag bifogar länken så får du läsa själv, jag tycker att det är väldigt tydligt vad som gäller.

http://www.swedenabroad.com/Page____100228.aspx

Mvh Isan Lover

Vi pratar nog om samma sak. Läs "Viseringsfriheten gäller per den 19 december 2009 för medborgare från f.d. jugoslaviska republiken Makedonien, Montenegro och Serbiensom innehar ett biometriskt pass."

Ändrades av andersbangkok

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det gör ju det (alltså Montenegrianska medborgare skall ha visum för att besöka EU-länder). Undantaget är de som har pass med biometrisk igenkänning.

Thaksin "fick" sitt Montenegrianska pass för inte så länge sedan. Vilken typ av pass lär han då ha? Det nya som fanns innan december förra året eller ett äldre?

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nja tror aldrig att jag kommer tycka att Thaksin är sexig men lycka till :)

Hehe.. du är jävligt kul utan att veta om det! Jag tänkte jag skulle lägga mig nu. Men fan heller, jag ska hälla upp mig en stänkare till! För du är rätt rolig så jag ska ta mig lite tid att underhålla dig en stund till!

tjåck dii, BaaBoo! :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe.. du är jävligt kul utan att veta om det! Jag tänkte jag skulle lägga mig nu. Men fan heller, jag ska hälla upp mig en stänkare till! För du är rätt rolig så jag ska ta mig lite tid att underhålla dig en stund till!

tjåck dii, BaaBoo! :drinks:

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...