Jump to content
IGNORERAD

MPR till Riksdagen?

svampen

Recommended Posts

• Svar 92
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

24

• Baabar

11

• måne

5

• silom

5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

svensk "bar" skola på mallis...:crazy:

Trevliga Lärarinnor! :)

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Har ju glömt Odin och Drivern så vi tillsätter 2 nya poster! :ironi:

Jägarminister och Greenminister!

Passar väl bra om vi ska gå till val många röster blir det från Jägare och Golfare! :great:

Sen kan väl Driver hjälpa vår Stadsminister Herr Chang att bättra på sitt handicap! :whistle:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Hmm ja Jägarminister...Jägermeister ok packad och beväpnad får bli mitt valspråk..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Hmm ja Jägarminister...Jägermeister ok packad och beväpnad får bli mitt valspråk..

Låter alldeles utmärkt men sikta rätt "vi vill inte att du gör en Runar"! :ironi:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

hehe nääärå lovar...

Men jag har ett skapligt sår på handen efter att styckat ett Rå förra helgen, jag har en kompis som är professionell styckare och jag fick en kniv av honom som jag provade... Det skulle jag inte ha gjort...

Dela på andra sajter

Drar på mig mitt rosa Singha linne och ställer mig i opposition med knutna nävar!

Inte riktigt hundra på varför men med tiden kommer det bli oklarare.

Dela på andra sajter

Som finansminister är BTT det självklara valet - ingen har som honom, visat upp en sundare attítyd till onödiga utgifter!great.gif

Var det dessutom han som plockade hem helgens lottovinst på 215 miljoner, så är ju partiets finanser i balans under överskådlig framtid. whistle.gif

jap.gif

(Grattis Broder, ifall det nu var du.)

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Dela på andra sajter

Som finansminister är BTT det självklara valet - ingen har som honom, visat upp en sundare attítyd till onödiga utgifter!great.gif

Var det dessutom han som plockade hem helgens lottovinst på 215 miljoner, så är ju partiets finanser i balans under överskådlig framtid. whistle.gif

jap.gif

(Grattis Broder, ifall det nu var du.)

Faa.. UT du kan väl inte avsätta BTT som försvarminister och jag tror att Surin

klarar den uppgiften alldelles förträffligt!

En uppgift för dej kanske skulle vara Talman. ;)

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Det är just nu 1000 trådar om LOS regering från alla synvinklar & medskänsla!

Gör nått åtet Go For Mpr Los vi kan nog tillrättaställa lugnet och ekonomin med så många

Proffesorer i Thailands Regeringsfråga!

Skulle man gå till val med dessa synpynkter och meningar skulle MPR kunna öppna Disney-Land

i Pattis utan problem!

Allt handlar ju inte om en Landsflykting det handlar om jämnställdhet,fattigdom,korruption,

och mm mm före någon av våran generation nånsin andades luft i LOS!

Så till alla Bess.VVViii på nätet låt dom sköta detta efter bästa förmåga själva!

Dom enda som kan lösa detta även om det inkluderar ett inbördeskrig är Thailändare!

Mvh Svampen"Whot fore Chang!" :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej Svampen

Det var ett roligt inlägg i en svår tid.

Tack för det.

Mvh Isan Lover

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jägermeister var ju riktigt populärt under 80-talet, ( bästa svängen, Hökarängen!!) .

Verkar som det fått en återsving under dom sista 5-8 åren via Jäger-redbull-trenden. En fastboende HK-kompis försökte bjuda mig på den sörjan för några år sen. Lyckades dock avvärja attacken och be bartendern om en ren utan is.

Min riktiga craving för denna gudadryck återkomm dock under ett besök i Riga där dom krängde på mig sin svarta halvgoda sörjiga dryck och jag insåg. - Detta smakar Ok, men mitt smakminne påminner mej om ngt godare. Jägermeister.

Drycken som bla säljs för dyra pengar vid råsunda på landskamper har kanske fått ett skamfilat rykte här i Stockholm.

För mej är det dock en Gudadryck.

Skall dock drickas rätt: Dricks max 8-12 centilter per kväll, alltid till en temperatur av ca 11 grader och INTE snapsas utan sakta!

/mvh

ps. förlåt att jag stör den viktiga politiska tråden med ett inlägg om livsnjutning. ds.

post-5592-127085019942_thumb.jpg

post-5592-127085019942_thumb.jpg

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Snackade med en kompis (Tysk) som grimaserade illa när jag berättade att vi shottar med Jaeger, va faaan sa han det är ju sånt man dricker när man är för mätt...

Alltså typ Underberg, jaja det får stå för den Germanska rasen. Jag gillar det iaf.

Ändrades av Odin

Dela på andra sajter

Hemvärnsminister .. den store vikingen

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Då får man försöka att få sig en Landshövdingspost ! Så kan vi bjuda in varandra till middagar , åka till ett nytt län varje helg .

Dela på andra sajter

Då får man försöka att få sig en Landshövdingspost ! Så kan vi bjuda in varandra till middagar , åka till ett nytt län varje helg .

Låter som en utmärkt ide vi kan väl även ha representanter i varje provins i LOS.

Kan man ju luffa runt o käka gott på semestern. B)

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Låter som en utmärkt ide vi kan väl även ha representanter i varje provins i LOS.

Kan man ju luffa runt o käka gott på semestern. B)

Låter alldeles utmärkt :drinks:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...