Jump to content
IGNORERAD

Om jag lämnar MPR...


Guest Tommy

Recommended Posts

Guest MrBomBom

Quote

Crazyswede gör iofs lite mer än kramas på sina bilder men in med dem här.  :thumbsup:

Ett sammanställning av crazyswede's bilder skulle nog inte få läggas upp här, men det finns ju andra ställen...

( Man äcklas en smula, när man tittar på dom..Crazyswede.Hur kunde du ??? Och lägga ut dom på nätet dessutom )

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • crazyswede

    8

  • noBuzz

    4

  • Surin P3

    2

  • micke

    2

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Lust att få lite bilder publicerade... ?

Dom är ju redan publicerade pucko hahaha .. Post Away ... som jag svarade i mitt PM till dig , allt är fritt på nätet , Up To You! 

Quote

Crazyswede gör iofs lite mer än kramas på sina bilder men in med dem här.

Jag vet inte hur det är med er men jag gillar faktiskt att göra lite mer än kramas ibland! Bara klämma lite utanpå har aldrig riktigt varit min grej lixom!  :P

Quote

Ett sammanställning av crazyswede's bilder skulle nog inte få läggas upp här, men det finns ju andra ställen...

( Man äcklas en smula, när man tittar på dom..Crazyswede.Hur kunde du ??? Och lägga ut dom på nätet dessutom )

Behöver inte läggas ut någonstans , finns ju redan på Pattaya Secrets & Internationla SexGuide precis som du påpekat i ditt PM .. förstår inte vad allt gnissel kommer sig av?! Är du prydd på nåt sätt eller?  ???

Skickar med länkar för dom allra mest påstridiga & nyfikna! hi2.gif

http://www.pattayasecrets.com/forums/  http://www.internati...ide.info/forum/

Dom som ev. behöver Login/Password kan ju skicka PM till BOMBOM .. han lånar säkert ut sina Login/Password skulle ja tro!

PUSS!!  :laugh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Försvinner mina inlägg, eller finns det möjlighet för andra medlemmar att se orsaken till mitt avslutade medlemskap?

Alltså; Försvinner alla mina inlägg?

Undrar Tommy... Lite less :icon_twisted:

Inte visste jag att du var så snarstucken av dig Tommy att du lämnar in bara för att jag tog bort ett enradersmeddelande från dig som handlade om vad det på thai kallas när bebisar skitit i blöjan.

Kan väl tala om att det inte var något fel på ditt meddelande men eftersom det var ett svar på ett sammanhang jag ville ta bort så åkte det med av bara farten. Tog även bort egna meddelande om det kan vara till någon tröst.

Själv har jag alltid, till skillnad mot några andra icke nämda, alltid gillat att ta del av det du skriver så jag hoppas att du väljer att komma tillbaks till MPR någon gång i framtiden.

Tills dess, ha det!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

:D:D:D:D

Men vad är det jag ser efter att ögnat igenom forumet lite efter en viss tids vakans.

Lille Tommy har lämnat oss, förmodligen bitter i sinnet också...  ;D

Samme Tommy som tyckte jag skulle kunna ta lite skit i när forumet började? Ha, ha, ha...  :D

Vilka mesar det finns... eller hur, Swippe?  :crazy:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vet inte om jag är någon örn på att bygga hus men jag har nyss byggt en rök som verkar fungera bra.

Ser jättefin ut vad använder du för typ av spån (?) nu menar jag inte mänskliga spånen..Vilket träslag passar bäst.Har

funderat på att röka lite av fisken som finns i dammen.Jag har lite svårt att äta dammfisken tycker den smakar dy men det kanske beror på att den lever sitt liv i just dy.

Jag borde veta bättre

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... funderat på att röka lite av fisken som finns i dammen.Jag har lite svårt att äta dammfisken tycker den smakar dy men det kanske beror på att den lever sitt liv i just dy.

Ja fi fan , dåligt med chilli på "Plah Duck:en" är inte att leka med .. peppra på bara!  :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MrBomBom

Quote

Du "Otrogne"!!  ;D

Det kan kanske tyckas så, men jag ville helt enkelt lära känna honom lite bättre. :D:D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Quote

Ser jättefin ut vad använder du för typ av spån (?) nu menar jag inte mänskliga spånen..Vilket träslag passar bäst.Har

funderat på att röka lite av fisken som finns i dammen.Jag har lite svårt att äta dammfisken tycker den smakar dy men det kanske beror på att den lever sitt liv i just dy.

Alspån eller enris är det som andvänds mest

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Alspån eller enris är det som andvänds mest

Jag trodde att det var i Thailand röken var byggd så jag undrade vilka trädslag som används i Thailand,

ett misstag av mig :Drogar-Smile(LBG): :Drogar-Smile(LBG):

Jag borde veta bättre

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:D:D:D:D

Men vad är det jag ser efter att ögnat igenom forumet lite efter en viss tids vakans.

Lille Tommy har lämnat oss, förmodligen bitter i sinnet också...  ;D

Samme Tommy som tyckte jag skulle kunna ta lite skit i när forumet började? Ha, ha, ha...  :D

Vilka mesar det finns... eller hur, Swippe?  :crazy:

/jfk

Lille jfk68...

Det förvånar mig inte att du totalt missuppfattade orsaken till att jag lämnade forumet :D

Var det Aftonbladet som använder dej som "faktainsamlare" :rolleyes3: ?

Till Kim P3 och HC...

Jag ber om ursäkt för att jag surnade till, men ser att ni tagit nya friska tag och skapat "Nightlife" ingen dum idé, synd bara att de flesta medlemmarna saknar tillgång till nåt som kanske är skoj ???

Tycker SoiSixten hade ett klokare upplägg med sitt gamla "Skamlöst", som man kunde söka tillgång till via ett mail till Annika.

Så varför inte testa det? Jag menar inte att mailet skall gå via Ankan...

Tackar BTT för hans strålande insatser den gångna veckan! + till dej!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Ser jättefin ut vad använder du för typ av spån (?) nu menar jag inte mänskliga spånen..Vilket träslag passar bäst.Har

funderat på att röka lite av fisken som finns i dammen.Jag har lite svårt att äta dammfisken tycker den smakar dy men det kanske beror på att den lever sitt liv i just dy.

Hej,

Jag kan rekommendera alla intresserade att bygga en riktig rök. Det kanske är lite besvärligt i början att salta produkterna som skall rökas, så att rätt sälta uppnås, men det lär man sig med tiden. Det är ganska härligt att en solig sommardag gå och småsmutta på lite pilsner och justera röken så att rätt temperatur uppnås. Man kan ha det sämre.  ;D

Jag eldar inte med spån utan med kluven avbarkad alved. (ibland lägger ja in lite hackad enris mot slutet av rökningen för att få lite kraftigare röksmak) Den har torkat i minst 2 år så den är kruttorr. Vill du ha lite tips hur jag byggde min rök så hör av dig så skickar jag lite mer bilder från byggstadiet.  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej JingJing, är intresserad av din rök, detta är väl en kallrök, själv använder jag en gammal varmrök till fisken och lite kött.

Skulle vara roligt att se lite från byggstadiet.

mch Walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

som man kunde söka tillgång till via ett mail

Tommy, Vi har faktiskt haft så 15 minuter efter Nightlife blev till (om du hade letat lite i forumet). Skicka PM till P3 och ansök om tillgång till Nightlife.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Hej JingJing, är intresserad av din rök, detta är väl en kallrök, själv använder jag en gammal varmrök till fisken och lite kött.

Skulle vara roligt att se lite från byggstadiet.

mch Walle

Hej Walle

Nja egentligen är det en varmrök men man kan röka i ganska låga temperaturer. (under 50 grader, förmodligen lägre vintertid.)

Varmrökning sker mellan 50-80 grader

Kallrökning sker mellan 25-30 grader (över 30 grader blir det en helt annan struktur på köttet)

Jag sätter ihopa en liten bildserie med lite text, så kanske du får några ideer hur en rök kan byggas. Man tager vad man haver som det heter.

Återkommer lite senare idag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...